Gå til innhold

Flytte til en annen by, bytte NAVkontor, miste penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får arbeidsavklaringspenger, og har fått opplyst om at jeg skal få dette til februar 2013. Aktivitetsplanen er at jeg går til psykolog i Bergen, men siden hun skulle slutte så fikk jeg henne til å søke om overføring i Oslo. Kontaktpersonen min vet at jeg har planer om å flytte til Oslo og ba meg han om å sende en mail når jeg valgte å flytte. Jeg har nå fått leilighet og har allerede betalt depositum og første leie for denne måneden. Jeg har ikke byttet adresse enda, og kontaktpersonen min er på ferie til midten av august. Jeg er nå livredd for at det å bytte NAVkontor til Oslo vil gjøre at jeg ikke får utbetalt penger i flere måneder... Er det noen som har erfaring med dette? Jeg får helt panikk... hva skal jeg gjøre uten penger til å betale leie? :tristbla:

Anonym poster: df702ad33ac33b72a3df157cc4b42777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare gå på nav dit du flytter å si jeg har flyttet bla bla bla. så fikses det på et blunk. er faktisk ikke vanskeligere.

Anonym poster: 46e440b5af35ad595ce3a651ba47e565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare gå på nav dit du flytter å si jeg har flyttet bla bla bla. så fikses det på et blunk. er faktisk ikke vanskeligere.

Anonym poster: 46e440b5af35ad595ce3a651ba47e565

TS her, er det ikke verre enn det? Jeg har hørt om andre som har gått i flere måneder uten inntekt fordi de må bytte kontor. Hun jeg snakket med på telefon var heller ikke sikker på dette, men jeg får ikke vite noe før kontaktpersonen min er hjemme fra ferie :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen problem, bare sørg for å gi tydelig beskjed til NAV-kontoret ditt. Jeg flyttet til ny kommune/nytt fylke i fjor, og gjorde ingenting annet enn å informere mitt gamle NAV-kontor om flyttingen, og få de til å overføre papirene mine til det nye kontoret.

Anonym poster: b0e80ef9149ce499e6bbcc135473abee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta NAV kontor fire ganger mens jeg har gått på sykepenger/AAP, aldri opplevd forsinkelse i utbetalingene for det!

Er jo bare papirene som må flytes over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...