mia83 Skrevet 31. mai 2017 #3801 Del Skrevet 31. mai 2017 Huff ja det er mange "burde" Hyggelig med "date" Har begynt på en ny bok som jeg fant i bokhylla mi nå. Dødens sirkel av Chris Tvedt. Den virker bra etter å bare ha lest noen få sider egentlig Hva synes du om boka du leser i nå da? Burde jeg låne den på biblioteket synes du? Tror vi har noenlunde lik smak når det gjelder bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #3802 Del Skrevet 1. juni 2017 På 31.5.2017 den 11.53, mia83 skrev: Huff ja det er mange "burde" Hyggelig med "date" Har begynt på en ny bok som jeg fant i bokhylla mi nå. Dødens sirkel av Chris Tvedt. Den virker bra etter å bare ha lest noen få sider egentlig Hva synes du om boka du leser i nå da? Burde jeg låne den på biblioteket synes du? Tror vi har noenlunde lik smak når det gjelder bøker. Chris Tvedt har jeg ikke lest noe av, men det står en tittel eller to av ham på lista mi. Den boka jeg leser nå liker jeg veldig godt, den er og noe lettlest føler jeg. Andre bøker jeg anbefaler er "Flink Pike" av Gillian Flynn. Og "jenta på Toget" (Piken på Toget?) og bøkene til Harlan Coben! Og... og... 😂 😂 Jeg kan bli litt ivrig når noen bringer temaet bøker på banen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #3803 Del Skrevet 1. juni 2017 På trening har jeg vært litt sint I det siste. Sint på meg selv. Rett og slett fordi jeg ikke har gjort denne innsatsen for meg og min egen helse tidligere. Hvorfor har jeg ikke gjort noe før? Luftet dette for ei venninne som har blitt inspirert av meg og begynt å gjøre noe selv. Hun sa "Småbarnstida. Du er ferdig med den tida og har fått tid til å tenke på deg selv igjen" Tror hun er inne på noe der. Det var da ungen begynte på skolen at jeg følte at jeg kunne puste ut og tenke på hvordan jeg hadde det. Det var da jeg aktivt begynte å søke jobber. Og da jeg endelig fikk fast jobb følte jeg at jeg kunne fokusere på eget velvære etterhvert. Dette førte til at jeg tok opp igjen trening og fikk PT ved en tilfeldighet. Noe som igjen gjorde at jeg fikk gode treningsrutiner og begynte å trene regelmessig. Så ble det satt fokus på vekt og her er jeg idag. Jo, da Småbarnstida var over kunne jeg slappe av og slutte å ta vare på alle andre og heller ta mer og mer vare på meg selv da tida var inne for det. Kanskje ikke så dumt det hun sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #3804 Del Skrevet 3. juni 2017 Hallo lørdagssjokoladen! Og 40 gram grønn pringles! Og en boks cola! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2017 #3805 Del Skrevet 3. juni 2017 Nam nam kos deg! Her blir det også litt utskeielser i helgen De bøkene ja.. flink pike ble jeg ikke så imponert over for å være ærlig. Men piken på toget synes jeg var bra. Har du sett filmen? Harlan Coben ja.. har EN bok av han. Bør nok lese den etter den jeg driver med nå da. Men har ikke blitt så mye lesing nå i det siste pga forberedelser til konfirmasjonen Jeg synes du er veldig flink angående både trening og kosthold! Fokuser på det du klarer å gjennomføre og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2017 #3806 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg leser denne: Dragehoffet Begynte i juli i fjor, den er ufattelig kjedelig, og har mest lyst til å hive den i søpla! Jeg har nå bestemt meg for å lese minst en side hver gang jeg sitter på do, så kanskje jeg blir ferdig til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2017 #3807 Del Skrevet 4. juni 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #3808 Del Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 0.31, loffen skrev: Jeg leser denne: Dragehoffet Begynte i juli i fjor, den er ufattelig kjedelig, og har mest lyst til å hive den i søpla! Jeg har nå bestemt meg for å lese minst en side hver gang jeg sitter på do, så kanskje jeg blir ferdig til jul. Herregud, da hadde jeg gitt opp boka. Jeg gidder ikke å tvinge meg igjennom bøker som ikke fenger. Trøtt og etter trening igår har jeg verdens stiveste skuldre og øverste del av ryggen. Prøver å rulle skuldrene bakover litt for å løsne men det eneste som skjer er at det knekker. PT på fredag, det er 4-5 uker siden sist. Jeg har måttet utsette time pga jobb og han tråkket over for to uker siden og har vært sykmeldt. Jeg skal nok veies, tror ikke det er så mye å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2017 #3809 Del Skrevet 7. juni 2017 Uff, stive skuldre er ikke godt. Kanskje du kan smøre på noe? Tigerbalsam er jo alltid digg. Mulig jeg hiver den boka altså, etter å ha lest slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #3810 Del Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, loffen skrev: Uff, stive skuldre er ikke godt. Kanskje du kan smøre på noe? Tigerbalsam er jo alltid digg. Mulig jeg hiver den boka altså, etter å ha lest slutten. Joa... hadde man bare hatt en mann som gadd å massere litt og. Nei, jeg mistenker at jeg har ligget galt I natt og samtidig som det er den høyre jeg har litt trøbbel med fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. juni 2017 #3811 Del Skrevet 8. juni 2017 Ville bare si hei! Etter noen år borte har jeg rota meg inn på KG igjen, gi meg ei uke så kanskje jeg har fått lest meg gjennom alle dagbøkene jeg pleide å lese Håper dere har det bra i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2017 #3812 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg er sånn at når jeg har starta på ei bok så "må" jeg fullføre den RødeDrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3813 Del Skrevet 9. juni 2017 6 timer siden, RødeDrage skrev: Ville bare si hei! Etter noen år borte har jeg rota meg inn på KG igjen, gi meg ei uke så kanskje jeg har fått lest meg gjennom alle dagbøkene jeg pleide å lese Håper dere har det bra i alle fall! Oj.. Nå måtte jeg tenke litt her før jeg skjønte hvem du er. Welcome back! Livet er så fantastisk! Var helt uttafor da jeg kom fra jobb igår. Klarte ikke å tenke, skalv i kroppen og følte meg på grensen til syk. Sånn at jeg begynte å grine da jeg mistet noe på gulvet. Startet en krangel med Husets Herre og den gav seg liksom ikke. Så forsov han seg til morgen idag, og da jeg og ungen skulle opp lot han oss forsove oss. Og jeg våknet med hodepine PT klokka 10.30 med Måledag. Det tror jeg ikke blir noe å se frem til. Har gruet meg siden mandag. Har funnet ut at jeg har tatt omtrent 8 riktige matvalg og to feil. 80% (kanskje 70%?) og de resterende ikke så bra. Dvs... en is. Ost. To glass brus på besøk. 17.mai... Det får gå som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3814 Del Skrevet 9. juni 2017 Måledag er da ikke noe problem! Har gått ned 15 kilo jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3815 Del Skrevet 9. juni 2017 Har fått nytt treningsprogram idag. Liggende brystpress og skrå brystpress b la og hipthrust. Fytti helvete det blir et slit, men jeg er veldig glad for nytt program siden jeg begynte å bli lei det gamle. Hadde håpet å slippe etbeins beinpress for den øvelsen er skikkelig tung og gørr kjedelig men nei. TM skal ha barneselskap sammen med ei venninne i ettermiddag. 13 stykk 10åringer. Det blir pizzasnurrer, muffins, smågodt og brus. Jeg skal prøve å holde fingrene unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3816 Del Skrevet 9. juni 2017 På 22.5.2017 den 22.52, MarianneE skrev: Husets herre er enig I et belønningssystem for hver 5. Kilo. Jeg tror jeg trenger noe å se frem til som ikke føles så uoverkommelig. Så da betyr det at når jeg har gått ned 3 til er jeg totalt ned 15 kilo (Oh my god, det er sjukt mye!) og jeg fortjener en belønning. Hva skal det være tro? Forslag mottas med takk! Oh my god, det er på tide med belønning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. juni 2017 #3817 Del Skrevet 9. juni 2017 Heia med 15 kilo! Du har gjort en formidabel innsats Og lykke til med bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juni 2017 #3818 Del Skrevet 9. juni 2017 15kg er jo kjempebra!! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2017 #3819 Del Skrevet 9. juni 2017 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. juni 2017 #3820 Del Skrevet 9. juni 2017 Du altså, du er jo helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg