Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg venter i spenning på svar.......... Du har en lei tendens til å sile ut det du selv ønsker å svare på fra ymse innlegg - det tolker jeg som at du føler deg trengt opp i et hjørne, og om du svarer så påse for all del at det er seriøse uflåsete svar du kommer med......... Ble du fin på håret forresten? 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg svarer ikke på innlegg på PM fra anonyme. Start en tråd, den gamle stengte Gry i går kveld. Og ja, håret ble kjempefint. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 Milla, det er som jeg trodde - du føler deg trengt opp i et hjørne. Anonym er jeg overhodet ikke - jeg var registrert en gang, og du vet hvorfor jeg nå foretrekker å være uregistrert. Men men - ditt valg - sier det meste forresten..... 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 Så du er den gamle 10na, okay, jeg skal poste.... vent litt!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 Ja, den "gamle" 10na er jeg....... sjefskverulanten som aldri gir seg..... 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #6 Del Skrevet 29. mai 2002 ....zzzzzz..... og jeg venter.... og venter. Men, ser ut til at "trengt opp i et hjørne" teorien stemte til punkt og prikke Milla.... Tålmodighet har aldri vært min sterkeste side, så jeg konstaterer at toget er gått, og at det var FOR vanskelig å svare på mine elementære spørsmål. 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. mai 2002 #7 Del Skrevet 29. mai 2002 10na- vi vil også høre disse spørsmålene. Jeg tror nok alle som leser dette er like nygjerrig som meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #8 Del Skrevet 29. mai 2002 10na og Care: Det har dere rett i Milla? Vi venter i spenning her vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #9 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har jo svart på dem for flere timer siden. Rotehuer!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #10 Del Skrevet 29. mai 2002 hvor da ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mai 2002 #11 Del Skrevet 29. mai 2002 Se Generell Debatt AlliMMilla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #12 Del Skrevet 29. mai 2002 Milla, jeg må ærlig innrømme at du begynner å bli litt sånn ja...... små patetisk. Det var DU som ville svare på spørsmålene her på PM..... har du ikke "baller" nok til det?????? *rister på hodet og ler meg skakk* 10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2002 #13 Del Skrevet 30. mai 2002 Tråden Milla henviser til her er nå flyttet hit til Personlige meldinger hvor den hører hjemme. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. mai 2002 #14 Del Skrevet 30. mai 2002 Lukker denne tråden, Milla har svart på spørsmålene i en annen tråd her, og denne tråden har endt med hakking på en annen bruker.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg