Gjest Maneater Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 Kan dere menn spore en differanse i fysisk attraktivitet mellom en som meg som er i 40 - årene og fortsatt menstruerende og en dame som har passert 50 som har vært i overgangsalderen? Bare nysgjerrig. Sikkert et hyperoverfladisk spørsmål men jeg er opptatt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Presis Skrevet 1. august 2012 #2 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Selvsagt. Fra 40 til 50 har du forfalt, og er langt forbi holdbarhetsdatoen. Endret 1. august 2012 av Presis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cappa Skrevet 1. august 2012 #3 Del Skrevet 1. august 2012 Kan dere menn spore en differanse i fysisk attraktivitet mellom en som meg som er i 40 - årene og fortsatt menstruerende og en dame som har passert 50 som har vært i overgangsalderen? Bare nysgjerrig. Sikkert et hyperoverfladisk spørsmål men jeg er opptatt av det. Nei. Det skjer noe radikalt negativt med kvinners utseende når de passerer 36-37. Deretter er forfallstakten veldig jevn. Det er altså ikke noen voldsom utseendemessig forskell på 46 og 52. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 Dette er da veldig individuelt. Mange 45-50-åringer ser langt yngre ut enn de er, og i tillegg er de modne og reflekterte, og lever en ordnet tilværelse. Har sett mange som er i tredveårene som ser en god del eldre ut enn de er, så dette blir forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå