Gå til innhold

Menn som går etter yngre kvinner, så triste de er!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest RamaLama

De er kanskje ikke på samme mentale plan som sine jevnaldrede kvinner og går tydelig etter det visuelle først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor yngre er det snakk om? Det er nok en viktig nøkkelfaktor her. Det er rimelig trist, og ikke minst ekkelt, når menn i slutten av 40-årene og eldre går etter jenter på rundt 19.

Anonym poster: bd0f46506dc3e66a4b779392d91a8e82

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chariot

Det finnes et syndrom der mannen blir eldre og eldre, mens damene hans er evig unge. Det er IKKE sjarmerende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for at mannen fant seg ei yngre dame!!!;-) vi er veldig lykkelige og ikke noe triste...;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hipp hurra for at mannen fant seg ei yngre dame!!!;-) vi er veldig lykkelige og ikke noe triste...;-)

Vel, som 32 år er du ikke helt ung lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Samlivsterapi har aldri hjulpet noen uansett. BAre utsatt problemene noe lenger. Menn er skapt for å befrukte kvinner. Kvinner mister sin befruktningsverdi med årene. ergo er det rett og rimelig at menn går for yngere kvinner.

Anonym poster: b2dd977af5735b6392dd2c4a5c16f09c

Hva godt er befruktningsevnen når men ikke lenger har lyst på flere barn!

Da får vel disse mennene bare få finne seg unge damer og begynne på en ny runde med barn og forpliktelser og utgifter inkl. deilige våkenetter, kanskje problembarn og bleiebudsjett etc. etc.

mens damer på samme alder lever livet frie og franke som bekymringsløse ungdommer med tid til egenpleie, nok søvn, mye sex og f.eks. spennende reiseliv dersom de ønsker det, pleie karriere og hobbyer He - he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, som 32 år er du ikke helt ung lengre....

Vel, i forhold til mannen, som er 50, er det vel mange som vil kalle meg ung...;-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, i forhold til mannen, som er 50, er det vel mange som vil kalle meg ung...;-)

He, he, he, så du fikk i deg en gammel kuk du da. Du skal være bra fornøyd om ti års tid. Ler og ler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

He, he, he, så du fikk i deg en gammel kuk du da. Du skal være bra fornøyd om ti års tid. Ler og ler.

Kuk er kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha, åpenbart at du er bitter. Bedre med gammel kuk enn ingen kuk. Du er 37 og henger på Kvinneguiden hver kveld. Få deg gammel kuk du og, hvis du klarer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kuk er kuk.

Nei pinadø, man ser forskjellen på en kuk som sitter på en 20-åring og en 50-åring. Traff på en 35åring med hengeballer forleden måned. Det satte meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en onkel som er samlivsterapeut, og han anbefaler andre menn å finne seg yngere kjærester. De holder seg vakre lengere og har mindre bagasje. Han sier også at menn har lettere for å holde seg trofast mot en yngere dame og er lykkeligere i forholdet med dem. Triste sa du?

Anonym poster: b2dd977af5735b6392dd2c4a5c16f09c

Hehe alle har vært unge og holder seg vakker til man blir eldre? Og vil dette da si at når det er gått noen år og dama ikke er ung så vil mannen være utro etter hvert uansett?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.

Her var det mange morsomme kommentarer. Jeg tror ikke menn med yngre kjærester er triste jeg heller. De er nok mer lykkelige egentlig ..men for å komme til saken. Det som ikke er trist, men patetisk er alle nett-dating profiler fra damer 40 + som søker etter menn i alderen 35 - 42. Bedre eksempel på nyskilt og desperat etter annerkjennelse for utseende kommer du ikke... men men det var vel en avsporing av debatten :-)

Tror du meg ikke sier du? Vel søk litt på nettdatingsidene så vil du se jeg har rett .. og takk og pris at jeg ikke trenger å være der lengre .. min unge kjæreste er toppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fine menn som går etter stygge kvinner er triste"

Nei, man går da etter hva som interesserer en, enten om man er ung, gammel, lubben, eller mindre pen. Man trenger ikke matche hverandres utseende eller... rynkemessig(?) for å ha det fint sammen. Om de gjør hverandre lykkelige så er vell det viktigste.

De som dømmer andre for hvordan de velger å leve livet sitt er de tristeste

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt med å være trist også nå? Amerikaner ass :P Klart man er trist når man går etter yngre damer, men så blir man glad igjen når man får dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke skjønne det at de er triste. jeg er relativt ung (22) jeg blir kun sammen med eldre menn. jeg mener jeg kan velge selv hva jeg ønsker hos en partner og at alderen er høyere enn min er viktig.

de eldre mennene jeg har vært rundt har vært veldig glade!

Anonym poster: 2050835e8e765b95448ed4488aa1b5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer jo an på hva man legger i eldre da..Når jeg hører eldre, så tenker jeg type godt voksne menn i 40-50-årene, som er sammen med ei snerten jente i 20-årene. Vil ikke si det er trist, men for meg virker det rett og slett litt merkelig. Min samboer er 5 år eldre enn meg, og det er for min del helt perfekt, kunne aldri vært sammen med en som var like gammel som moren min..

Men hver sin smak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min er 8 år eldre enn meg, og vi er begge under 30 år. det har aldri vært noen problemer i forholdet pga det, overhodet! ikke er vi triste heller... vi trives i hverandres selskap, og er tiltrukket av hverande, vi er på samme plan sosialt og har mange felles venner. vi har de samme fremtidsplanene, og ser for oss et langt liv sammen. er det ikke det som er det viktigste, at man har det godt med den man er sammen med? det mener iallefall jeg :hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe typisk kvinnelig over dette å ønske seg i pose og sekk, med den ene hånden gladelig ta imot det vi kan kalle medaljens forside og nyte den til fulle, mens man senere gjerne vil slippe unna medaljens bakside.

Kvinner er ikke umælende skapninger, de er ikke passive blomster som uten egen vilje lar seg plukke av den første og beste som kommer forbi. Det er ikke bare mannens preferanse for yngre kvinner som betyr noe i denne sammenheng, når mange par består av menn som er eldre enn kvinnen skyldes det i like stor grad kvinnens preferanse for eldre menn. Kvinner har faktisk også litt de skulle ha sagt når det gjelder pardannelser.

At denne aldersforskyvningen er hyggeligere for unge kvinner enn eldre kvinner er det jo ikke så vanskelig å forstå, men husk at alle menn også har vært unge gutter og i disse årene er det mannen som lider under dette. Livet sett under ett kan ikke det ene kjønn være mer populært på partnermarkedet enn det andre, så når de unge jentene er mer omsvermet enn unge gutter som følge av at de unge jentene er aktuelle som kjærester for gutter i flere årstrinn over dem mens guttene gjerne har mer enn nok med å konkurrere med de eldre og rikere guttene om jentene på samme trinn, er dette noe som med nødvendighet oppveies senere i livet.

Men så virker det som om enkelte kvinner halvveis i livet ønsker å snu denne kulturen på hodet; etter at de selv har nytt alle fordelene av skjevheten så lenge de var unge skal skjevheten plutselig oppheves. Det blir som om jeg og en kamerat skulle være på ferie og ha rom på hver side av hotellet, han med morgensol, jeg med kveldssol og at han så var så frekk at han foreslo at vi skulle bytte rom midt på dagen slik at han etter å ha nytt morgensolen også skulle få ettermiddags- og kveldssolen. Mens jeg skulle leve hele døgnet i skygge. :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...