For the ladies Skrevet 5. august 2012 #41 Skrevet 5. august 2012 Javisst, du kan sikkert beholde privatlivet til en viss grad, men du kan jo ikke forvente å holde det du gjør helt privat (hemmelig). privat å hemmlig er ikke nødvendigvis helt d samme. Å kommer jo ann på hva det er snakk om... Er jo ikke snakk om å date andre i et parforhold.
Steinar40 Skrevet 5. august 2012 #42 Skrevet 5. august 2012 privat å hemmlig er ikke nødvendigvis helt d samme. Å kommer jo ann på hva det er snakk om... Er jo ikke snakk om å date andre i et parforhold. Neida, men det er nok ikke helt realistisk å tro på det store privatlivet i et parforhold. Og når det kommer barn med i bildet så er det ihvertfall en saga blott hehe
For the ladies Skrevet 5. august 2012 #43 Skrevet 5. august 2012 Neida, men det er nok ikke helt realistisk å tro på det store privatlivet i et parforhold. Og når det kommer barn med i bildet så er det ihvertfall en saga blott hehe Tror ikke du forstår helt hva privatliv det er snakk om. Privatliv er ikke bare å være i fred/alene fra med barn. Eller å holde ting (hemmelig) for andre.
Hettemaake Skrevet 11. august 2012 #44 Skrevet 11. august 2012 Okey, var det jeg regnet med. For min egen del så er det ikke noe jeg liker mindre enn folk som tar opp slikt fra starten av. Var på første date med ei for noen år siden, og hun tok opp allerede da at hvis det ikke var noe seriøst så kunne vi bare la vær med en gang. Fordi hun ikke hadde tid til noe tull, for sex kunne hun få når som helst hvis hun ville det. Jeg snakket bare bort i fra dette, og ble nesten et prinsipp å da ligge med henne uten at d var noe seriøst. Å ble riktignok sånn, ble "pulevenner" av og på de påfølgende årene. Så så mye for hennes mening om at hun ikke hadde tid til sånn. For min del mener jeg at folk må kunne slappe av og ta ting som det kommer og ikke minst stole på motparten og bruke sine egne kunnskaper i forhold til å lese mennesker. Forstår ikke hvor folk de siste årene "MÅ" definere og legge ned krav og forventninger fra starten av, alle har så sinnsykt hast med å finne den rette. Men vil heller påstå at dere da skremmer bort de som ikke er kun ute etter å gifte seg fortest mulig. Men dette er kansje bare meg, men ihvertfall slike jeg opplever det. Hva var poenget med de setningene der? Du kjenner ikke meg, så la vær å sammenlign meg med den opplevelsen du hadde. Har aldri hatt noe hastverk for å finne "the one". Å ta det opp på første date kontra å ta det opp etter flere uker med meldinger og fire hjemmedater syns jeg ikke blir for desperat, selv om det virker som det er slik du ønsker å fremstille meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå