kospia Skrevet 6. juni 2016 #3561 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Du er jammen flink til å trene Marianne Hører at det er varmt hos dere i sør ja. Min søster bor i Oslo og det var visst ulidelig varm på kontoret hos henne, var vanskelig å få sove om natta også. Dere kan gjerne sende litt varme oppover til Trøndelag. ha en fin dag i varmen, håper det er litt bedre hos deg nå. Endret 6. juni 2016 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #3562 Del Skrevet 6. juni 2016 Immunforsvaret mitt kan ta seg ei bolle. Sitter og kjenner at jeg begynner å bli syk. Crap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #3563 Del Skrevet 7. juni 2016 Når du sitter og lurer på om det er bihulebetennelse som har kommet på et uønsket besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2016 #3564 Del Skrevet 7. juni 2016 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. juni 2016 #3565 Del Skrevet 7. juni 2016 Æsj så kjedelig! Krysser fingrene for at det bare er en kjip forkjølelse som stikker av fort som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #3566 Del Skrevet 8. juni 2016 8 timer siden, Auri skrev: Æsj så kjedelig! Krysser fingrene for at det bare er en kjip forkjølelse som stikker av fort som fy! Jeg er bedre idag tror jeg. Skal uansett til lege 14.20 fordi jeg trenger sykemelding. Grunnet nye eiere og dermed prøvetid må vi levere sykemelding om vi er syke for å få betalt for de dagene vi er borte. Sant og si er det helt greit å være hjemme idag og. Bedre er jeg, men det henger igjen litt fra igår. Pusen vår Smulan er også bedre, etter å vært hos dyrlegen igår og trukket to tenner som var dårlige. Vistnok ikke uvanlig hos aldrende katter. Men, vi var heldige og fikk "2 for 1" og måtte bare ut med 3000 kroner. Onsdagen er I gang, gjør dette til en bra dag! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. juni 2016 #3567 Del Skrevet 8. juni 2016 God bedring Marianne, du gjør nok klokt i å være hjemme i dag. I morgen er du nok frisk og raskt igjen 3000,- kroner for å trekke tenner hos en katt, Oi, oi skjønner det er lenge siden jeg har hatt kjæledyr, men det er vel det det koster nå. Bra Smulan er bedre. Ønsker deg en fin hviledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2016 #3568 Del Skrevet 8. juni 2016 God bedring Og Turbo ønsker god bedring til Smulan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2016 #3569 Del Skrevet 8. juni 2016 God bedring til både mor og pus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #3570 Del Skrevet 8. juni 2016 Pusen har det bare bra. Kostnadene for tennene var for tannbehandling generelt pluss trekking av to tenner under bedøvelse. Har vært hos legen idag og han var enig I minetanker om bihulebetennelse. Fikk sykemelding for gårsdagen og idag. I morgen må jeg på jobb, uansett om jeg vil eller ikke. Det går nok bra. Fri fredag og lørdag blir bra. Svigermor har vært her og startet noe tett opp mot hagedugnad. Bihulebetennelse eller ikke. Kunne virkelig vært det foruten idag. Nå skal jeg få TM I seng og prøve å smiske meg til å se en episode av Heartbeat på tv3. André vil gjerne sende meg I seng med en gang men jeg vil gjerne ha med meg dagens episode. Jadda... skravle skravle om ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juni 2016 #3571 Del Skrevet 9. juni 2016 Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #3572 Del Skrevet 13. juni 2016 Etter Måledag på Stamina er det bare å konstatere at jeg begynner å nærme meg et vekttap på... 10 kilo. Har sant og si 2.5 kilo igjen til dette, men asså.... Hvor flink er ikke jeg 'a? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2016 #3573 Del Skrevet 13. juni 2016 Og i tillegg så bygger du muskler!!! Superimponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juni 2016 #3574 Del Skrevet 13. juni 2016 Kjempeflink er du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2016 #3575 Del Skrevet 13. juni 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2016 #3576 Del Skrevet 13. juni 2016 Muse i går... Tenkte på deg Auri, det var magisk. Og de spilte Map! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2016 #3577 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg gråt så fælt, jeg er håpløs. Men møtte Snuppis etterpå som hadde stått heeelt foran, og hun var også svart i ansiktet av mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. juni 2016 #3578 Del Skrevet 13. juni 2016 Hate u Loffen ;D MarianneE, du burde måle deg hjemme og med målebånd, for du har nok gått ned mer enn ti kilo! For husk at du bygger muskler også, og muskler er mye tyngre enn fett. Mål deg hjemme hver gang du har måledag på stamina, over magen og det bredeste punktet på låret f.eks. Da også kommer du til å se stor fremgang! Du er knallflink altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2016 #3579 Del Skrevet 13. juni 2016 Oida, jeg trodde jeg skrev i min egen dagbok over her! Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 14. juni 2016 #3580 Del Skrevet 14. juni 2016 Støtter forslaget om å bruke målebånd, du har jo vært knallflink som har gått ned i vekt OG opp i muskler - og sånt vises godt på målebåndet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg