Gå til innhold

Noen som har bestillt fly gjennom www.cheapflights.co.uk?

Minmy

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har funnet en restplass-side i Storbritania som har reiser til alle mulige steder ser det ut til.

www.cheapflights.co.uk

Jeg funderer litt på muligheten å kjöpe en flyreise gjennom denne siten, og så skaffe hotell på egen hånd. Noen som har gjort dette/vet noe om hvor godt denne siten fungerer?

Prisene på restplassbilletter ser veldig bra ut, man kan for en billig penge komme til steder som Barbados, Aruba, Cancun osv, som man ikke kan få charterturer til fra Norge.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hmm, jeg gjetter på at ingen har bestillt gjennom denne siden nei...

Er det noen som har rest på charter fra Storbritannia tidligere da?

Denne siden fungerer bare som en samlingsplass for bllige reiser såvidt jeg har forstått, man må fortsatt bestille reisen enten via telefon eller hjemmesiden til det selskap som arrangerer turen.

Mitt spörsmål er altså: tror dere dette lar seg gjöre? Det burde jo ikke väre noe problem, men er det sikkert å betale med kort på denne måten, hvordan får jeg billettene osv?

Ganske åpenbart at ikke mange har testet det, men hva tror dere?

Kan jo fortelle at vi funderer på å kjöpe en restplass til Cancun, og så reise derfra til Islas Mujeres å finne hotell for to uker.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket du inn på den norske siden? (ikon øverst til høyre, international). Da kommer du videre til en side som heter Billige flybilletter og som viser hvilke sider i Norge som har billige reiser. Den siden du viser til tror jeg kun gjelder for UK. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva mener du med at den bare gjelder fra Storbritannia? Den gjelder reiser fra Storbitannia ja, men de kan jo ikke hindre meg i å kjöpe en flybillett fra et britisk selsakp selv om jeg er norsk statsborger?

Nei, det tror jeg faktsk ikke, og det er jo reiser fra england jeg er ute etter, ettersom de er mye billigere enn de jeg får fra Norge.

Tror dette går bra jeg, tur-retur London Cancun for 1800,- er ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bare at det er jo ikke alle sider man kan handle fra! Men gi oss tilbakemelding om det funker da! 1800 er en råbra pris!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...