kinni Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Vil bare si at jeg synes du er en veldig reflektert, fornuftig mann med mange gode og kloke innlegg! Når jeg leser tråder her inne og ser hva du svarer så er jeg enig i det aller meste du skriver og jeg tenker også at den damen som har deg som sin kjæreste/samboer er veeeldig heldig! Bra jobba og jeg håper du aldri slutter å være her på forumet Håper det finnes mange menn som deg her i verden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Ja det stemmer, men han tar også mye feil og er ofte på ville veier, men mener det bare godt. Anonym poster: 22727ab79000a51a2a0e4312fc33811a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 2. august 2012 #3 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg er så hjertens enig. I Grosny har mot nok til å gi svar som kanskje ikke alltid er slik TS forventer. Jeg tror han forsøker å generere flere spørsmål enn svar, - og antyde mange mulige fortolkninger. Og det er et poeng på et forum synes jeg. Kjæresten hans er veldig heldig. Hun er ikke akkurat bortreist hun heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 2. august 2012 #4 Del Skrevet 2. august 2012 Er kjæresten her inne også? Forøvrig enig med TS og Havbris-og for å spore litt av, så synes jeg også hun er veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå