Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Veskene våre kan vere veldig avslørende, men det er vel i nattbordskuffen enda mer av sjelen vår gjemmer seg. Hva åpenbarer seg under ryddinga? Smått og stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 Har ikke nattbordskuffe jeg...kun nattbord. Der er: *klokkeradio *lampe *temperaturmåler(lang historie....men jeg prøver å bli gravid *notisblokk(for å skrive tempene i) *penn/blyant *mobil(brukes som ekstra-vekkeklokke) *tegneserieblad...min datter sitt("Prinsesser"....*å jeg er så vakker*...*åh min prins* Skal ALDRI kjøpe det bladet mer!...kliss og veldig fokusert på utseende!) *min bok(Akkurat nå:skolebøker pga eksamenstid, ellers er det krimbøker som har fast plass der Thats it!Har ikke plass til mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Haha - denne er gøy... - nattbordlampe - briller - klokkeradio - legobil (!) - 21 (!) bøker ... smått og stort, bøker jeg leser, har lest, sitatbøker, sexbøker, diktsamling, fagbøker etc etc... - fjernkontroll - brilleetui - to hårstrikker - kulepenn - pakke med kleenex - bodylotion - massasjeolje - liten lampe til å henge på boken (ved behov for nattlesing) - en liten pute (hvordan havnet den inni og under der?) - 335 støvdotter m/familie Hmm... det var mye det gitt...høres ut som jeg har nattbord på størrelse med et middels kjøkkenbord, men det er ganske lite - egentlig akkurat passe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 Slikt er artig : - Vekkerklokke - Lampe fra IKEA - Neglefil - 1 bok ("Hvite duer" av Sally Beauman) Den øverste skuffen: - Dagbok og en penn - Brevpapir - Kleenex - To smykker og en ring - En tyggegummipakke Den nederst skuffen: - En fotopose (Trifca) - "Kom i form med Krystle", en bok om skjønnhet & trim av Linda Evans. - KK- nummer. 10 - "Hjemmet" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 31. mai 2002 #5 Del Skrevet 31. mai 2002 vel,dette er gøy,"hva har du i...". mitt rom er nok antahgelig rotete no,men jeg har det ryddig på nattbordet: lampe afrodite-statuen vekkerklokke(i grønn) mobil som vekkerklokke(i tilfelle den vanlige går tregt) topp-blader kulepenn dagbok(men den gjemmer seg ofte under puten) ørepropper parfyme 2 småe flakser caring milk pinsett øyenskyggesett m/speil litt godter i påskegget og ligger der,(tenker at påskeegget kunne være til pynt) vel vel d var d. håper det er en helt annerledes "hva har du i.." runde til.bye take care Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 Venter på at første kvinne skal innrømme at hun har en dildo/vibrator liggende, har inntrykk av at de fleste kvinner har det i dag. Hvem tør???? Roar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 Nattbordskuff har jeg ikke. Men jeg har en form for skrivebord... mye dritt liggende der! * diverse piller fra helsekosten * sovepiller * mobiltelefonen * penn og blokk * livsfilosofien til Arne Næss, som jeg aldri blir ferdig med * Lars Saabye Cristensens "halvbroren" * mobillader * tamponger * gamle bussbilletter * skalpell (?) * bilder av venner og kjente * lebepomade * en flaske vann Hmmm--- det var det jeg kom på i farten. Ligger sikkert mye mer der. Det er rimelig rotete, så jeg aner ikke hva som befinner seg nederst i haugen. ...Waco: kan du analysere meg nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå