MarianneE Skrevet 17. april 2017 Forfatter #3701 Del Skrevet 17. april 2017 Skal lese til eksamen. Hvorfor er alt annet mer interessant? Hadde jeg vært skikkelig student hadde jeg vært verdens mest usystematiske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. april 2017 #3702 Del Skrevet 17. april 2017 Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. april 2017 Forfatter #3703 Del Skrevet 18. april 2017 9 timer siden, loffen skrev: Heier på deg! Go du loffen! Påska har vært for mye av det gode, men nå er det rett på matplanen igjen. Utfordrer komfortsonen idag med en steptime kl 10. Jeg hater step. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. april 2017 Forfatter #3704 Del Skrevet 19. april 2017 Gud som jeg craver hamburger med masse ost, bacon, dressing og pommes fries. Men jeg har spist grønnsaker, egg og proteinpuddingen min så nå er det ingenting mer før middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. april 2017 #3705 Del Skrevet 20. april 2017 Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2017 Forfatter #3706 Del Skrevet 20. april 2017 3 timer siden, loffen skrev: Hold ut! Det gjorde jeg. Men var på kaffedate med husets herre og da bestillingen skulle taes bestilte jeg en latte med hasselnøtt uten og tenke meg om. 30 sekunder etter tenkte jeg "nei faen". Drakk halve kaffen. "Gleden" med Matplanen... Være på avslutning på kurset jeg har gått på og se på at de andre koser seg med gratis pizza. Det var liksom bare kjipt. Ikke var pizzaen glutenfri heller. Dagens trim er sykle til kjøpesenteret (ca 8 kilometer en vei) til først kurset og så på jobb... også sykle hjem kl 20.15 I kveld. Følte meg litt mindre sprek underveis kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april 2017 Forfatter #3707 Del Skrevet 27. april 2017 PT I morgen klokka 13. Har en følelse av at jeg skal ha Måledag. Jeg har ikke vært 100% trofast mot Matplanen da det har vært påske og bursdagsfeiringer. Men så lenge jeg ikke har gått opp så er det vel bra. Dette er selvsagt en forsvarstale jeg forteller meg selv i tilfelle jeg ikke har gått ned. Noe jeg håper og egentlig tror at jeg har, men om jeg legger forhåpningene lave så blir ikke skuffelsen så stor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2017 Forfatter #3708 Del Skrevet 28. april 2017 Så døde "farmor" igår. Det var ventet på en måte. Hun hadde et hjerneinfarkt I juli dagen før sin egen 90 års dag og da hun våknet på sykehuset var hun ikke lenger den samme, og ble det aldri igjen. Det er litt godt det er over, men det er trist. Farmor var en herlig dame. Begravelse på onsdag, og nå må jeg stå opp og fortelle den triste nyheten til TM. Oppdatering om PT og mulig måling kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2017 #3709 Del Skrevet 28. april 2017 Kondolerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. april 2017 #3710 Del Skrevet 28. april 2017 Kondolerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. april 2017 #3711 Del Skrevet 28. april 2017 Kondolerer. Det er alltid trist når det er slutt for noen som har vært en så stor del av livet ditt, selv om det både var forventet og kanskje godt for henne å slippe. Håper det gikk bra å fortelle de triste nyhetene til TM, hun har vel kanskje ikke opplevd å miste så mange nære tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. april 2017 #3712 Del Skrevet 28. april 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2017 Forfatter #3713 Del Skrevet 28. april 2017 TM tok nyheten greit. Hun var ikke helt sikker på om hun ville gå på skolen i tilfelle hun ville begynne å gråte, men så var det det at de skulle ha kunst og håndverk da... Gav beskjed til skolen at hun kunne få gå hjem om hun ville. Tydelig hadde det gått greit for hun holdt seg på skolen. Måling viste at jeg har gått ned 1 kilo totalt. Jeg har ikke vært så nøye med Matplanen som det jeg burde og har fått svi. Særlig da PT sa at hadde jeg vært like flink med planen som da jeg fikk den ville det ikke vært noe I veien for at jeg kunne gått ned nye 6 kilo. Den svei... 😯 Så da skal jeg følge planen mer nøye og så er det ny måling om tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2017 Forfatter #3714 Del Skrevet 28. april 2017 Men, matplanen følges ikke før I morgen. Nå er det hjemmelaget pizza på menyen. Det har jeg hatt lyst på leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2017 Forfatter #3715 Del Skrevet 29. april 2017 Vært tur/retur Oslo på besøk hos min onkel og tante. Vært sammen med mamma og mannen samt søsterG. Da Husets Herre og jeg kom tilbake for en time siden var vi ganske enige om at vi går for take-away til mat. Kebabtallerken og kald cola. Ca en million kcal og jævlig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2017 Forfatter #3716 Del Skrevet 30. april 2017 Javel så har man igjen funnet rett vei på sporet "Matplan" Og hva vil jeg ha? Noe å trøkke I trynet. En yoghurt. En sjokolade. Kjeks. Is. Brødskive... Men jeg skal istedenfor ha en frukt og det skal bli greit. Men det er ikke helt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. april 2017 #3717 Del Skrevet 30. april 2017 Kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #3718 Del Skrevet 2. mai 2017 Idag hadde jeg booket trening, men jeg har avlyst. Jeg har ikke lyst. Virkelig ikke. Det er et deilig Vær ute så jeg vil heller gå meg en tur ute og bruke litt tid på hagen. Dessuten tenker jeg en del på begravelsen I morgen og gruer meg litt til den. Kanskje er det det som egentlig er I veien? Etter begravelsen I morgen er det snitter, kaffe og kaker. Og vi skal en tur innom Platebaren I Grimstad, de har fantastisk iskaffe. Jeg MÅ ha. I valget mellom kake og iskaffe så vinner iskaffe. Jeg får bare late som om jeg har spist, samt lage en anti-kake avtale med Husets herre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2017 #3719 Del Skrevet 2. mai 2017 Ha en fin dag i sola! Enig i at iskaffe slår kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #3720 Del Skrevet 2. mai 2017 1 time siden, loffen skrev: Ha en fin dag i sola! Enig i at iskaffe slår kake. Anyday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg