Gå til innhold

Jenter - Hvordan er deres dorutiner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er deres do rutiner etter å ha gjort nummer to?

Jeg regner med de aller fleste tørker seg godt, men gjør du noe mer? vasker deg? bruker våtserviett?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har begynt å ta klessvasken i det siste, og i nesten hver stringtruse til dama kan jeg se bremsespor, eller rester etter avføring, noe som er helt sinnsykt ekkelt.

Og ikke kom med noe moralpreken om at jeg sikkert har det samme i mine boksere, for det har jeg ikke. Jeg har faktisk sett over mine egne før jeg slang dem inn, og jeg kan ikke se spor av noe som helst. Nå skal det sies at jeg tørker meg veldig godt etter dobesøk og.

Anonym poster: 3489f06dcbe0e427927f7a070ccf5b1c

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Da tørker hun seg helt enkelt ikke godt nok.

• Liker 12
Gjest "gjest"
Skrevet

Forfatter av hovedinnlegg: Hvorfor går du ikke og skaffer deg et liv?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På hvilket grunnlag kommer du med en så dum uttalelse?

• Liker 27
Skrevet

Huh? Hvorfor svarer alle for tiden emner med en eller annen versjon av dette? Virker da egentlig som et ganske greit spørsmål, egentlig?

Til TS: Våtserviett? Tror ikke det er mange som drasser det med seg. Hun tørker seg nok ikke godt nok, det skal da holde med papir. Kanskje hun rett og slett bruker trusene sine for lenge.

• Liker 9
Gjest "gjest"
Skrevet

På hvilket grunnlag kommer du med en så dum uttalelse?

Fordi det ser ut som at det trenges.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Tørker meg bare med papir jeg? Men jeg trodde det var nokså vanlig at slik kunne skje? Altså, det sier nesten seg selv at dersom man løper rundt hele dagen i hvit stringtruse? Den ligger jo å gnikker på anus for å si det på den måten.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Bruker trådstarter stringtruser? <br /><br /> Anonym poster: 76142dcf6596679a798c2e8884ebbc50

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ser ut som at det trenges.

Unnskyld meg, men jeg tror heller du skal rette det spørsmålet til deg selv, siden du er så fryktelig opptatt av mitt liv. Jeg tror kanskje heller det er du som trenger å skaffe deg et liv, med tanke på at du har 11 682 innlegg her inne..

Tørker meg bare med papir jeg? Men jeg trodde det var nokså vanlig at slik kunne skje? Altså, det sier nesten seg selv at dersom man løper rundt hele dagen i hvit stringtruse? Den ligger jo å gnikker på anus for å si det på den måten..

Jeg skjønner jo selvfølgelig at dette kan skje med alle og enhver som går med stringtruser, men når det er slik i nesten hver stringtruse blir det litt for kvalmende.

Bruker trådstarter stringtruser? <br /><br /> Anonym poster: 76142dcf6596679a798c2e8884ebbc50

Nei. Men selv om jeg av og til klør meg skikkelig godt der bak, så kan jeg ikke si at jeg får bremsespor eller slikt etterpå.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg tror heller du skal rette det spørsmålet til deg selv, siden du er så fryktelig opptatt av mitt liv. Jeg tror kanskje heller det er du som trenger å skaffe deg et liv, med tanke på at du har 11 682 innlegg her inne..

For å si det sånn: Det er aldri bortkastet tid å tørke seg i ræva.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Stringtruser er faktisk ganske uhygienisk. Det var det en gynekolog som sa også. Under trening er det noe av det mest vemmelige man kan ha på seg. Føles jo som om man har et tau som ligger og strammer mellom skinkene. Æsj.

• Liker 9
Gjest Gjest
Skrevet

Bruker våtservietter når jeg er hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg hjemme dusjer jeg etter bommelomm. =100% ren:)

Og så bruker jeg nesten aldri string, og har aldri uvi lenger heller...

Mannen min bruker boxer, men lager allikevel bremsespor, lekkert;)<br /><br /> Anonym poster: c8c549a35306f5e42009edfd1bf1dd70

Skrevet

Tørker godt og Dusjer hver gang etter nr 2. Om jeg ikke dusjer hele meg så dusjer jeg rumpa og vasker med såpe. Har aldri opplevd noe i stringen min. :)

Skrevet

Huff! Hadde jeg vært samboeren til TS hadde jeg vært dritflau. Rett og slett. Bremsespor er slurv på intimhygienen mener jeg. Jeg er sånn som gjerne vil ta meg en dusj om det passer etter det. Da er man ren. Kan jeg ikke det så sørger jeg for at møkka blir borte med papir eller med en våtserviett.

Kan ikke tenke meg noe mer ekkelt og usexy som å finne bremsespor i samboerens undertøy.

• Liker 3
Gjest J.Bourne
Skrevet

Huff! Hadde jeg vært samboeren til TS hadde jeg vært dritflau. Rett og slett. Bremsespor er slurv på intimhygienen mener jeg. Jeg er sånn som gjerne vil ta meg en dusj om det passer etter det. Da er man ren. Kan jeg ikke det så sørger jeg for at møkka blir borte med papir eller med en våtserviett.

Kan ikke tenke meg noe mer ekkelt og usexy som å finne bremsespor i samboerens undertøy.

:tommelopp:

Skrevet (endret)

Minns å huske det var en tråd her for en stund siden ang. samme tema, hvor nesten samtlige av de som svarte uttrykte at de både tørket med papir, våtserviett og tok seg en dusj så ofte det lot seg gjøre. Hvor representativt det er for befolkningen, er jeg heller usikker på...

Uansett: Jeg tørker meg med papir, og opplever ikke bremsespor. Til gjengjeld bruker jeg heller ikke g-strenger lenger, men da jeg gjorde det opplevde jeg det aldri. Kan hende kjæresten din er litt for rask med tørkinga, ja.

Men, jeg tror man kan oppleve dette problemet hvis man har hemoroider? Kan være det som er årsaken. En annen forklaring kan være at det slettes ikke er avføring, men utflod med litt blod i. Hvis blodet er gammelt, vil det være brunaktig. Slikt er det ikke så mye å gjøre med, og blod kan komme fra f.eks. rifter som kan oppstå under samleie.

Endret av Ethereal
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre samme problem som samboeren din. MEN jeg tørker meg hver gang til det ikke er noe igjen på papiret, men flekkene på stringen kommer allikevel. Går også ofte tilbake på do 5 min etterpå for å tørke igjen, men det er ikke alltid jeg har mulighet til det..

Anonym poster: 7257ea625b372c5bb016734fa44b5778

Skrevet

Herregud, så fisefin du er! Hiv nå tøyet inn i vaskemaskinen og sett den på. Hvorfor driver du å studerer trusene hennes?

• Liker 5
Gjest Vena Cava
Skrevet

Er litt forskjell på en boxer som ligger utenpå rumpeballene og en stringtruse som ligger imellom og gnisser på stjerna hele dagen......

Men hvorfor ser du på dem egentlig....? Hva med å bare hive dem til vask?

Jeg orker aldri å studere undikene til gubben, i frykt for å finne noe jeg ikke vil se....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...