Gjest Strutsen Skrevet 31. juli 2012 #1 Del Skrevet 31. juli 2012 Har ett problem. Er super forelsket i ei dame som er verdens sprekeste og hunn er enda mere forelsket i meg og vil være sammen med meg. Problemet er at jeg ikke vet om jeg tørr og stole på henne og vet ikke om jeg vil bli sammen med henne. Hun var veldig vill når hun var ung 15 år drakk og lå med veldig mange da når hun ble 16 ble hunn samboer og var det i ca 30 år men har vert utro mange ganger i løpet av årene, sier hun ikke har det godt veldig sjalu og kontrolerende mann. Vet hunn har vert utro med 2 kamerater av mannen og meg . Har egentlig slått meg til ro med dette men i dag sa en kamerat av meg til meg som ikke hviste jeg daiter henne at han har pult henne flere ganger før i tiden. Så nå er jeg frustrert og veldig lei meg har på følelsen hunn har hatt sex med alle jeg kjenner snart. Er veldi glad i henne men begynner og føle andre vil le av meg og ingen god følels at alle kamerater har hat sex med henne er veldig frustrert. er det noen som har noen meninger om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 31. juli 2012 #2 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg hadde nok glatt latt den dama skli forbi om det hadde vært meg, men om du virkelig er så forelska som du sier så ta en prat med henne og bli enige om hvordan dere kan gjøre dette til det beste for dere begge... Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå