Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Du er jammen flink til å trene Marianne :Nikke:

Hører at det er varmt hos dere i sør ja. Min søster bor i Oslo og det var visst ulidelig varm på kontoret hos henne, var vanskelig å få sove om natta også. Dere kan gjerne sende litt varme oppover til Trøndelag.

ha en fin dag i varmen, håper det er litt bedre hos deg nå.

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Immunforsvaret mitt kan ta seg ei bolle. Sitter og kjenner at jeg begynner å bli syk. Crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter og lurer på om det er bihulebetennelse som har kommet på et uønsket besøk... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig! Krysser fingrene for at det bare er en kjip forkjølelse som stikker av fort som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Auri skrev:

Æsj så kjedelig! Krysser fingrene for at det bare er en kjip forkjølelse som stikker av fort som fy!

Jeg er bedre idag tror jeg. Skal uansett til lege 14.20 fordi jeg trenger sykemelding. Grunnet nye eiere og dermed prøvetid må vi levere sykemelding om vi er syke for å få betalt for de dagene vi er borte. Sant og si er det helt greit å være hjemme idag og. Bedre er jeg, men det henger igjen litt fra igår. 

Pusen vår Smulan er også bedre, etter å vært hos dyrlegen igår og trukket to tenner som var dårlige. Vistnok ikke uvanlig hos aldrende katter. Men, vi var heldige og fikk "2 for 1" og måtte bare ut med 3000 kroner. :daane:

Onsdagen er I gang, gjør dette til en bra dag! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring Marianne, du gjør nok klokt i å være hjemme i dag. I morgen er du nok frisk og raskt igjen :)

:sjokkbla: 3000,- kroner for å trekke tenner hos en katt, :sjokkbla: Oi, oi skjønner det er lenge siden jeg har hatt kjæledyr, men det er vel det det koster nå. Bra Smulan er bedre.

Ønsker deg en fin hviledag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen har det bare bra. Kostnadene for tennene var for tannbehandling generelt pluss trekking av to tenner under bedøvelse. 

Har vært hos legen idag og han var enig I minetanker om bihulebetennelse. Fikk sykemelding for gårsdagen og idag. I morgen må jeg på jobb, uansett om jeg vil eller ikke. Det går nok bra. Fri fredag og lørdag blir bra.

Svigermor har vært her og startet noe tett opp mot hagedugnad. Bihulebetennelse eller ikke. Kunne virkelig vært det foruten idag. 

Nå skal jeg få TM I seng og prøve å smiske meg til å se en episode av Heartbeat på tv3. André vil gjerne sende meg I seng med en gang men jeg vil gjerne ha med meg dagens episode. 

Jadda...  skravle skravle om ingenting. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Måledag på Stamina er det bare å konstatere at jeg begynner å nærme meg et vekttap på... 10 kilo. Har sant og si 2.5 kilo igjen til dette, men asså.... Hvor flink er ikke jeg 'a? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg gråt så fælt, jeg er håpløs. :icon_lol: Men møtte Snuppis etterpå som hadde stått heeelt foran, og hun var også svart i ansiktet av mascara. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate u Loffen :trist: ;D

MarianneE, du burde måle deg hjemme og med målebånd, for du har nok gått ned mer enn ti kilo! For husk at du bygger muskler også, og muskler er mye tyngre enn fett. Mål deg hjemme hver gang du har måledag på stamina, over magen og det bredeste punktet på låret f.eks. Da også kommer du til å se stor fremgang! Du er knallflink altså! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om å bruke målebånd, du har jo vært knallflink som har gått ned i vekt OG opp i muskler - og sånt vises godt på målebåndet 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...