Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var en slik te.

Men jeg helte den ut, syntes ikke den var så god.

Men nå liker jeg heller ikke te da...

Jøss, jeg er vist våken.

Duppet av i tre minutter (ja, jeg så på klokka) og våknet da broder'n ringte.

Utenom det er jeg VÅKEN og ikke så veldig trøtt nå som jeg sitter framoverbøyd.

Setter jeg meg bakover nå er jeg totally lost!

Andrè derimot har sofasovet i halvtimen.

Tror jeg vekker ham og kommer oss i seng.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dårlig form må man være i for og være hjemme fra jobb med god samvittighet- selvom man rent teknisk ikke er syk?

Tror jeg hoster på meg hjernerystelse snart, hoven i halsen men ingen feber.

Bare litt "ut av form" uten at jeg føler meg skikkelig syk.

Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der er alltid en vanskelig overveielse. Jeg er i utgangspunktet for at man skal prøve å gå på jobb hvis det er mulig, og du jobber jo ikke mange timene heller. Samtidig har i alle fall ikke JEG noe lyst til at du skal hoste på maten min... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om dere i natt. Vi kom på besøk og barne lekte og koste seg, og du hadde gått ned masse i vekt. Men så skulle dere dra på ferie, så du og Andre satte dere opp på hver deres spurv (!) og fløy deres vei, mens vi fortsatt satt i hagen deres og koste oss med maten.

Jeg har aldri påstått at drømmene mine er spesielt logiske eller sammenhengende :ler: Men vi kan vel håpe på at første delen blir sann ihvertfall, for det hadde vært koselig å se dere igjen. Skal gjøre en iherdig innsats neste gang vi kjører forbi. Vi har bare lagt oss til vanen å kjøre på kvelden, og da vil vi gjerne komme frem så fort som mulig for barnas skyld. Og så får du si ifra om du tar turen forbi her en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det der er alltid en vanskelig overveielse. Jeg er i utgangspunktet for at man skal prøve å gå på jobb hvis det er mulig, og du jobber jo ikke mange timene heller. Samtidig har i alle fall ikke JEG noe lyst til at du skal hoste på maten min... :sjenert:

Jeg skjønner hva du mener.

Har tatt helga, for jeg har sagt ifra på jobb at i morra har jeg tatt en sykedag. :Nikke:

November har vært en crapy måned.

Jeg har hatt dårlig matlyst og minimalt med inspirasjon til og lage skikkelig mat.

Ikke så voldsomt mye penger (as if...)

Mye vondt i hodet

dårlig nattesøvn

lite energi

I morra skal jeg bli hjemme, ligge på sofaen under et teppe og ikke røre en finger.

Kanskje ikke til annet enn og trykke på fjernkontrollen.

Jeg drømte om dere i natt. Vi kom på besøk og barne lekte og koste seg, og du hadde gått ned masse i vekt. Men så skulle dere dra på ferie, så du og Andre satte dere opp på hver deres spurv (!) og fløy deres vei, mens vi fortsatt satt i hagen deres og koste oss med maten.

Jeg har aldri påstått at drømmene mine er spesielt logiske eller sammenhengende :ler: Men vi kan vel håpe på at første delen blir sann ihvertfall, for det hadde vært koselig å se dere igjen. Skal gjøre en iherdig innsats neste gang vi kjører forbi. Vi har bare lagt oss til vanen å kjøre på kvelden, og da vil vi gjerne komme frem så fort som mulig for barnas skyld. Og så får du si ifra om du tar turen forbi her en gang.

Herlig drøm! :hjerte:

:ler:

...og dere er alltid hjertlig velkommen hit!

Etter jobb traff jeg vennineM for litt kaffe&prat.

Det var SÅ koselig!

Det er ikke så mye stemme jeg har igjen men litt var det da igjen.

Kjente jeg har savnet og sitte slik for det er ikke så ofte lengere.

Andrè reiste til byen etter jobb og kjøpte sushi til meg for det fristet så i kveld.

TM har vært trøtt, sliten, klengete, masete men og så skikkelig kosete så vi har spist, og så holdt oss i sofaen under et teppe.

Jeg har prøvd og lese en bok for henne, men jeg ble så sliten i stemmen og det ble bare piping til slutt. :ler:

...og dette innlegget har jeg brukt 30 minutter på og skrive.

Det har nemlig og vært TM som ikke vil sove, FBprat med ei venninne, skifting fra klær til min elskede fleecemorgenkåpe og laging av dobbel chocka mocca.

Tror snart jeg går i seng.

Andrè er i verkstedet motorsykkelen står og skal pusse rust(?).

Jeg hintet frampå at kvelden kan godt avsluttes med litt...ja... kos.

Da tok han meg med ut i gangen, bad meg se i speilet og sa at jeg ikke akkurat så shaggable ut om dagen.

Mulig jeg ser litt sliten og småsyk ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du er mer en shaggable nok under fleecen! :jepp:

Det er det rareste komplimentet jeg har fått på en stund Loffen. :ler:

Og ihvertfall fra deg!

(men sant og si var jeg vist bra nok før vi stod opp i morges... ;) )

Men her om dagen fikk jeg et fint kompliment fra en av damene i Åpen Bhg; -Marianne, du har fått en veldig fin fasong i det siste. Det vises at du trener.

:daane:

Hadde man bare blitt flink til og trene igjen...

Planen var tre ganger denne uka men herre, går jeg og trener nå kommer jeg til og hoste meg ihjel tror jeg.

Var innom Stamina her om dagen for og spørre om noe, og da bad de meg om og gå hjem og legge meg og ikke komme tilbake før jeg var bra.

Sykedag i dag.

Formen er egentlig ikke så gærn men jeg kjenner det skal gjøre litt godt for det asså.

Gå innom Meny etter og levert TM i bhg og kjøpe fiskesuppa til Meny tenker jeg så blir det dagens lunch.

Den er veeeldig god!

Fiskesuppe og GilmoreGirls på dvd... :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du, uten den fleecekåpa så.. :Hehe: Ja, for jeg regner med at du sover uten. :fnise:

Jeg er småsyk og lat, så jeg sløver i sofaen mens jeg ser matprogram på RaiUno!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du, uten den fleecekåpa så.. :Hehe: Ja, for jeg regner med at du sover uten. :fnise:

Jeg er småsyk og lat, så jeg sløver i sofaen mens jeg ser matprogram på RaiUno!

Joda, jeg sover uten morgenkåpe, men noen ganger frister det og sove med.

Når den er varm og god om kvelden og jeg vet at det er kaldt når jeg kryper under dyna...

Da frister det og bare beholde kåpa på. :ler:

Endelig fant jeg deg! Jeg har savnet deg :klemmer:

:klemmer:

Skjønning!

Har samme planer som deg, jeg er ikke syk da, bare lat ;)

God bedring :)

Av og til er det godt og være litt lat og! :jepp:

Jeg har vært skikkelig lat idag.

Leverte TM i bhg, handla, bretta sammen tøy, satte over en ny maskin og vasket opp.

Da kl var 10.45 la jeg meg på sofaen og sovna vel sånn cirka med en gang og sov i en time.

Etter det holdt jeg meg i sofaen under teppe og så TV; Oprah, Luksusfellen Sverige, Dr,Phil, Top Model... Jeg sant og si storkoste meg!

Da jeg skulle hente TM i bhg måtte jeg nedom butikken for Andrè sin mormor og nok en gang gikk jeg forbi klesbutikken Klara.

I et par uker nå har det hengt en jakke der, en tynn, myyyyk bomullsjakke hvor forstykket på jakka er lengere enn ryggen.

Den har liksom ropt på meg når jeg har gått forbi.

Idag MÅTTE jeg bare prøve den, og den fikk bli med hjem.

Den kostet 599 men var ned satt til 99.

Me like!! :nigo:

Svigermor kommer i morra og tar med seg TM en tur til Skien.

I mellomtiden skal Andrè og jeg ut og ta en kaffe just the two of us.

Vi skal sikkert se på TV og siden TVen vår har funnet ut at den skal fuske.

Så vi låner nå en 20" og når du er vant til en 32" er det stor overgang...

Fryser idag...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta på deg ullsokker og skjerf/hals! Jeg fryser jeg også, men siden jeg er så lat nå i kveld at jeg gidder ikke bevege meg opp fra sofaen, så da får jeg kle på meg i stedet....

Jeg skal bare være laaaat hele kvelden.

Kos deg i helga! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg ullsokker og skjerf/hals! Jeg fryser jeg også, men siden jeg er så lat nå i kveld at jeg gidder ikke bevege meg opp fra sofaen, så da får jeg kle på meg i stedet....

Jeg skal bare være laaaat hele kvelden.

Kos deg i helga! :klem1:

Jeg ble plassert i sofaen under et teppe igår så jeg frøys ikke noe etter det for og si det sånn.

Der sov jeg mens Andrè fikk TM i seng.

Jeg tok kveldsmaten.

Lagde arme riddere og tropisk smoothie.

Det falt IKKE i smak hos henne for og si det sånn. Da var det bedre med litt tørr kneip og melk. :roll:

Smoothien... jeg var glad til, mer på meg! :ler:

Utakknemlige unge....

Har du forsøkt melatonin mot søvnproblemet?

Nei, jeg vet at dette er noe jeg kan fikse selv med og være streng med leggetidene mine og jevnlig trening. Trening har vist seg og hjelpe nemlig.

Jeg må bare bli kvitt forkjøleslen først, det er TUNGT og puste...

Onsdag var jeg innom KID og kjøpte b.la en DIYsett til TM.

Det er fire porselenskuler med julemotiv og maling.

Jeg har sagt at det er noe vi kan gjøre denne helga og nå sitter TM med malerfrakk på, pensel i hånda og en åpnet DIYpakke.

Jeg har sagt at det skjer ingenting før kl har passert 7.

Lille frøken Ivrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sitter her å gjør det samme, men her er det nisser og engler, men dog fra KID

Ja, trening hjelper.. Har funnet ei nettiside jeg skal teste ut, så det på GMN her om dagen.. Livegym.no het det visst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for hobbyaktviteter før kl 7 :daane: Regner med at kulene er ferdige forlengst.

Også håper jeg du blir kvitt den forkjølelsen snart. God bedring. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter her å gjør det samme, men her er det nisser og engler, men dog fra KID

Ja, trening hjelper.. Har funnet ei nettiside jeg skal teste ut, så det på GMN her om dagen.. Livegym.no het det visst.. :)

Vi så på dem og, men TM ville ha kulene hun da.

Lurte på og kjøpe et par til for det slo virkelig ann dette. :)

TM er glad i maling og "finger-arbeid"

Klar for hobbyaktviteter før kl 7 :daane: Regner med at kulene er ferdige forlengst.

Også håper jeg du blir kvitt den forkjølelsen snart. God bedring. :klem:

HUN var klar, ikke jeg for og si det sånn.

Men heller en unge som vil male og koser seg med det enn en unge som klenger og sutrer om morran.

Jeg trenger litt tid på meg om morran, ingen store happenings før jeg har fått våknet i sofaen en liten stund.

Svigermor kom igår og tok med seg TM på turnoppvisning i Skien.

Da benyttet Andrè og jeg anledningen til og ut og se etter ny TV.

TV vår begynte og jukse litt.

I september begynte den med og ikke ville slå seg på.

Noen ganger da vi slo den på bare rullet den igjennom samtlige kanaler i raskt tempo og uansett hva vi gjorde stanset den ikke før etter et halvt minutt

Så byttet den plutselig kanal

Og slo seg på av seg selv.

Det begynte sjeldent men nå var det et par ganger i uka det var slik, så det var vel bare og se oss om etter en ny TV.

Så nå har vi ny, fin LG 32" med et mye klarere bilde enn den gamle. Pene TVen.... :)

Det ble og et cafè besøk på oss samt en tur innom kjøpesenteret for Andrè måtte innom Clas Ohlson.

Traff venninneJ og venninneI.

VenninneI har da null hår igjen etter runde tre med cellegift og modige jenta gikk rundt uten noen ting på hodet. Alle så det, men som hun sa; Dette er jo meg nå!

Vi rakk t.om være hjemme alene en time før TM og svigermor kom. :)

På fredag skal jeg på venninnejulebord.

Det blir koselig!

Men sukk...

Vi er oppfordret til og ta en titt på menyen og gjøre oss opp en liten mening på forhånd over hva vi vil ha.

For et valg!

http://www.becksbrasserie.no/wp-content/uploads/2012/07/Meny-Becks-Brasseire-Osebro.pdf

Skal man velge kreps til forrett? Kamskjell? Kalvecarpaccio? Scampi?

Og skal hovedretten bestå av lammefilet? andebryst? hjortefilet? Fisk?

For et valg..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag skal jeg på venninnejulebord.

Det blir koselig!

Men sukk...

Vi er oppfordret til og ta en titt på menyen og gjøre oss opp en liten mening på forhånd over hva vi vil ha.

For et valg!

http://www.becksbras...eire-Osebro.pdf

Heldig du er... Spist på Becks både i Larvik og Tønsberg. Kjempegod mat der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...