Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 TIL SAMLIV OG RELASJONER! Jeg vil være ALENE og deppe med meg selv, stakkars dere tosomhetens vesener...dere er for lettsindige for meg, Mangler dybde! Har innsett for lenge siden at jeg ikke passer i denne menneskehetens sfære! MÅ TIL EN ANNA GALAXE HVIS JEG SKAL MØTE NOEN: MY LINES ARE EMPTY, AND IM A GROWN UP WOMAN NOW!!! BYE FOREVER!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #2 Del Skrevet 1. august 2012 TS. ...BUT IM A GROWN UP WOMAN NOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 1. august 2012 #3 Del Skrevet 1. august 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 Er dette et slags selvmordsbrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quake Skrevet 1. august 2012 #5 Del Skrevet 1. august 2012 jaoklykketilmeddetdu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 1. august 2012 #6 Del Skrevet 1. august 2012 Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 1. august 2012 #7 Del Skrevet 1. august 2012 Lykke til på ferden. Vi som er tosomhetsavhengige skal nok klare oss. Sett på deg et skilt som forteller omgivelsene dine at du vil være alene. Steng deg inne og dyrk det vonde. Grav deg dypt ned, hvis du graver dypt nok så finner du sikkert en bunn. Den kan du møte, men husk hjelm! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 1. august 2012 #8 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg vil også til Anna Galaxe. Hvem er hun og kan hun finne en mann til meg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #9 Del Skrevet 1. august 2012 TS. Det er dere som trenger hjelm, ett minutt alenetid og DERE FREAKER UT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 1. august 2012 #10 Del Skrevet 1. august 2012 God tur. Jeg har ofte flere dager alenetid, og freaker ikke ut, men liker likevel å omgi meg mye med mennesker ofte og. Føler meg ganske så grei, og ikke for avhengig av noe som helst. Men for all der, dra til galaksen der du føler deg hjemme, husk og ta med deg nok mat til ferden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 1. august 2012 #11 Del Skrevet 1. august 2012 TIL SAMLIV OG RELASJONER! Jeg vil være ALENE og deppe med meg selv, stakkars dere tosomhetens vesener...dere er for lettsindige for meg, Mangler dybde! Har innsett for lenge siden at jeg ikke passer i denne menneskehetens sfære! MÅ TIL EN ANNA GALAXE HVIS JEG SKAL MØTE NOEN: MY LINES ARE EMPTY, AND IM A GROWN UP WOMAN NOW!!! BYE FOREVER!!!!!!!!!! Remember Alians do excist! Don't despair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #12 Del Skrevet 1. august 2012 Remember Alians do excist! Don't despair. Thanx;> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #13 Del Skrevet 1. august 2012 Thanx;> = TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #14 Del Skrevet 1. august 2012 Hvis du vil være alene, så har du lov til det. Og hvis du blir deppa av å være her på kvinneguiden, så foreslår jeg at du lukker nettleseren din nå. ... Man blir heller ikke mindre dyp av å være i et forhold, lykkeligere kanskje, men ikke mindre dyp. Anonym poster: 710dae250a9203589c2f7a5606df1a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #15 Del Skrevet 1. august 2012 æke skapt for forhold-= forholde seg til ditt og datt= SLIIITEN;GIVE ME A BRAKE;I DONT GIVE A SHIT!!! Du siste sympatisør for fellesskapet, lukk din egen nettleser og vær GOSSLIG med din andre hjernehalvdel- dere har 50/50,derfor FORHOLD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #16 Del Skrevet 1. august 2012 Hvis du vil være alene, så har du lov til det. Og hvis du blir deppa av å være her på kvinneguiden, så foreslår jeg at du lukker nettleseren din nå. ... Man blir heller ikke mindre dyp av å være i et forhold, lykkeligere kanskje, men ikke mindre dyp. Anonym poster: 710dae250a9203589c2f7a5606df1a2e Og hvis du får litt med deg av info så er melankolske som meg mer kreative enn dere lettbeinte travere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 1. august 2012 #17 Del Skrevet 1. august 2012 Og hvis du får litt med deg av info så er melankolske som meg mer kreative enn dere lettbeinte travere!!! Det du frembringer her er alt annet enn dypt og uutgrunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #18 Del Skrevet 1. august 2012 Det du frembringer her er alt annet enn dypt og uutgrunnelig. Kan ikke utdype med folk under kategorien`husvarm´- for lite kreativt for meg, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loner Skrevet 1. august 2012 #19 Del Skrevet 1. august 2012 Kan ikke utdype med folk under kategorien`husvarm´- for lite kreativt for meg, sorry. = TS, så mye i huet mitt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 1. august 2012 #20 Del Skrevet 1. august 2012 Har du røyket sokkene dine i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå