Gå til innhold

Jenter - Hvordan er deres dorutiner?

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Kanskje hun sliter med løs avføring? Da er det desto verre å klare å tørke seg grundig uten å tørke seg sår i rumpa. Kan også være blodig utflod som Ethereal foreslår. Uansett ligger ei stringtruse tett opp i diverse steder, så det er enda lettere å få noe på den type truser.

Enig med flere her som mener du er litt fisefin. Om jeg skulle få øye på bremsespor i samboerens boxer er ikke verken dagen min eller forholdet vårt ødelagt. Det tyter av og til ut ting av kroppen vår, og noen ganger kan man faktisk ikke noe for det.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be henne skifte truser, stringtruser er veldig uhygienisk nettopp pga det du nevner.

Anonym poster: e3d678d26a0e8e34ec9dfb6a78e58be9

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker dopapir, og det heter ikke nummer 2 det heter å bæsje

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tørker med papir, vasker hendene, og sier meg ferdig med saken. Jeg har aldri hatt bremsespor eller rester av avføring, men jeg bruker heller ikke string.

For meg virker det heller som frøkna har problemer med lekkasje, enn med dårlig tørketeknikk.

Skrevet

Det kan hende hun har hemorider eller framfall av tarmen, da er det vanskeligere å tørke seg skikkelig der bak, fordi rester kan sitte igjen, men tørker man til man ikke ser mer på papiret, så skal man være sikker.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Stringtruser er faktisk ganske uhygienisk. Det var det en gynekolog som sa også. Under trening er det noe av det mest vemmelige man kan ha på seg. Føles jo som om man har et tau som ligger og strammer mellom skinkene. Æsj.

Jeg tenker at det er så uhygienisk som man gjør det til. Tørker du deg ordentlig og vasker deg godt nok når du dusjer, er ikke stringtruse et problem overhodet. Det har jeg brukt i flere år nå, og aldri følt på at det er uhygienisk.

Føler man seg ekkel etter trening, er det ikke pga trusen man bruker, men hvor mye man har svetta og da tar man seg en dusj! Og skifter selvsagt truse etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor studerer du de brukte trusene hennes egentlig?

Utrolig at enkelte her dusjer etter og ha vært på do. Virker nesten sykelig.

• Liker 10
Skrevet

Jeg tørker meg, helt vanlig. Bruker verken våtservietter eller dusjing etter å ha gått på do. Enig i at det virker litt sykt. Og jeg lurer på hvorfor man studerer andres truser.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Problemet til ts er vel ikke hvorfor det er sånn, eller å vite hvordan det er hos andre, men hvordan han kan få problemet til å forsvinne. Kan ikke se for meg at dette er det heiteste samtaleemnet i forholdet, akkurat. "Øyh du, kan ikke du begynne å tørke deg litt mer nøye i baken, du?" Nå vet han jo at bremsesporene er der, og jeg for min del hadde hatt problemer med å tenne noe særlig på kjæresten min etter gjentakende "funn".

Forøvrig bruker jeg bare å tørke meg godt med papir. Hvis jeg føler at det "aldri" blir rent (jeg ser på papiret), så bruker jeg en våt Mesoft (kompress-greier som en vasker babystumper med), for å bli ren. Jeg har innimellom samme problem som ts' dame når jeg bruker hvite stringtruser, hvis jeg da ikke bruker våt Mesoft. Når jeg bruker hipsters er det aldri noe problem, så jeg bruker stort sett det.

Skrevet

Problemet til ts er vel ikke hvorfor det er sånn, eller å vite hvordan det er hos andre, men hvordan han kan få problemet til å forsvinne. Kan ikke se for meg at dette er det heiteste samtaleemnet i forholdet, akkurat. "Øyh du, kan ikke du begynne å tørke deg litt mer nøye i baken, du?" Nå vet han jo at bremsesporene er der, og jeg for min del hadde hatt problemer med å tenne noe særlig på kjæresten min etter gjentakende "funn".

Forøvrig bruker jeg bare å tørke meg godt med papir. Hvis jeg føler at det "aldri" blir rent (jeg ser på papiret), så bruker jeg en våt Mesoft (kompress-greier som en vasker babystumper med), for å bli ren. Jeg har innimellom samme problem som ts' dame når jeg bruker hvite stringtruser, hvis jeg da ikke bruker våt Mesoft. Når jeg bruker hipsters er det aldri noe problem, så jeg bruker stort sett det.

Men nå kan det faktisk være utflod eller hemorider for alt vi vet, ergo synes jeg egentlig ikke dette er noe ts har noe med. Hadde jeg funnet noe slikt i min manns boxer kunne jeg ikke brydd meg mindre, jeg har da ikke noe med hans truser, jeg kikker faktisk ikke oppi dem for å se om det er noe der.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg bruker stringtruser med truseinlegg pga utflod, men la ofte merke til at det hadde kommet noe på truseinlegget lengre bak mot anus. Fant ut tilslutt at jeg har hemoroider, og at det er pga de jeg har "lekket" litt. Etter behandling og bruk av våtservietter bedret det seg betraktelig. Jeg tørker meg med papir til vanlig, er super nøye med tørkingen. Nesten til det syke. Har litt tvangstanker om det. :P

Skrevet

Selvfølgelig kan det være sånn at enkelte slurver med hygienen, men regner med de fleste oppegående tørker seg ordentlig etter et dobesøk, noe jeg tror samboer til ts også gjør. For de fleste kommer det ikke noe mer etter man har tørket seg til det ikke er noe mer, men det finnes faktisk noen av oss som har tarmproblemer i større og mindre grad, og da kan noe som dette faktisk være et problem; man tørker seg, alt virker fint når man forlater toalettet, men etter 10 min, el 2 timer for den saks skyld så er ikke tarmen 100% tømt som hos alle "normale" og det kan være små rester igjen. Dette kommer lenger ned i tarmen og kanskje helt til trusen etter en stund. Trenger ikke være mye. Eller at man klør seg som det er nevnt, f.eks pga hemoroider, og tarmen ikke er 100% ren, så kommer det bremsespor. Alle vet jo at det ikke er noe sexy, men hun synes vel neppe det er noe festlig selv. Foreslår at du dropper å kikke i trusene hennes og heller hiver alt til vask.

Trolig er hun klar over problemet selv, men er flau/synes det kan være vanskelig å snakke om.

I et seriøst forhold så har ikke dette stor betydning, så lenge hun er renslig av seg, dusjer/vasker seg før sex f.eks...

AnonymBruker
Skrevet

Tørker meg helt vanlig jeg... Men har det vært en heftig tur på dass foretrekker jeg å dusje etterpå. Bruker veldig sjeldent string fordi jeg syns det er uhygienisk, med unntak av en kveld på byen f eks hvor jeg ikke vil ha synlig kant.

Våtservietter kan være gull av og til. Kanskje du skulle kjøpe det til henne? Bremsespor er temmelig ekkelt da..

Anonym poster: 9f21b1fda0a6eb670bc3ded30ccc2e9a

Skrevet

Fordi det ser ut som at det trenges.

Har merket at du ofte skriver så krasse svar

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Har merket at du ofte skriver så krasse svar

Du svarer for ham?

Skrevet

Hæ? Dusje etter å ha bæsjet, griser dere så mye? Ved normal avføring skal det ikke bli gris, så da kan det sikkert være løs avføring, eller hemoroider eller utflod med blod i som noen her foreslår?

• Liker 1
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Jeg tenker at det er så uhygienisk som man gjør det til. Tørker du deg ordentlig og vasker deg godt nok når du dusjer, er ikke stringtruse et problem overhodet. Det har jeg brukt i flere år nå, og aldri følt på at det er uhygienisk.

Føler man seg ekkel etter trening, er det ikke pga trusen man bruker, men hvor mye man har svetta og da tar man seg en dusj! Og skifter selvsagt truse etterpå.

Selvfølgelig må man tørke seg ordentlig. Å ikke gjøre det er ekkelt uansett hva slags truse man går med, men siden stringtrusene legger seg mellom skinkene, er det nok større sjanse for at den blir ekkel enn en vanlig truse.

Selvfølgelig dusjer jeg og bytter truse etter trening. Jeg sier bare det at jeg ikke liker følelsen av at noe klatrer opp og strammer seg mellom skinkene mine. Det synes jeg er ekkelt.

Skrevet

Selvfølgelig må man tørke seg ordentlig. Å ikke gjøre det er ekkelt uansett hva slags truse man går med, men siden stringtrusene legger seg mellom skinkene, er det nok større sjanse for at den blir ekkel enn en vanlig truse.

Selvfølgelig dusjer jeg og bytter truse etter trening. Jeg sier bare det at jeg ikke liker følelsen av at noe klatrer opp og strammer seg mellom skinkene mine. Det synes jeg er ekkelt.

Jaja, jeg insuerte ikke at du var uhygienisk!

Jeg bare ville si hva jeg syntes om akkurat det :) Stringtruser er jo veldig smak og behag også!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det brune du ser er utflod, ikke avføring.

Noe utflod kan bli brun når det tørker, derfor ser det ut som bæsj.

Anonym poster: 5951e5f38eec51a0e6b6403669f83304

AnonymBruker
Skrevet

Tørker meg bare med papir jeg? Men jeg trodde det var nokså vanlig at slik kunne skje? Altså, det sier nesten seg selv at dersom man løper rundt hele dagen i hvit stringtruse? Den ligger jo å gnikker på anus for å si det på den måten.

Be henne skifte truser, stringtruser er veldig uhygienisk nettopp pga det du nevner.

Anonym poster: e3d678d26a0e8e34ec9dfb6a78e58be9

Det er vel ikke uten grunn at string kalles rumpefloss!

Anonym poster: 34850795369949f5eb08eb6575d7549d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...