AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Har vært sammen med typen i 1 år nå. Vi bor nær hverandre, han har 2 barn hos seg annenhver uke, jeg har min sønn hos meg hele tiden unntatt annenhver helg. Når han er barnefri er han hos meg hele tiden, med unntak av 2 kvelder i uken. Jeg føler mer og mer at jeg må undeholde ham. Normalt er dagen min jobb, hjem å lage middag, spise, kjøre sønn til aktivitet 2 ganger i uken, trene og ellers lese/tv/tlf på kvelden. Dette fungerer jo på sett og vis med kjæresten også, men etter lang tid alene er jeg komt litt ut av trening med dette å forholde seg til en annen voksen. Når jeg er hos han i mine barnefrie helger, blir jeg fort rastløs. Gidder ikke begynne å vaske å rydde hos ham, etter at vi har gjort diverse aktiviteter i lag. Det koker vel ned til at jeg helst skulle sett at vi flyttet sammen, da jeg mener ting hadde blitt annerledes og mer "fritt". Samtidig er jeg redd for at han skal synes det/jeg blir kjedelig om vi fortsetter slik det er nå med 2 husstander..livredd for at han skal dumpe meg fordi han kjeder vettet av seg. Anonym poster: a0882476fba9dadada583d21f849db08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå