AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg er veldig glad i kjæresten min, og vi har vært sammen en god stund. Vi har det fint sammen, men når han eller jeg reiser bort, starter helvetet for meg. Det er rett og slett at jeg savner han så fælt at det gjør vondt. Siden vi begge går på VGS, er sommerferien dyrebar. Tidligere i sommer var både jeg og han bortreist samtidig. Da var det lettere for meg siden jeg ble distrahert. Så kom denne spontanferien foreldrene hans kom på. To uker i syden, en uke etter at vi begge kom hjem. Så nå er han dratt, og dette er bare den første dagen. Jeg er allerede helt rastløs og aner ikke om jeg skal gråte eller rope. Jeg aner ikke hva som feiler meg, bortsett fra at jeg savner han, og vet at jeg ikke kommer til å overleve på en måte... Dessuten er tanken på at jeg ikke får vært med han i 5 uker av sommerferien ganske depressiv. Jeg har mange venner, men det er liksom ikke det samme. Jeg savner han uansett hvor jeg går eller hvem jeg er med. Aller verst er det å være med de andre vennene mine som har kjæreste. Nei, huff, for et innlegg. Vet dere hvordan jeg kan få tiden til å gå? Eller roe meg ned litt? Anonym poster: 55fe578ff6d5d2c651c7e5eff9cefd99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 31. juli 2012 #2 Del Skrevet 31. juli 2012 To uker er lenge ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 31. juli 2012 #3 Del Skrevet 31. juli 2012 Du kan jo gå amok her på KG som meg? Kjæresten min er også bortreist. Og det er drittkjedelig uten han. Egentlig har jeg ingen gode råd til deg, annet enn at du får prøve å snakke med han på telefonen ofte. Det døyver det verste savnet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. august 2012 #4 Del Skrevet 1. august 2012 det er så godt å savne kjæresten sin! tenk så fabelaktig det blir å treffe han igjen... jeg teller dager, bare 12 igjen til jeg får se min :hjertesmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #5 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for svar folkens (: Jeg synes det er veldig vondt å savne noen, spesielt da den følelsen er svært lik den gangen jeg ble forlatt av min forrige (altså, savnet av han.) Jeg skal prøve å få snakket med han på skype og slikt, men ringe på mobilen kan jeg ikke. Da tror jeg foreldrene hans kommer til å hate meg pga. høy mobilregning Bud: nei, det er ikke bare 2 uker, men hele 5 tilsammen (: Anonym poster: 55fe578ff6d5d2c651c7e5eff9cefd99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. august 2012 #6 Del Skrevet 1. august 2012 I feel yah.. Jeg savner kjæresten min bare han er borte en dag eller to! Jeg har bemerket meg at desto mer vi er sammen, desto mer savner jeg han når han er borte. Jeg blir så avhengig av han på en måte. Like heroin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 1. august 2012 #7 Del Skrevet 1. august 2012 Tenk som så at dere som går på vgs har langt mer mulighet til å være sammen enn de av oss som er i jobb Mye mer ferie har dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #8 Del Skrevet 1. august 2012 Du høres ut som meg for nøyaktig ett år siden, da jeg nettopp hadde blitt sammen med min kjæreste, og jeg skulle dra ei uke i Kroatia på ferie med foreldrene mine! Tror du ikke jeg angret etter at jeg kom på hotellrommet den kvelden? Hahaha.. Slik var det når jeg var nyforelsket, helt gal etter kjæresten min og jeg gråt faktisk en tåre den kvelden siden jeg savnet han så fælt. Jeg gikk hele uka og ventet og gledet meg til å komme meg hjem igjen til han. Alt handlet om han. Nå går det bedre, og jeg savner han ikke så fælt som jeg hadde gjort for et år siden. Det gjør ikke vondt lengre, men jeg kan savne han fordi. Det går litt over med forelskelsen det, når dere er tryggere på hverandre og har vært mye sammen, så går det som regel bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå