Gjest BODY Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Hva mener kvinner når de sier at de vil han en mann med en bra personlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Må vel være en som matcher deres. Ergo så kan det være så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BODY Skrevet 2. august 2012 #3 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg forstår ikke helt hva det betyr... Kan noen gi et eksempel på en attraktiv personlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #4 Del Skrevet 2. august 2012 Det er det motsatte av et rasshøl, da vel. Anonym poster: 8d2a12a7576936d8ad2f82881614526d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 2. august 2012 #5 Del Skrevet 2. august 2012 Snill, omsorgsfull, humor som passer meg, rolig og glad i familie. Det er punkter som må til for at jeg skal kunne kalle det en bra personlighet. Noen andre mener helt sikkert noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BODY Skrevet 2. august 2012 #6 Del Skrevet 2. august 2012 Det er det motsatte av et rasshøl, da vel. Anonym poster: 8d2a12a7576936d8ad2f82881614526d Dvs. at en god personlighet betyr en som er snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BODY Skrevet 2. august 2012 #7 Del Skrevet 2. august 2012 Snill, omsorgsfull, humor som passer meg, rolig og glad i familie. Det er punkter som må til for at jeg skal kunne kalle det en bra personlighet. Noen andre mener helt sikkert noe annet. Ahhh. skønner. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 2. august 2012 #8 Del Skrevet 2. august 2012 Er nok svært individuelt, tror nok ikke kjæresten min ville skåret høyt på generell basis, men han skårer på topp for meg:) Men det er nok noen trekk som vil gå igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påflyttefot Skrevet 2. august 2012 #9 Del Skrevet 2. august 2012 Dette blir jo veldig inviduelt, da alle har egne preferanser. Jeg for min del trekkes mot menn og trives i selskap med menn som evner å vise sympati, være ydmyke, snille, rolige, jordnære, ærlige, morsomme, hjelpsomme. På det generelle plan. Når det gjelder valg av personlighet ifht valg av partner er det noen tillegg ;P Men det var vel kanskje det du fisket etter!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå