Leonoor Skrevet 1. august 2012 #1 Del Skrevet 1. august 2012 Har noen opplevd at fyren de møtte tok dem med storm, ville bli kjærester og ikke får nok av en, for så og plutselig oppføre seg helt motsatt uten å forklare noe som helst? Jeg er ikke dum, men mener at når man er godt voksen bør man forvente at en person kan si det som det er? Eller? Historien i korte trekk: vi møttes, begge overlykkelige, forelskelse, kjærlighet, familieselskaper, hilse på venner etc etc. Nå to med etterpå: fjern, men påstår han ikke er det, ringer lite, følger lite opp, lite sex, ikke sett hverndre på en stund. Jeg har spurt rolig, men han nekter å snakke. Forslag til hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa Skrevet 1. august 2012 #2 Del Skrevet 1. august 2012 Hmm det hørtes nesten ut som han har mistet interessen, men ikke tør å konfrontere deg/situasjonen med slå opp og kanskje håper at du skal gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonoor Skrevet 1. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2012 Hmm det hørtes nesten ut som han har mistet interessen, men ikke tør å konfrontere deg/situasjonen med slå opp og kanskje håper at du skal gjøre det? Svært godt mulig. I går tok jeg det opp, sa at jeg følte han trakk seg unna meg, men fikk til svar at han ikke gjorde det og nektet å snakke mer om saken. Jeg fikk ikke fullført setningen min: jeg oppfatter at du ikke ønsker at vi lenger skal være et par. Nå ringer han ikke tilbake slik han lovet. Så jeg får gi ham noen dager. Voksene folk må jo kunne si noe? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 Gi han noen dager og ikke mas. Kanskje du er litt overtolkende fordi du er engstelig? Og det kan jo også være at han har mistet interessen men er for feig til å si det. Gi han luft og tid så vil du nok oppdage et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 1. august 2012 #5 Del Skrevet 1. august 2012 Folk er feige, uavhengig av alder. Mange er også usikre selv om de egentlig vet hva de vil. Symptomene du nevner skyldes erfaringsmessig enten en eller en kombinasjon av flere ting: - personen har en annen som h*n er interessert i, enten noen fra tidligere som denne ikke har fått napp hos, eller det har dukket opp noen andre i livet helt plutselig. Enten for feig til å si det, eller usikker på hvem h*n vil ha - kalde føtter. Gruer for om det har gått for fort, usikker på om du er den rette likevel, usikkerhet - har egentlig bare vært ute etter bekreftelse, sex og kos. Har nå fått dette og er for feig til å avslutte, håper den andre skal gå lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonoor Skrevet 1. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for svar!! Gir han noen dager til!! Har snakket med ham, men ikke mast på ham . Har aldri gjort det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 1. august 2012 #7 Del Skrevet 1. august 2012 Utrolig hvor feige noen kan være. Dårlig gjort å la deg gå og lure på hva som har skjedd. Du får prøve å distansere deg litt fra det, og la han bli nødt til å ta opp dette med deg selv. Såpass får han være mann nok til å klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 1. august 2012 #8 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Er naturlig at forelskelsen roer seg litt, for hver mnd som går Ikke vis han at han blir et stort tap uansett, og ikke gi et inntrykk av at du er avhengig av han. Det kan hende at det går opp for han at du faktisk er en unik kvinne med selvtilitt! (Men skjønner at dette eksperimentet kan være tøff å gjennomføre, følelsesmessig). Bare prøv å tenk positivt, å prøv å finne på ting selv, eller med venner La ikke denne mannen være alene om å styre dine daglige gleder. Endret 1. august 2012 av Starlit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonoor Skrevet 1. august 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 1. august 2012 Tusen tusen takk for svar og oppmuntringer!! Snille dere er!! Jeg skal forsøke å handle etter deres gode råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå