AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 Fy søren så stor trang jeg har for nettopp dette.. jeg har opplevd det med exer, selvom han ene viste seg å være en drittsekk så holdt han ofte rundt meg i sengen.. Den andre exen holdt alltid rundt meg og var egentlig den perfekte kjærester, men desverre ble han mere som en bestevenn for meg Min nåværende samboer gjorde det litt i starten, men det skjer aldri lenger.. han koser aldri.. selvom jeg prater med han om det og er åpen om hvordan jeg føler så endrer han seg aldri. Nå er jeg bare så ensom og føler at jeg trenger det nærværet, intimitet og kjærlighet. Jeg merker jeg har en irritasjon i kroppen pga mangelen på kjærlighet. Nå er jeg gravid også og trangen for oppmerksomhet og omsorg er større enn noensinne! Vi gjør jo aldri noe sammen engang! Hva skal jeg gjøre?<br /><br /> Anonym poster: 84dfc9023c86bc7e54cb70095312c817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #2 Del Skrevet 2. august 2012 Finn en ny Mange menn som liker å kose. Anonym poster: 19c5d7e73bb1fc0a3ce15d931411fb34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 2. august 2012 #3 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) lol. Endret 29. desember 2014 av Gjest20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå