Ariel69 Skrevet 2. august 2012 #1 Del Skrevet 2. august 2012 Hei. Jeg har et (mulig) dumt spørsmål.. Når det står i husleiekontrakten at husleie skal betales 1. i hver mnd, betyr det at pengene skal være på utleiers konto den 1. ELLER betales av leietaker den 1.? da vil jo ikke utleier ha pengene på konto før 2. eller 3.? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Eg tar det som at det skal være på konto då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cessie Skrevet 2. august 2012 #3 Del Skrevet 2. august 2012 Du skal betale den 1. Dvs det skal stå på kontoutskriften din at pengene gikk ut fra din konto den 1. Slik forklarte min huseier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hermoine Skrevet 2. august 2012 #4 Del Skrevet 2. august 2012 de skal nok være betalt innen den 1. eller på dagen den 1. Altså betaler du den 2., så er det for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå