Gjest Kaxxy Skrevet 3. august 2012 #1 Del Skrevet 3. august 2012 Meget usikker på om denne emnet er i riktig tråd, men here I go: Jeg er 18 år og har aldri jobbet i butikk eller lignende. Jeg har hatt sommerjobb to ganger, men det har vært type gressklipping. Jeg bor på hybel rett ved VGS i sentrum av Bodø. Jeg går dans, og kan ikke jobbe i helger pga vi har mange øvingshelger, og har vi ikke det er jeg avhengig av å dra hjem og få gode middager. Jeg lurer derfor på, er det mulig, eller vits, å søke på jobb noe sted uten verken erfaring eller tid? Blir det for dumt å si at jeg kun kan jobbe mandag-torsdag etter skoletid? Jeg har null peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 3. august 2012 #2 Del Skrevet 3. august 2012 ...og hvorfor overskriften er "ekstrajobb", vet jeg ikke.. tenkte vel på å være ekstrahjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quake Skrevet 3. august 2012 #3 Del Skrevet 3. august 2012 Skader ikke å sende ut søknader uansett. Du kan jo også vurdere vasking på butikker/kontorer. Der er det som regel vasking etter du er ferdig med skolen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå