Gå til innhold

Anekdotene del2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre! Jeg trenger vårjakke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Auri skrev:

Godt å høre! Jeg trenger vårjakke ;)

Det skal da vel la seg ordnes. 😀

Skrevet

Så godt du ikke trenger å vente lenge.

Skrevet

Vurderer å ta med meg André avgårde på helgetur når jeg får etterbetalt den utestående lønna jeg har krav på. 

Noen som har forslag til hvor? Ikke lenger nord enn Oslo, og ikke lenger unna enn Strømstad. Lurer på Son Spa som ligger ved Moss, men ingenting er bestemt. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, MarianneE skrev:

Vurderer å ta med meg André avgårde på helgetur når jeg får etterbetalt den utestående lønna jeg har krav på. 

Noen som har forslag til hvor? Ikke lenger nord enn Oslo, og ikke lenger unna enn Strømstad. Lurer på Son Spa som ligger ved Moss, men ingenting er bestemt. 

Ikke feil med en helgetur for bare de voksne heller. Vi var på Sundvolden forrige helg. Kan anbefales. Son spa har jeg ikke vært på enda men hørt mye bedre. Strømstad er flott!! Kragerø kan også anbefales!!

Skrevet

Strømstad spa hotell er også fint.

Skrevet

Takk for innspill! :kyss:

TM og jeg har laget oss fredagssnop: Hver vår Skål med blåbær, bringebær, kiwi og banan. Toppet med litt mager vaniljekesam. Nam!

Skrevet

Helgen går mot slutten. Det har vært en koselig helg med mye sosialt samvær. Lørdag reiste TM og jeg på Tullis og lekeplassen der hvor vi hadde avtalt og treffe M og datteren E. Har ikke truffet M på lenge og jentene lekte fint sammen. Endte med at vi var der i nesten 4 timer. :daane:

Idag har TM og jeg gått trimbingo med søsterG og sønnen. Det var en kort løype på 1.7 km bare så TM og jeg tok en runde til. Tilbake i byen stoppet vi for is. Pappa og samboeren kom og, men vi ble ikke sittende lenge siden TM skulle få besøk av ei venninne. Jentene har fått lekt og kost seg og avtalt å være med hjem til venninna i morgen. Koselig det. 

Nå er det dusj og klargjøring før mandag og ny skoleuke. Jeg har PTtime  klokka 11-12 I morgen og så er det møte kl 14 I forbindelse med reåpningen av butikken. Veldig spent på nye jobbtider, lønn osv... 

Skrevet

:murvegg:

Sjokolade. Cola. Ostepop. Lakris. Pringles. Jeg er så godtesjuk at jeg gråter nesten. Tror jeg tar en tyggis.

Tidligere idag åpnet jeg en colaflaske, tok en slurk, tenkte litt og så gav jeg flaska til André og sa at jeg ikke har godt av dette. Du snakker om viljestyrke! Da ble jeg faktisk imponert over meg selv. 

Skrevet

Du imponerer! Gjorde mye av det samme selv i høst, ga Mannen brusen eller godisen min, og ja det vitner om viljestyrke.

Skrevet
1 time siden, Nótt skrev:

Du imponerer! Gjorde mye av det samme selv i høst, ga Mannen brusen eller godisen min, og ja det vitner om viljestyrke.

Ja, det var ikke enkelt men jeg gjorde meg noen tanker om den brusen og hva kroppen min har godt av. Og til lørdagsgodt hadde jeg en boks cola, 24 gram melkesjokolade og en Skål med ostepop. Skåla var liten, deprimerende liten. Ved å drikke den colaen igår ville jeg spolert forsakelsene mine på lørdag. Og trening idag. Det var bare ikke verdt det.

Idag har jeg levert oppsigelse på sfo. Fra 1. Juli er det no more sfo. Det var rart og levere arket men flere og flere i klassen hennes er på vei ut fra sfo og så koster det nesten 3000 kroner i mnd og hun er der rundt halvannen time om dagen bare. Hvordan vi løsere ferier får vi ta da. 

Møte med regionssjefen fra ball-Group idag. Gleder meg og er veldig spent på resultatet av møtet. Oppdatering kommer! 

Men før det: PTtime! 

Skrevet

Å... idag føler jeg meg flink! Satt ny personlig rekord I planken: 3×15 sekunder. Flinkisen meg!

Nå blir det kjapp dusj og så gå til møtet! Referat kommer! 

Skrevet

Du er god! :jepp: Et triks hvis godtesuget blir for heftig - strø litt smuler over. Jeg putta potetgull og french fries i samme bolle en gang, og vips så kunne jeg ikke ha det :nigo:

Skrevet

Oppdatering fra gårsdagens møte: Fire dager den ene uka, to dager den neste. Flere timer totalt  (37 timer på 14 dager), litt lavere timelønn men kveldstillegg og bonus.  Blir bra dette!

Skrevet

Ja, jeg har 4 dager den ene uken og 2 dager den neste. Hadde håpet på 4+4 men kan absolutt ikke klage! 

Idag skal vi rydde og ordne opp I butikken, rydde bort "gamle-Zizzi" og få inn det nye. Skal møte klokka 12 så nå hiver jeg bare i meg noe mat før jeg skifter og går. Gud... det skal bli så utrolig digg og tjene penger igjen! 

Skrevet

Godt at du får jobbet igjen!!

Skrevet

Gratulerer med nyåpning og høyere stillingsprosent! Du får være på og snatche til deg et par ekstra dager når du ser en mulighet! :jepp: 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...