Gå til innhold

han skjuler at han drikker.... Jeg har svaret, men kan jeg få hjelp og støtte?...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er skikkelig, skikkelig vondt for meg.. Kjæresten min er den kjæreste jeg kunne hatt, bortsett fra en skikkelig dårlig ting... Han drikker.. Desto mer vi er sammen, desto mer merker jeg det.. Han har øl i kjøleskapet, "til koslige anledninger", har han sagt.

Sannheten er at når jeg er opptatt med noe i stuen, og jeg er på besøk, så kan han slå vasken på fullt, åpne en ølboks, drikke den, og så slå av krana. Før trodde jeg det var innbilling, men jeg hører det tydelig nå, samt at jeg ser at det mangler øl i kjølskapet.

Når han drikker kan han bli veldig ekkel.. Han kan si ting som:

"ikke for å være frekk, og du er jo kjempeflott, men jeg tror ikke foreldrene mine liker deg, tror ikke vi skal være der borte så mye."

Og slike stikk mot meg som person, det er forferdelig sårende, spesielt når han forteller meg om hvor GRUSOM eksen hans var, og alle gangene han nevner om hvor ofte de var hos hans foreldre, og hvor likt hun var.

Jeg har ikke en gang møtt hans foreldre, han vil ikke ta meg med dit, fordi han tydeligvis tror de ikke vil like meg.

Det er kjempesårende, fordi jeg føler at jeg ikke er bra nok, ikke er god nok, at jeg må prøve hardere, og jeg kjenner på meg selv at slik skal jeg vel ikke føle meg? Jeg skal vel bli respektert og godt behandlet for den jeg er, ikke for det jeg skal prøve å være?

Jeg er så forvirret, og så lei meg............

......... jeg ser jo selv at dette har ingen fremtid... ikke inkluderer han meg i livet hans, og ikke vil han fokusere på OSS, men seg selv, attpåtil drikker han...

klem, søte ord, litt støtte......? :cry:

Anonym poster: 1b3f6bcdc5aeff1d87efd006bf15d970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier det jo der gjest, jeg orker ikke mer, jeg gidder jo ikke.. Men det er vondt å gå, det er jo kjærsten min.. eller kanskje han aldri var det.

:(

Havbris.. det er ikke en eller to øl, han blir dritings på den metoden der..

Anonym poster: 1b3f6bcdc5aeff1d87efd006bf15d970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere venner som har vært i samme situasjon. Hvor lenge har dere vært sammen?

Om dere ikke har vært så lenge sammen, må du regne med at det bare kommer til å bli VERRE. All den tid han nå smugdrikker, kommer det nok til å eskalere etterhvert som du finner deg i drittslengingen og ikke tar opp problemene med ham.

Anonym poster: f3c48d629cdaff5eb521e5346b075a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste jeg gjorde, var å stikke som faen fra en slik fyr. Han ble ikke ekkel mot meg i fylla, men han enset ikke meg. Flaska kom først. Han gikk bare å tenkte på hvordan han kunne bøtte ned neste øl eller spritflaske. Det ble gjemt unna flasker på de merkeligste steder. De tror de lurer deg, men det er kun seg selv de lurer.

Anonym poster: 87911fe27f4555ac0dc52ca09648152a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Dreamdrops

Synes du burde forklart litt mer.. Hvor ofte drikker han? Når han prøver å skjule at han drikker, hvor mye drikker han da? Prøver du å få frem at han er alkoholiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot

Og det var det smarteste du klarte å dytte ut?

Syns du, helt ærlig, synd på folk som påfører seg selv smerte med viten og vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke synd på deg jeg asså, get on with your life :)

Syns ikke synd på deg jeg asså, get on with your life :)

Og det var det smarteste du klarte å dytte ut?

Syns du, helt ærlig, synd på folk som påfører seg selv smerte med viten og vilje?

Bud, her synes jeg du var litt lite forståelsesfull. Klarer du ikke å forstå at denne jenta har det vondt men har skjønt at situasjonen er umulig? Hun skriver jo selv at hun må gå, men det er ikke alltid så lett å gå fra noen man er glad i. Derfor kommer hun hit på KG for å få støtte. Kommentarer som "jeg synes ikke synd på deg" blir da lite passende, og ganske unødvendig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud, her synes jeg du var litt lite forståelsesfull. Klarer du ikke å forstå at denne jenta har det vondt men har skjønt at situasjonen er umulig? Hun skriver jo selv at hun må gå, men det er ikke alltid så lett å gå fra noen man er glad i. Derfor kommer hun hit på KG for å få støtte. Kommentarer som "jeg synes ikke synd på deg" blir da lite passende, og ganske unødvendig.

Joda, jeg skjønner hva du mener, men jeg syns fortsatt ikke synd på TS.

Hun må kvitte seg med problemene sine, ferdig med det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, her må du bare bite i det sure eplet å slå opp med han. Jeg skjønner at det gjør veldig vondt akkurat nå, men du vil takke deg selv for det senere. Ikke kast bort mer tid på han.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Bud.

Hvorfor liste seg rundt og prøve å forstå noe som er totalt no-brainer?

Mannen er en idiot med issues.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...