AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg var så heldig å treffe ham her på KG.. En dag for to år siden svarte jeg på hans tråd her inne.. Vi ble venner. Etterhvert utrolig gode venner.. uten å vite hvem vi egentlig var.. Vi mailet bare. Støttet hverandre i hverdagens utfordringer.. og underholdt hverandre med hyggelige historier fra fortiden og herlige drømmer om fremtiden. Etterhvert viste det seg at vi kom fra samme by.. Så en dag.. etter over et års tid som venner på MSN og mail møttes vi. Spent. Kjempespent... Han var fantastisk!! Akkurat slik at jeg hadde blitt kjent med ham som.. Snill, vakker, inkluderende.. engasjert... omsorgsfull... i tillegg var han utrolig stilig. Så.. veien var kort. Det ble hus og syvseter på kort tid.. og nå.. er hver dag en glede. Jeg ser frem til å komme hjem fra jobb til en mann med godt humør.. som vil det beste for familien sin.. som viser omsorg for alle rundt seg og er en ekte husfar. Jeg ser frem til å legge meg.. med en nær og innmari god mann som har verdens beste arm å dele med seg hele natten... Jeg gleder meg til gode middager og samtaler.. Jeg ser frem til helgene.. ekstra tid til min aller beste venn og samboer. Og hele tiden, hver dag... alltid.. har jeg en trygghet i hjertet mitt om at vi skal være sammen for resten av livet.. Alt annet føles feil.. jeg er trygg og glad - hver dag.. Jeg er heldig som fant ham.. For meg verdens beste kjæreste <3 Og her på KG.. DET hadde jeg aldri trodd Anonym poster: fe219c595e0546a7e97a5e5724f4d3d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest albania Skrevet 1. august 2012 #2 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg var så heldig å treffe ham her på KG.. En dag for to år siden svarte jeg på hans tråd her inne.. Vi ble venner. Etterhvert utrolig gode venner.. uten å vite hvem vi egentlig var.. Vi mailet bare. Støttet hverandre i hverdagens utfordringer.. og underholdt hverandre med hyggelige historier fra fortiden og herlige drømmer om fremtiden. Etterhvert viste det seg at vi kom fra samme by.. Så en dag.. etter over et års tid som venner på MSN og mail møttes vi. Spent. Kjempespent... Han var fantastisk!! Akkurat slik at jeg hadde blitt kjent med ham som.. Snill, vakker, inkluderende.. engasjert... omsorgsfull... i tillegg var han utrolig stilig. Så.. veien var kort. Det ble hus og syvseter på kort tid.. og nå.. er hver dag en glede. Jeg ser frem til å komme hjem fra jobb til en mann med godt humør.. som vil det beste for familien sin.. som viser omsorg for alle rundt seg og er en ekte husfar. Jeg ser frem til å legge meg.. med en nær og innmari god mann som har verdens beste arm å dele med seg hele natten... Jeg gleder meg til gode middager og samtaler.. Jeg ser frem til helgene.. ekstra tid til min aller beste venn og samboer. Og hele tiden, hver dag... alltid.. har jeg en trygghet i hjertet mitt om at vi skal være sammen for resten av livet.. Alt annet føles feil.. jeg er trygg og glad - hver dag.. Jeg er heldig som fant ham.. For meg verdens beste kjæreste <3 Og her på KG.. DET hadde jeg aldri trodd Anonym poster: fe219c595e0546a7e97a5e5724f4d3d9 Vil bare si til deg,så heldig du er.Nyt hver dag med han...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #3 Del Skrevet 1. august 2012 Så utrolig bra!! Anonym poster: 166d6b3e1fd94ef5be615ef2cc3986f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. august 2012 #5 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 1. august 2012 #6 Del Skrevet 1. august 2012 Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 2. august 2012 #7 Del Skrevet 2. august 2012 Vil bare si til deg,så heldig du er.Nyt hver dag med han...... Mmm... i know.. Jeg er veldig, veldig super heldig. Visste ikke at det gikk an å ha slike hverdager jeg.. Rolige, gode.. føle seg ønsket og verdsatt.. Life begins by the 40`s... (og jeg tjuvstarta litt...) Herlig høst til alle <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå