Katrinemor Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja da har Nicholay begynt å telle. Det er så morsomt å høre på. Jeg sier det først så sier han det etterpå. Så vi har kommet til 10 da Det er så rart å tenke på at Nicholay har blitt så stor en gutt. Han fyller 2 år på fredag nå, jeg syns ikke det er så lenge siden jeg lå på føden jeg. Enn med dere andre? Har deres barn begynt å telle? I såfall kor langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Sønnen min begynte å telle "ei do te" da han var ca 14 måneder. Synes det var litt moro... :-) Han ble trolig påvirket av tellingen på babysvømmingen, og at jeg fortsatte med det når han skulle utfor sklia ol på lekeplassen. Nå er han 19 mnd og har fått med seg "fir" og teller litt "renere" da, og liker å peke på ting han skal telle. Artig hver gang han kommer med nye ord synes jeg! Det blir nok oftere og oftere fremover, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 Det er deilig med slike milepæler som viser at de fungerer mentalt. Man vet jo fra klappesøte-stadiet at hjernen fungerer, men det er nå likevel fantastisk når de begynner å vise intellektet vha språk. Mirakelet skjer omatt og omatt - heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Artig hver gang han kommer med nye ord synes jeg! Det blir nok oftere og oftere fremover, tenker jeg. Unger er jo som pappegøyer i den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå