Gjest Cuddly Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Venter på svar fra UNN, IVF-søknad. Syns det tar så lang tid, så jeg tenkte jeg skulle ringe for å høre "hvordan det går"...er det dumt? Særlig etter at jeg leste en plass her at det skal taes noen blodprøver av begge to før det kan gis svar, og det har ikke blitt tatt noen prøver! Dette kan jo i så fall dra ut tiden ennå mer - og det vil vi jo ikke :-? Men altså; er det dumt å mase??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Nei, det synast eg ikkje. Sjølv gjorde vi det, og fekk eit greit svar. Vi søkte i mai, og hørte ingenting før vi ringte i august. Då fekk vi beskjed om at brev var på vei, men at det hadde vore lang behandlingstid av søknaden vår pga sommarferie. Lykke til My, du har ei spennande tid framfor deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Synes absolutt du skal mase jeg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WencheK Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei. Jeg synes også at du kan mase. Ring og spør om dere skal ta blodprøver, og be eventuelt om rekvisisjoner til dem. Lykke til Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg skal mase om 5 minutter, da åpner de telefonen. Takk for svar, nå føles det ikke dumt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #6 Del Skrevet 16. februar 2004 Nå har jeg snakket med unn, de fant ikke papirene, så regna med at de var tatt inn til legen for vurdering... Men hun sa ivertfall at vi fikk opplyst i neste brev hvilke prøver etc. som måtte taes. Så nå er det bare å vente i spenning, håper det går FORT, FORT, FORT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå