Gå til innhold

Menn som går etter yngre kvinner, så triste de er!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Det er noe typisk kvinnelig over dette å ønske seg i pose og sekk, med den ene hånden gladelig ta imot det vi kan kalle medaljens forside og nyte den til fulle, mens man senere gjerne vil slippe unna medaljens bakside.

:gjeiper:

Argumenter for at det er typisk kvinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest David John jr.

Det er noe typisk kvinnelig over dette å ønske seg i pose og sekk, med den ene hånden gladelig ta imot det vi kan kalle medaljens forside og nyte den til fulle, mens man senere gjerne vil slippe unna medaljens bakside.

Kvinner er ikke umælende skapninger, de er ikke passive blomster som uten egen vilje lar seg plukke av den første og beste som kommer forbi. Det er ikke bare mannens preferanse for yngre kvinner som betyr noe i denne sammenheng, når mange par består av menn som er eldre enn kvinnen skyldes det i like stor grad kvinnens preferanse for eldre menn. Kvinner har faktisk også litt de skulle ha sagt når det gjelder pardannelser.

At denne aldersforskyvningen er hyggeligere for unge kvinner enn eldre kvinner er det jo ikke så vanskelig å forstå, men husk at alle menn også har vært unge gutter og i disse årene er det mannen som lider under dette. Livet sett under ett kan ikke det ene kjønn være mer populært på partnermarkedet enn det andre, så når de unge jentene er mer omsvermet enn unge gutter som følge av at de unge jentene er aktuelle som kjærester for gutter i flere årstrinn over dem mens guttene gjerne har mer enn nok med å konkurrere med de eldre og rikere guttene om jentene på samme trinn, er dette noe som med nødvendighet oppveies senere i livet.

Men så virker det som om enkelte kvinner halvveis i livet ønsker å snu denne kulturen på hodet; etter at de selv har nytt alle fordelene av skjevheten så lenge de var unge skal skjevheten plutselig oppheves. Det blir som om jeg og en kamerat skulle være på ferie og ha rom på hver side av hotellet, han med morgensol, jeg med kveldssol og at han så var så frekk at han foreslo at vi skulle bytte rom midt på dagen slik at han etter å ha nytt morgensolen også skulle få ettermiddags- og kveldssolen. Mens jeg skulle leve hele døgnet i skygge. :gjeiper:

Huff da Cuck .... Nå har du tråkket i salaten ...... det er EN ting du IKKE/ALDRI må ta fra norske kvinner:

Det er muligheten for å presentere seg selv som OFFER når dette passer best....

Selvsagt er disse unge pikebarna OFFER for en voksen manns manglende skjønn om hva som er rett og galt her i samfunnet. Sannheter er at HAN burde ha forstått at slikt gjør man bare ikke !!!

Ikke sant? :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumenter for at det er typisk kvinnelig.

Kjønnsmarkedet gir kvinner mer valg enn menn. Kvinner har råd til å være mer bortskjemt enn menn. De kan sette flere krav og standarder.

Anonym poster: 1e8187a5a8406c1f96afbd46b54bd45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kjønnsmarkedet gir kvinner mer valg enn menn. Kvinner har råd til å være mer bortskjemt enn menn. De kan sette flere krav og standarder.

Anonym poster: 1e8187a5a8406c1f96afbd46b54bd45b

Hjelpes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei pinadø, man ser forskjellen på en kuk som sitter på en 20-åring og en 50-åring. Traff på en 35åring med hengeballer forleden måned. Det satte meg ut.

Desverre 20 åring som oftest tenker med kukk og når det gjelder enkelte tilfeller. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fine menn som går etter stygge kvinner er triste"

Nei, man går da etter hva som interesserer en, enten om man er ung, gammel, lubben, eller mindre pen. Man trenger ikke matche hverandres utseende eller... rynkemessig(?) for å ha det fint sammen. Om de gjør hverandre lykkelige så er vell det viktigste.

De som dømmer andre for hvordan de velger å leve livet sitt er de tristeste

Kunne ikke sagt det bedre! +100 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Desverre 20 åring som oftest tenker med kukk og når det gjelder enkelte tilfeller. :icon_lol:

Vel, jeg er sikker på at dui har en fin personlighet, kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "gjest": hengeballer finner du uavhengig av alder. Temperatur har mye mer å si. Er det varmt, henger ballene langt ned, er det kaldt trekkes de opp...

Til problemstillingen generelt: det er aldri opp til kun den ene om to skal danne et par. Om det stemmer at det er overvekt av par med eldre menn og yngre kvinner, så er det fordi kvinnene og ønsker det slik. Kanskje er det faktisk kvinnene som går etter de eldre mennene? Det er jo en gang slik at det er kvinnene som har det lettest på sjekkemarkedet. Om ikke kvinnene i utgangspunktet var ute etter eldre menn, ville vi ikke sett mange slike par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist med mennesker som skal angripes andres frivillige valg av kjærester.

..så sosialt korrekt du er, Katta.

Anonym poster: a902bace2a6306e9c7aaacd8daddcdc1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mona Lisa

Å?

Jeg sier det kun så jeg kan fortsette å date tolvåringer med god samvittighet.

Trodde du foretrakk Madammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marlon

Hjelpes..

Jeg ser at du konsekvent velger å overse de gode argumenter, og konsentrer deg om de mest ubehjelpelige. Det hadde vært interessant å høre dine synspunkter på Cuckolds utlegning om den systematiske alderforskyvningen i kjønnsmarkedet. Og helst ikke bare lettvintheter eller utbrudd av typen: du er teit, du tar feil, vis meg en forskningrapport mv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg ser at du konsekvent velger å overse de gode argumenter, og konsentrer deg om de mest ubehjelpelige. Det hadde vært interessant å høre dine synspunkter på Cuckolds utlegning om den systematiske alderforskyvningen i kjønnsmarkedet. Og helst ikke bare lettvintheter eller utbrudd av typen: du er teit, du tar feil, vis meg en forskningrapport mv

Å ja, ser du det ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å kritisere menn som går etter yngre damer? Kanskje det er dem de tiltrekkes av, da? Det trenger vel ikke være noe galt med mannen for det - eller med den yngre damen for den saks skyld.

Om mannen min hadde funnet seg en yngre dame fordi han syntes det var fælt å leve med meg og rynkene mine, så ville jeg jo ikke synes det var noe stas å leve med ham heller. Jeg vil jo ha en mann som liker hele meg. Liker han yngre kvinner i stedet, så gjør han vel det, da. Jeg kan vel ikke tvinge ham til å foretrekke noe annet. Skal jeg være ærlig, så skjønner jeg godt at menn går etter yngre damer. De er jo, alt ettersom øyet som ser, flottere enn en eldre dame å se på. Hvis det ytre altså er et viktig element for at man skal ha det bra med en partner...

Nei, jeg synes ikke synd på en eldre mann som har en yngre kvinne, og jeg tror ikke de er triste i det hele tatt. Tvert om. :5: til ham. Han har fått det han var ute etter. Og det har forhåpentligvis hun også. Og hvis det sitter en forsmådd, eldre kvinne igjenetter ham ett eller annet sted, så finner hun forhåpentligvis en ny mann, en som er fra samme planet som henne, og som setter pris på henne som hun er.

Jeg er kvinne selv, midt i livet, og gidder ikke bruke tid på å dømme andre eller analysere hva de står for ut ifra valgene de tar. Herlighet, la nå folk gjøre som de føler for, og knepp igjen den snerpete brødboksen. :roll:

Anonym poster: 38a591fa336e6e0945cd953e5c29e8b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...