juliane Skrevet 22. mai 2017 #3781 Del Skrevet 22. mai 2017 På 20.5.2017 den 19.41, MarianneE skrev: En periode fikk jeg så vidt på meg bukse I str 54. Nå hoppet jeg rett inn I en kjempe tøff en I størrelse 50 på jobb. Den er riktig nok med ekstra god passform men allikevel da!!!! Hurra, for en fantastisk følelse! Ganske misunnelig kjenner jeg, her ekspanderer jeg jo bare. På 21.5.2017 den 8.28, MarianneE skrev: Starter søndagen med kaffe og bok I hagen mens pus ligger I stolen ved siden av. Fuglene kvitrer, det er sommerlukter og temperaturen ligger på rundt 15. Deilig start på dagen! Endelig kan man håpe på at sommeren er på vei - det var på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #3782 Del Skrevet 22. mai 2017 @juliane takk for skryt! Jeg er litt lei. I fire dager nå har jeg overskridet kaloribudsjettet mitt. 17. Mai vil jeg ikke tenke på en gang. I dag var det bløtkake og eplekake I bursdag, to Capri sonne og en yoghurt. Igår var det kaffe latte. Lørdag var det en liten sjokolade og en liten Skål potetgull. (Skålen er på størrelse med en slik man har frokostblanding i). Jeg har lyst til å spise en is. Kunne ha noe godt uten å tenke konsekvenser. Middag... Å jeg drømmer om pasta. Ikke om å veie opp 150 kjøtt, 40 gram ris og det jeg vil av grønnsaker. Det er nå det er skummelt å være meg, for det er nå jeg kan tenke at jeg er dritt lei og at jeg tar denne sjokoladen og gir faen i hele drittplanen. Spist er spist! Men hva betyr mest? Den kortvarige gleden over f.eks en iskaffe eller gode tall på neste måling og mestringsfølelsen? Det er det siste. My eyes on the Price og så tror jeg at jeg skal lage meg en belønning for hver 5. Kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #3783 Del Skrevet 22. mai 2017 Husets herre er enig I et belønningssystem for hver 5. Kilo. Jeg tror jeg trenger noe å se frem til som ikke føles så uoverkommelig. Så da betyr det at når jeg har gått ned 3 til er jeg totalt ned 15 kilo (Oh my god, det er sjukt mye!) og jeg fortjener en belønning. Hva skal det være tro? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mai 2017 #3784 Del Skrevet 22. mai 2017 En ny sommerkjole, ansiktsbehandling, fotpleie eller massage, nye sko, veske, eller rett og slett en diger softis? Jeg ville drukket en hel flaske rødvin i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #3785 Del Skrevet 23. mai 2017 Good morning! I natt drømte jeg at jeg satt på en restaurant i Hellas og dyppet lyst brød i tzatziki mens jeg hørte på musikk. @loffen Ja, det var gode forslag! Jeg har en bok hvor jeg har skrevet opp div skjønnhetsprodukter jeg ønsker meg. Og vesker er jo alltid kjekt. Det med vin er jeg med på, bare bytt til hvit og 1-2 glass. En flaske.... Da ligger jeg der I et hjørne og synger for meg selv... og dør litt neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #3786 Del Skrevet 23. mai 2017 Har samlet sammen klær som er for store. Det ble en hel del. Blir nok en søppelsekk. Bare det er videre motivasjon til å fortsette med matplanen og glemme de negative tankene fra igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mai 2017 #3787 Del Skrevet 23. mai 2017 Den beste preimien tar du til slutt, når du har nådd målet ditt; en tur til Cinque Terre. Jeg kan gpdt bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2017 #3788 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg blir også gjerne med på den turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #3789 Del Skrevet 23. mai 2017 9 timer siden, loffen skrev: Den beste preimien tar du til slutt, når du har nådd målet ditt; en tur til Cinque Terre. Jeg kan gpdt bli med. 7 timer siden, MissStiles skrev: Jeg blir også gjerne med på den turen! Der er dere inne på noe! Vært på jobb I ettermiddag, I kjøleskapet hjemme stod kveldsmaten og ventet på meg: ProPud Proteinmilkshake. Den var god de første slurkene men så ble den bare mer og mer kvalmende. Ble en yoghurt og et knekkebrød uten pålegg istedenfor. Det er det eneste jeg har spist utenfor planen idag. Føler meg litt flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #3790 Del Skrevet 24. mai 2017 I fryseren har jeg et stykke hjemmelaget firkløveriskake. Det er et stykke igjen. Enda en dag har jeg stått forran fryseren, åpnet døra, tenkt nei og så lukket igjen døra. Iskaka står der enda. Jeg har klart å motstå fristelsen en dag til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. mai 2017 #3791 Del Skrevet 24. mai 2017 Den kaka tror jeg jeg hadde servert mann og barn til dessert i dag, så hadde jeg sluppet å utfordre viljestyrken hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #3792 Del Skrevet 24. mai 2017 8 timer siden, juliane skrev: Den kaka tror jeg jeg hadde servert mann og barn til dessert i dag, så hadde jeg sluppet å utfordre viljestyrken hver dag. Det er akkurat det jeg har funnet ut at jeg må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #3793 Del Skrevet 25. mai 2017 Løp (eh... gikk) innom Kiwi istad for jeg var så utrolig godtesjuk. Jeg hadde klaget min nød til søstra mi som foreslo vannmelon men det hadde de ikke. Så da ble det små tomater og sukkererter. I stad slo det meg at selvom jeg hadde lyst på godteri så vurderte jeg aldri å kjøpe det. Var ikke en gang I mine tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2017 Forfatter #3794 Del Skrevet 26. mai 2017 Som nevnt tidligere har jeg hatt en skadet ankel. Etter 8 omganger med trykkbølge så var den bra. Det var I januar/ februar. Men nå har den begynt å bli stiv igjen og I enkelte situasjoner kan den gjøre vondt. Den skulle jo være bra nå. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #3795 Del Skrevet 27. mai 2017 Når man spiser proteinpudding på en lørdagskveld og synes det er helt greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #3796 Del Skrevet 29. mai 2017 OK... Ny uke og nye muligheter! Forrige uke var ikke kostholdet helt på stell. Det var is, ost, sukkerholdig brus, litt større porsjon enn det jeg skal ha (f.eks 2 ss ris ekstra). Dette har egentlig ikke føltes bra. Liten ting ekstra av og til er helt OK, men sant og si har det vært noe ekstra hver dag de siste 10 dagene. Uten at jeg har ment det, det har bare blitt litt sånn. Men, nå er det full skjerping! Godt for kroppen, godt for samvittigheten, godt for tallene på vekta, godt for styrking av selvkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. mai 2017 #3797 Del Skrevet 29. mai 2017 Heia, heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #3798 Del Skrevet 29. mai 2017 31 minutter siden, loffen skrev: Heia, heia! Det virker! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2017 #3799 Del Skrevet 30. mai 2017 Stå på!! hvordan går det med ankelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #3800 Del Skrevet 31. mai 2017 Ankelen min er... stillestående? Den er ikke verre ihvertfall. Det er jo noe. Idag skal jeg ta tak i "burde". Jeg burde gjøre ditt, jeg burde datt. Har begynt med vindusvask. Etterpå ryker alle ytterjakkene mine i en søppelsekk og settes bort (gjøres hva med?) og alle de andre klærne som ikke lenger passer lider samme skjebne. Etter det tenker jeg at sykkelen skal taes frem og jeg skal sykle meg en tur. Sushidate med kollega i ettermiddag. Gleder meg. Til både sushi og sosialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg