Cherish Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Hei! Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men får gi det et forsøk! Jeg savner rett og slett å ha flere venninner! Har noen venninner, og endel guttevenner, men jeg var dessverre mye syk på vgs så de fleste vennskapene jeg hadde der gled ut i sanden, dessverre. Jeg studerer hjemmefra, og jobber heller ikke, så er ikke så lett å treffe nye folk. Jeg er litt sjenert, og er ikke typen som går bort til fremmede og spør om de vil være vennen min, heller, for å sette det litt på spissen! Bare svar her eller send meg en PM hvis du er intr.! Jeg er forresten 24 år gammel og interessene mine er.. tja.. shopping, være med familie og kjæreste, reise, dyr, spille brettspill (ja, faktisk! ), gå ut og spise osvosv. Og nei, jeg er ikke intr. i noe mannlig bekjentskap (utenom vennskap) ettersom jeg har kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caritas Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Hei Jeg bor desverre ikke i Bergen lenger, men i Stavanger. Men jeg er i samme situasjon. Etter at jeg flyttet til Stvg har jeg ikke så mange jentevenner igjen. Så viss du vil ha et "avstandsvennskap" så er jeg i Bergen med jevne mellomrom , men det er kanskje ikke akkurat det du er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_milla Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 Hei.. Så bra at eg ikke er eneste som føler det sånn:) Selv er eg 26 år, og merker stadig at vennekretsen krymper mer og mer..mange har flyttet, og mange finner kjærligheten og blir asosiale så føler eg sitter igjen her ensom og kjeder livet av meg til tider.hehe.. Har ikke gått på skole på mange år,så er utroli vanskeli å få nye venner synest eg..er liksom ikke bare til å gå bort til noen på gata å spørre.Eg jobber i dyrebutikk,så er veldig glad i dyr og har bl,a 2 hunder som eg bruker mye av tiden på..utroli kor mye selskap det kan være i sånne små Ellers søker eg og en venninne å finne på ting sammen med, som kino,kafe besøk,turgåing,shopping, og ja,eg kan også bli med på brettspill.hehe.. Hvor i Bergen holder du til? Håper vi prates.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 13. august 2012 #4 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg flytter til Bergen nå i høst, og kjenner ingen der.. Men føler at jeg er litt for gammel for deg? Er 32, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå