Gjest navnelapp Skrevet 5. januar 2014 #21 Del Skrevet 5. januar 2014 Hva er egentlig poenget? Ser for meg at de som lever som toppolitikere må oppleve en ganske stor sextørke, og frigjør vel litt energi på å "ta sakne i egne hender" når trykket blir for stort. Anonymous poster hash: c3bcd...6b2 Kva var poenget med å grave fram denne gamle tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Del Skrevet 5. januar 2014 Husk på at barbering er en ganske ny trend/mote. Fordi om "alle" 20-åringer i dag får sjokk hvis de ser en ubarbert mus, så fikk "alle" 20-åringer for 30 år siden sjokk hvis de så en som var barbert. Anonymous poster hash: f35a4...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #23 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ser ikke helt for meg at de bruker mye tid på det nei..... Anonymkode: ba850...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. november 2015 #24 Del Skrevet 1. november 2015 Husk på at barbering er en ganske ny trend/mote. Fordi om "alle" 20-åringer i dag får sjokk hvis de ser en ubarbert mus, så fikk "alle" 20-åringer for 30 år siden sjokk hvis de så en som var barbert.[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: f35a4bde076f8d25ab8ab6a7b52d7c8e"] f35a4...c8e [/acronym] [/i]Du skrev akkurat det jeg tenkte!Jeg blir litt oppgitt over at det er det "unaturlige" som plutselig er "naturlig" og jeg har (heldigvis) vært forskånet fra mannfolk som barberer baller og omegn.Jeg tror det er like stor variasjon blant preferansene til våre politikere som det er i samfunnet ellers - og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. juni 2018 #25 Del Skrevet 22. juni 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #26 Del Skrevet 11. april 2023 Merkelig spørsmål. Tror du ikke de har et privatliv? Anonymkode: 84ffb...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå