kaktusfruen Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Har du en kjendis du ofte hører at du ligner på, eller eventuelt hvilken kjendis mener du at du ligner mest på? Jeg har hørt at jeg ligner på Henriette Brusgård. Kan ikke klage på det, men mener bestemt hun er en del penere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 Indiana Evans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 4. august 2012 #3 Del Skrevet 4. august 2012 Vokalisten i Motley Crue og Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #4 Del Skrevet 4. august 2012 Demi Lovato har jeg hørt flere ganger, men jeg klarer virkelig ikke se det selv. Tror folk syntes det pga. vi begge hadde pannelugg en periode :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 4. august 2012 #5 Del Skrevet 4. august 2012 Har hørt både Jessica Alba, Christina Ricci og Emma Watson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #6 Del Skrevet 4. august 2012 jeg har hørt mye rart. oftes hører jeg Kat Von D bare uten all blekket på kroppen. lady gaga ( da jeg hadde langt blondt hår med helt rett pannelugg) mira craig (da jeg hadde mørkt langt hår) Barbie (er det en kjendis?) er vel det jeg hører oftes.men jeg ser ingen av de greiene der. men det er nå så. Anonym poster: 5dd3620bd1aa4fd6ed34f8ff26ef2adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. august 2012 #7 Del Skrevet 4. august 2012 Drew Barrymore og hun vokalisten i Florence + the machine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harepewz Skrevet 4. august 2012 #8 Del Skrevet 4. august 2012 Noen har sagt jeg ligner på Keira Knightley. Og i syden så er det Paris Hilton/Lady Gaga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 4. august 2012 #9 Del Skrevet 4. august 2012 Noen har sagt jeg ligner på Keira Knightley. Og i syden så er det Paris Hilton/Lady Gaga. Du er heldig om du ligner på Miss Knightley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. august 2012 #10 Del Skrevet 4. august 2012 Demi Lovato har jeg hørt flere ganger, men jeg klarer virkelig ikke se det selv. Tror folk syntes det pga. vi begge hadde pannelugg en periode :S Når du sier det så ser jeg likheten ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 4. august 2012 #11 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jeg får høre at jeg ligner på en lys variant av Charlotte Thorstvedt. Andre dager er jeg visst lik Ane Dahl Torp. Iallefall slik de ser ut på disse 2 bildene Også Dolly Parton av en eller annen grunn! Og dette er slik jeg faktisk ser ut: Endret 4. august 2012 av Anjah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 4. august 2012 #12 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg har hørt ofte at jeg ligner på Triana Iglesias, BORTSETT fra speilegg-puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #13 Del Skrevet 4. august 2012 Når du sier det så ser jeg likheten ja! Nå tror jeg hun har bleka håret da, så da er vi kanskje ikke så like lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. august 2012 #14 Del Skrevet 4. august 2012 Har lært her inne at jeg visstnok ligner Winona Ryder. Har også hørt Kaya Scodelario og en smurf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. august 2012 #15 Del Skrevet 4. august 2012 Catherine Zeta Jones. Har hørt det i alle år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #16 Del Skrevet 4. august 2012 Har lært her inne at jeg visstnok ligner Winona Ryder. Har også hørt Kaya Scodelario og en smurf. Den likheten må jeg si meg enig i! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. august 2012 #17 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg ligner litt på Roseann Barr, men bare i Hunndjevelen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 4. august 2012 #18 Del Skrevet 4. august 2012 Aslan, Mufasa og Lana Del Rey. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 4. august 2012 #19 Del Skrevet 4. august 2012 På en god dag..Cameron diaz,helena christensen,fotballfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 4. august 2012 #20 Del Skrevet 4. august 2012 På en dårlig dag.. Chucky (dukken i child's play) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå