MissStiles Skrevet 20. mars 2016 #3441 Del Skrevet 20. mars 2016 Krysser fingerne for at det ordner seg! God påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #3442 Del Skrevet 20. mars 2016 Påska står så og si ved døra og vil inn, palmesøndag heter vel dagen idag. Helgen ble da tilbrakt I Seljord på mamma og mannen sin hytte. Det har vært hyggelig, men jeg må virkelig bite I meg litt av hvert. Mamma har oppdratt tre barn, hun trenger ikke å fortsette med mitt barn. Si gjerne ifra når det er noe jeg ikke får med meg, men ikke avbryt når jeg snakker til TM bare for å irettesette selv. TM har en fryktelig hoste og ligger nå rett under grensen for feber. Hun klager på at hun er sliten og er tydelig ikke I form. Egentlig skulle hun på sfo I morra og jeg på Stamina, men jeg har meldt avbud og blir hjemme med henne. Planen er rydding, støvsuging og vi skal få det til å ligne på påske hjemme. Har mye og tenke på I disse dager, sånn jobbmessig. Jeg kommer til å takke offisielt ja I morgen, men detaljer vil komme mer på plass på tirsdag. Tenker at ting var bra med jobben- nå ligger det ann til å bli enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #3443 Del Skrevet 25. mars 2016 Så... jeg har takket ja til et jobbtilbud. Når oppstarten er vet jeg ikke enda, det er litt papirarbeid først. Men, det vil skje så fort som mulig. Heldigvis er det en jobb jeg allerede kan, der er nemlig butikken som er tatt inn som en del av BallGroup kjeden og skal starte opp igjen så fort bostyrer er ferdig med å behandle franchise-konkursen. Faktisk har jeg takket ja til å få tilbake jobben min. Det ser t.om ut som at jeg får større stilling og mer lønn. Det kjedelige nå er å måtte vente og det og gå uten lønn i mellomtiden. Men, så fort papirer er ordnet så vil alt gå kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mars 2016 #3444 Del Skrevet 25. mars 2016 Gratulerer med ny jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2016 #3445 Del Skrevet 25. mars 2016 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mars 2016 #3446 Del Skrevet 26. mars 2016 Gratulerer! Så bra at det ordnet seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 26. mars 2016 #3447 Del Skrevet 26. mars 2016 Så utrolig bra at du får tilbake jobben Kjipt å måtte gå uten lønn en periode, men fantastisk godt å gå inn i påsken å vite at du har en jobb som venter om ikke lenge GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2016 #3448 Del Skrevet 28. mars 2016 for rask løsning og høyere lønn! Du har ikke krav på dagpenger mens du venter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #3449 Del Skrevet 29. mars 2016 Den 28.3.2016 at 7.35, Mazilla skrev: for rask løsning og høyere lønn! Du har ikke krav på dagpenger mens du venter? Jeg tjente 3000 kroner for lite for å få dagpenger. Bare det er til og spy av. Ikke får jeg søkt enda heller siden jeg er indirekte rammet av konkurs trengs noen papirer fra bobestyrer som nav skal ha for å kunne søke. Har nå tenkt å søke uansett. En vet aldri... Påska har vært utrolig fin. Torsdag var vi enige om å gå tur gjennom byen. Vi kom ikke over brua en gang og til byen før det begynte å regne. Da ble det kakao på cafe istedenfor. TantebarnV overnattet og begge jentene var bortimot englebarn. Fredag reiste vi til et populært turområde med SøsterG og familien, broder'n og mamma og mannen. Grillet pølser I duskregn. Koselig tur uansett, ble fort bedre Vær, ungene plukket skjell på stranda og klatret på "fjell" som de kalte det. Påskeaften var broder'n sin bursdag og det var middag hos mamma. Lammelår, indrefilet av elg, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og søtpotetmos. Kaker til dessert. Siden Andre skulle jobbe overnattet TM og jeg hos mamma. Hyggelig, men godt å komme hjem igjen. Søndag videre gikk med på å være hjemme og ta livet med ro. Gårsdagen var det middag hos svigers. Lammestek, ovnstekt poteter, grønnsaker og saus. Påskas beste måltid! Vi har ikke akkurat lidd noen nød i påska, men jeg har prøvd å tenke meg om og spise fornuftig. Skjønt, det sviktet totalt da smågodt kom fram på søndag. Ny uke... nye muligheter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #3450 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg er sur. Rett og slett furten. Jeg har et par joggesko, asics som koster 1999 kroner. Disse brukes på trening og så har jeg brukt dem litt ute selvom jeg ikke skal bruke samme sko ute som på trening. Derfor har jeg nå kjøpt meg nye joggesko. 249 på Europris. Bare jeg tok dem på beina kjente jeg at jeg ble sur. Tynnere såle og jeg har bestemt meg for at skoene er av dårlig kvalitet. Så fort jeg får utbetalt det jeg har utestående av lønn så blir det nye joggesko av skikkelig kvalitet på meg. Europris Vs MarianneE... 1-0 til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #3451 Del Skrevet 31. mars 2016 Trening er unnagjort, fy søren så moro det begynner å bli! Jeg merker at jeg begynner å bli sterkere og klarer mer enn de første gangene. Jeg koser meg, og PT og jeg samarbeider godt. Jeg går ut fra Stamina med en følelse av å være flink og sterk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2016 #3452 Del Skrevet 31. mars 2016 Det er så gøy når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. mars 2016 #3453 Del Skrevet 31. mars 2016 Får dårlig samvittighet for min egen trening når jeg titter inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. april 2016 Forfatter #3454 Del Skrevet 1. april 2016 8 timer siden, juliane skrev: Får dårlig samvittighet for min egen trening når jeg titter inn her. Du slipper ihvertfall stølhet! Jeg er støl fra midten av lårene og opp til nakken igrunn. Akkurat så mye at det er vanskelig å sette meg og "faller" ned det siste stykket. Men, det er ihvertfall ikke så ille som det var forrige uke, skulle jeg ta ned noe som var høyere plassert enn skulderhøyde måtte jeg bruke den ene armen for å støtte opp den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2016 Forfatter #3455 Del Skrevet 3. april 2016 Så står man der da... rett og slett grinete kjærring og mamma. Jeg åpner døra til kottet der skittentøykurven står, og klærne velter ut. Kurven er halvfull. Jeg spør så TM strengt: "Si meg en ting; Tror du virkelig at klærne skal legges forran kurven? Vet du faktisk ikke hvor du skal legge dem? Hmm?" "På gulvet igjen? Jeg tror ikke jeg vet" var svaret jeg fikk. Da gav jeg virkelig opp for idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. april 2016 #3456 Del Skrevet 4. april 2016 Så bra det ordner seg med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2016 Forfatter #3457 Del Skrevet 4. april 2016 17 minutter siden, loffen skrev: Så bra det ordner seg med jobb! Joda.... men jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente. Kan være til uka... kan være om to måneder. Jeg er innkalt til et møte på nav i morgen, da får jeg endelig det siste jeg trenger for å søke om den utestående lønna jeg har til gode. Og feriepenger. Det er godt over 20.000 kroner tross alt. Også vet jeg ikke helt hva jeg skal si om situasjonen min. Jeg har takket ja til jobb, men jeg er ikke I jobb og vet ikke hvor lenge det fortsetter slik. Har forresten vært flinkis og gått tur til Rema 1000. 35 minutter en vei, litt lengre hjemover, handleposen ble litt større enn jeg hadde planlagt... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2016 Forfatter #3458 Del Skrevet 4. april 2016 Sitter og fyller ut skjemaet for å få utbetalt lønn og feriepenger. Føler meg mindre intelligent så fort jeg skal sitte med slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2016 Forfatter #3459 Del Skrevet 4. april 2016 46 minutter siden, MarianneE skrev: Sitter og fyller ut skjemaet for å få utbetalt lønn og feriepenger. Føler meg mindre intelligent så fort jeg skal sitte med slike ting... Men hei, det ble en pen sum for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2016 Forfatter #3460 Del Skrevet 5. april 2016 Slipper og vente lenge på å begynne og jobbe igjen. Skal ha et møte på mandag, og så begynner vi igjen onsdag eller torsdag neste uke. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg