Gå til innhold

Uprofft eller normalt?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på sommerjobb i januar, da fristen var i slutten av måneden. Jeg sendte da søknad og CV, da arbeidsgiver ba spesifikt kun om det. (ingen attester). Jeg har ikke fått noen tilbakemelding ennå....

Såg at det har lyst ut flere stillinger, noen av de samme, men fristen er forlenget. men,..på denne utlysningen står der også "Hvis du ikke hører fra oss innen 31 mai har du ikke fått jobb hos oss"...

Synes dette var utrolig teit skrevet....man vil jo gjerne vite det i god tid, så man kan søke på andre jobber hvis man får avslag!!

Reiser til utlandet i neste måned, så om de prøver og kontakte meg i mars eller april så er jeg ikke tilgjengelig for intervju..

Kommer sikkert til å sende ut søknader til andre plasser. (Der jeg blant annet nevner at jeg studerer i utlandet...) Jeg har da ikke tid til å sitte og vente helt til slutten av mai for å kanskje få svar! ..

Andre med samme erfaring??

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

joda, selvfølgelig kan jeg gjøre det...

Var litt nysgjerrig for å høre hva andre synes om den setningen som er understreket....Er det normalt?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har vært borti slikt tidligere jeg iallfall. Er det en jobb der de mottar 1000 søknader skjønner jeg at de ikke orker å svare alle. Da er det bedre at de sier det slik, enn at de ikke nevner i hele tatt at de ikke har tenkt å svare.

Bare søk i vei på andre jobber du, tror ikke det er noe suksess å levere en søknad, og så vente på svar på den før du leverer noen ny søknad. Søk i vei på det du kommer over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...