Gå til innhold

Spørsmål om lønn.


Glamann

Anbefalte innlegg

Er ca 33000 brutto lønn en grei lønn eller er det lite i dag? har snart passert 40 og synes jeg har lite lønn ifht. mine jevnaldrende.

Har ikke så mye utdannelse, men mener at det er flere yrker som ikke krever så mye skole der jeg kan tjene bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten noe særlig utdannelse synes jeg det er en "helt grei +" lønn.

Anonym poster: 272b6312ec098466766d8d4a7e8e4208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på yrke, hvor du bor (storby/"landsbygda"), annsinitet o.l.

Du kan gå inn på mininntekt.no, (gratis) legge igjen opplysninger om deg så får du en rapport som viser hva du ligger på ifh til gjennomsnitt i ditt område, yrke, erfaring, stilling o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres nokså ok ut om man ikke har utdannelse. Men klart at det ikke ligger i øvre sjikt akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt utdannelse da, men jobben jeg har er ikke relevant ifht det jeg hadde tenkt å jobbe med. Var vanskelig å få jobb som Industrimekaniker da jeg var ferdig med videregående på 90 tallet.

Bor nå i Oslo og jobber som kundeansvarlig. Jeg tror de som jobber i butikk tjener bedre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Hva med å gå tilbake til å jobbe som industrimekaniker? Det er mange i familien min som har jobbet seg opp uten utdanning, men de tjener mellom 500 000 og millionen, fordi de er flinke og har erfaring. Samme alder som deg, fra 40 til 50. Men så har mora mi 7 års utdanning og tjener 320 000 i året, altså mindre enn deg. Spørs hvem du sammenligner deg med..

Btw, hvis du jobber som kundeansvarlig/selger hos et byrå som driver med telefonsalg så skal du lett tjene mer. Dra inn nye kontrakter og fornye de selskapet allerede har. Er du teamleder så tjener du fort 600 000. siden du har erfaring med kundekontakt så kan kanskje dette være bedre?

Anonym poster: 90b93b3d1e51c20d3e9960936d2721bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som kundeansvarlig, men ikke med salg. Innkommende samtaler på telefonsupport. Er for lenge siden jeg var borti mekaniker yrket til at det er noe poeng i å søke har glemt det meste av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...