Gå til innhold

Anekdotene del2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe smak på den maten din da, eller er det kun krydder som er lov? :sjenert: 

Men gratulerer med synlige og merkbare resultater! Det er fantastisk når man merker selv at kroppen plutselig har endret seg sånn at ting rett og slett føles annerledes i enkelte posisjoner. :hoppe: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, juliane skrev:

Er det noe smak på den maten din da, eller er det kun krydder som er lov? :sjenert: 

Men gratulerer med synlige og merkbare resultater! Det er fantastisk når man merker selv at kroppen plutselig har endret seg sånn at ting rett og slett føles annerledes i enkelte posisjoner. :hoppe: 

Det er nok mest krydder ja. Jo, kroppen har forandret seg, klær passer dårlig og sitter ikke som før. Luksusproblem! 

Skrevet

Det er en herlig følelse :jepp: 

Skrevet

Det er det helt klart. Skal ha Måledag I morgen, det blir spennende...

Bestilte meg nye treningsklær fra Ellos her om dagen og pakken ble hentet idag. To thights i samme størrelse. Den ene var trang men behagelig på. Den andre stoppet midt på lårene. To treningstopper, den ene er tskjorte som ble for kort (greit å få den ihvertfall halvveis over rompa) og så en singlet med såkalt bryterrygg. Den passet men ryggen var uvant. Halvparten tilbake med andre ord. 

Til bursdagen min I fjor fikk jeg b.la en stor krukke med bodyscrub fra Body Shop. Den har jeg omsider fått åpnet og brukt av. Omsider, jeg har bursdag i august. Tenkte jeg skulle være litt effektiv og masserte inn på tørr hud før jeg gikk I dusjen. Scruben var deilig den, men det kjennes ut som om jeg er smurt inn i klam olje nå. Blæ! Men, den føltes mer klissete rett etter dusjen så det er mulig det trekker inn (i huden eller klærne...) og godt er det! 

Rydde litt jeg. Noen har rotet.... :sjenert:

Skrevet

Å... en boks tunfisk til kveldsmat er ikke så veldig spennende asså. 

Skrevet

Tollere er nydelige! Men har et stort aktivitetsbehov, da får du myyyye trening :D 

Skrevet
1 time siden, Auri skrev:

Tollere er nydelige! Men har et stort aktivitetsbehov, da får du myyyye trening :D 

Ja, har hatt lyst på en slik lenge men vi har jo katta enn så lenge. 

Vært en tur på kombinert shoppe og kaffetur med søsteren min. Det ble en utrolig god latte med caramell. Når vi er på denne plassen er en latte bortimot pålagt. Kom seint hjem og skal ha PT klokka 13. Kaster I meg lunch nå: Et knekkebrød og en boks tunfisk. Helt ok, verken mer eller mindre 

Skrevet

Jeg har gått ned en kilo på to uker og er nå oppe i 12 kilo i vekttap. 

Jeg er veldig fornøyd! 

Skrevet

Bursdagsfeiring og grilling hos min søster igår. Med kake etterpå. Mulig jeg spiste på meg den ene kiloen igjen. :lol:

Skrevet

Nam nam :sikle: Jeg er veldig svak for kaker 

Skrevet
9 timer siden, mia83 skrev:

Nam nam :sikle: Jeg er veldig svak for kaker 

Jeg og. Jeg bare elsker kaker. Gjerne med masse krem! Å Nam! 

Jeg har ENDELIG fått overtalt mann&barn til å være med på tur. Topptur: http://titoppern.no/  Men vi måtte tidlig ut så vi rekker tur og litt annet før ungen skal i bursdag. Hva skjer... Det kjipe været har ikke gitt seg og det regner. Det har regnet en hel del men nå er det litt mindre. Allikevel, å gå i skauen på våte og sølete stier kan jeg styre min begeistring for. Lyst til å gjøre noe annet istedenfor. Svømmehall kanskje? Kjenner at jeg har lyst til å bruke dagen til... noe. 

Skrevet

Her regner det også :sukk: og i dag som jeg hadde tenkt meg på loppemarked... tror ikke jeg gidder det da. 

Ja koselig å bruke søndagen til NOE iallefall :jepp: 

Skrevet

Ja, cafe og kjøpe kaffe f.eks

Skrevet

Her ble det gåtur og en kjapp tur innom loppis. Og plutselig på gåturen traff jeg på Tekola sånn helt ut av det blå :) 

Skrevet
1 time siden, mia83 skrev:

Her ble det gåtur og en kjapp tur innom loppis. Og plutselig på gåturen traff jeg på Tekola sånn helt ut av det blå :) 

Koselig det. Fant du noe fint på loppis? 

Jeg har kjøpt sushi til middag idag. Ungen er I bursdag og Husets Herre ville ha kebab. Sushi står ikke på matplanen. Det driter jeg i. 

Skrevet

Her blir det kylling og ris. :jepp: 

Fant ingenting på loppis. Var litt kjedelig faktisk :lol: 

Greit med takeaway på en søndag ja :nigo: 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...