Gjest Blubberella Skrevet 4. august 2012 #21 Del Skrevet 4. august 2012 Av med capslocken, pust dypt inn og vær glad for at denne frekke drittkjerringa er ute av livet ditt. Og slutt å generaliser (evt trolle) så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #22 Del Skrevet 4. august 2012 Fingre, tunge, dildo, vibrator kan aldri, aldri, aldri erstatte en ekte penis fullt ut... Aldri! (Ikke for meg iallefall) Bare så dere har det klart for dere gutter og menn. Anonym poster: 44d25d78a2babcac017d162042f80e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 5. august 2012 #23 Del Skrevet 5. august 2012 Har selv gjort det over med en fyr som hadde for liten pikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 5. august 2012 #24 Del Skrevet 5. august 2012 UTROLIG FREKKE NOEN KVINNER KAN VÆRE. DAMMA JEG VAR SAMEN MED HAR AKKURAT SENDT MEG EN SMS OG SAKT AT JEG HAR LITEN PIKK. BLIR KVINNER GLADE AV Å VÆRE FREKKE MOT MENN?!?!?!?!? og da svarte du: nei, det er du som har for vid mus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå