AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Del Skrevet 31. juli 2012 Hun driver med å roper og roper så hele nabolaget hører det. Hun husker ting fra 12 til 3, og hun ødelegger forholdet til meg og kjæresten min. Hver dag når jeg kommer hjem, tar det bare 5 min før hun enten ringer eller roper. Enten så er det fordi hun ikke vet hvordan man slår av tv'en eller ikke vet hva som står i posten, eller så skjønner hun ikke hvordan man lager en Toro ferdig gryte pose, uansett om det står hvordan det skal gjøres trinn for trinn på baksiden. Hun maser til oss om hun vil ha noe fra butikken, hun gidder ikke gå dit selv, uansett om butikken er bare 3 min unna til fots. Det er bare det at, jeg tror det er litt rart av en 45 år gammel dame og oppføre seg slik. Er det noen andre som har samme problemet. Flytting er ingen utvei, fordi vi har en del økonomiske problemer. <br /><br /> Anonym poster: 8016668e56f76f96c18dd8a3dc131fc9 <br /><br /> Anonym poster: 8016668e56f76f96c18dd8a3dc131fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Del Skrevet 31. juli 2012 Dama er gal. Om dere ikke kan flytte nå, så planlegg flytting til neste år. De økonomiske problemene må da ta slutt en dag, jeg går ut fra at dere har tatt grep allerede og er på god vei til å rydde opp i økonomien. Tenk langsiktig og gled dere, det er bare midlertidig. Anonym poster: 294e83b5b7c9270ddf62620c731a2a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 31. juli 2012 #3 Del Skrevet 31. juli 2012 Altså det kan jo være noe galt med henne. Tidlig demens? Eller har hun alltid vært sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #4 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg ville slått opp på flekken, det der hadde jeg ikke ville hatt i livet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #5 Del Skrevet 31. juli 2012 Bor dere hos henne? iså fall kan hun kreve noe av dere men folk bør oppføre seg. Både hun og dere. trives dere ikke med krav så bør dere nok flytte. Hun har vel intet juridisk ansvar især for å ha deg boende der.Kanskje hun blir gal av å ha deg der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuomiGirl Skrevet 31. juli 2012 #6 Del Skrevet 31. juli 2012 Altså det kan jo være noe galt med henne. Tidlig demens? Eller har hun alltid vært sånn? Vell, etter det kjæresten min sier, så har hun vist vært slik etter hun sluttet med stoff. Men hun er veldig ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuomiGirl Skrevet 31. juli 2012 #7 Del Skrevet 31. juli 2012 Bor dere hos henne? iså fall kan hun kreve noe av dere men folk bør oppføre seg. Både hun og dere. trives dere ikke med krav så bør dere nok flytte. Hun har vel intet juridisk ansvar især for å ha deg boende der.Kanskje hun blir gal av å ha deg der? Vi bor i kjellerleiligheten. Vi har egen inngang egen nøkkel, og jeg betaler 6000 hver måned for leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #8 Del Skrevet 31. juli 2012 For 6000 kan du vel få en annen leilighet slik andre mennesker skaffer seg? Og kjæresten kan ikke han også bidra? Jeg hadde flyttet sporenstreks. I praksis betaler du for ingenting idag. Flytt dame.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuomiGirl Skrevet 31. juli 2012 #9 Del Skrevet 31. juli 2012 For 6000 kan du vel få en annen leilighet slik andre mennesker skaffer seg? Og kjæresten kan ikke han også bidra? Jeg hadde flyttet sporenstreks. I praksis betaler du for ingenting idag. Flytt dame.! Dette er den billigste leiligheten som ligger vekk fra byen og der jeg kan ha kattene mine i. Og her er strøm, tv og Internett, i samme pris. Andre leiligheter stiger til over 10k, jeg er lei og vil gjerne flytte. Men det vil ta tid. Siden kjæresten min er arbeidsløs. Når den dagen kommer, vil jeg flytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #10 Del Skrevet 31. juli 2012 Har han overhodet ingen inntekt? Hvor lenge har han vært arbeidsledig, og er han villig til å ta alt han kan få? Har han vært i militæret? Man har visst krav på dagpenger i en stund etterpå, men jeg tror ikke det kommer automatisk. Anonym poster: 294e83b5b7c9270ddf62620c731a2a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå