Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Hmm...

Kjøkkenkrana vår gikk I stykker igår og jeg ringte rørlegger kl 8 i morges. De kom kanskje mot slutten av dagen,men I hvertfall I løpet av neste uke.

:daane:

Rørleggeren skal komme i dag "litt utpå dagen"

Det betyr at jeg må rydde kjøkkenet skikkelig og tømme skapet under vasken.

Det er det skapet vi har plastposer, vaskemidler osv så en rydding er vel på sin plass uansett.

I kveld er det 50 Shades på kino. Kjøpesenter jeg jobber på har leid en sal og de som vil være med får gratis billetter.

Er ikke såååå ivrig etter å se filmen men kino med jentene på jobben blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verdens kjedeligste dag: Vente på at rørleggeren skal komme.

Kan jo ikke en gang gå i butikken i tilfelle de kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få slippe å reise på kino?

Filmen begynner kl 21 og jeg er ikke hjemme før klokka er bortimot midnatt.

Egentlig har jeg mest lyst til å krølle meg sammen I sofaen i armkroken til André under et teppe.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I told you so ;)

:fnise:

***

Den følelsen når din xsvigerinne venter barn med en fyr som nå sitter inne grunnet narkotikadom.

Jeg kjenner litt på den stygge følelsen idag, den som heter skadefryd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er dette den beryktede svigerinneK? Hvor lenge siden er det det ble slutt, dette må da ha gått veldig fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Er dette den beryktede svigerinneK? Hvor lenge siden er det det ble slutt, dette må da ha gått veldig fort?

Det er henne ja.

Det ble offentliggjort i desember 2013 at de skulle skilles, men jeg har skjønt det slik at da hadde I hvertfall svogerS alt en ny dame på gang, og xsvigerinne har hatt denne av-og-på kjæresten et år.

Jeg har hørt flere ting om han og henne men jeg gidder ikke dra det frem her. Men,det går på bruk av narkotika, biltyveri av hennes bil osv....

Og nå venter de altså barn.

Hmm....

Er det dette som er karma?

Kanskje det straffer seg å drikke vin med svigers og deretter sende sms til vår felles venninne om at "nå har jeg svigers rundt lillefingeren der de skal være og før helga er over vil de forakte MarianneE"

:daane:

Som sagt, jeg kjenner litt på skadefryden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å fortsette med gårsdagens "nyhet" så har xsvigerinne uttalt at hun gleder seg stort til å få et... Sjokoladebarn.

Finnes ikke noen passende ord for en slik uttalelse, så jeg bare lar det hele passere....

Jeg er flinkis idag.

Holder på å koke to salte knoker som skal etterhvert bli lapskaus og skal deles inn I porsjoner og fryses ned.

Kjekt med middag i fryseren til ettermiddager jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bare har jeg laget en stor kjele lapskaus, jeg har t.om silt, fordelt og frosset ned krafta.

Har og *og nå vet jeg pappa vil bli stolt* opprettet både sparekonto og regningskonto.

Scorer høyt på voksenpoeng idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...