dissid Skrevet 31. juli 2012 #1 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Hei brukere! (beklage litt rotet skriv og klumsete feiler) Mitt liv står i en grøft der eg skal ha flere roller og de er blitt avhenige av hverandre. Meg, min forlovde Mr lover(min forlovedes tidligere kollega), hans kone Problem: mr lover og min forlovde hadde affære før han giftet seg og før eg og min forlovde var offisielt sammen. Historien er vondt, og eg er satt i en deprimerende situasjon som river meg i hjertet vær eneste dag dessverre. August/september 2011 Min nåværende forlovde ber meg nok engang forlate x-en, hun har ventet i 2-3 år på eg skal gjøre dette å hun har pratet om oss og fremtiden hele tiden. Drømmemannen, bryllup, livet vi skal få sammen. Logg på data viser hun leter omtrent etter invitasjoner og lokaler til bryllupet. Eg sier til henne at det er like om hjørnet eg kan gå fra henne, men barna trenge litt tid for tilpassning her på hjemstedet (frykten for x-en skal flytte hjem til sin egen by med barna er veldig skremmende, de går i barnehage). Så eg har bestemt meg for at desember/rett på nyåret blir bruddet, eg vil liksom ikke sette datoen til henne men overraske henne på julaften med ønskedrømmen hennes i form av en gave at nå blir det oss. Oktober 2011 Uten eg vet noe denne måned så har eg funnet i ettertid tilbake til hendelser som fikk meg til gå i oppløsning innvending. Min forlovde har jobbet i en kantine der er de 6 stykker, flørtete stemning osv. Hun har jo sagt tidligere at en av dem er litt nam og kunne godt tenkt seg ham om ikke var for meg. Men ikke noe forhold, men han er definitivt nok sexy i kroppen, veltrent. Men han er også forlovet og skal gifte seg i Mars 2012.. Ut i fra hennes egen kalender så står det at gruppen hadde fest i starten av måneden, noe hun benekter i ettertid. På hennes facebook er det klart og tydelig noe er ikke er normalt mellom henne og en kollega:[det var grazy det vi gjorde..eg angre ikke noe av det som skjedde..nå vil eg bare ha mer..] slike ting som dette November Eg merker noe er rart, hun sier hun ikke er så forelska i meg..hun sier hun er i en periode akkurat nå..hun er mer avvisende..hun er ikke den sammen, men hun skylder på er meg som ikke er som før.. i disse tider tror eg kanskje er meg pga det er rart å se meg og x-en starte en slags intriger på vei mot et brudd, nå åpenbart mellom oss. Desember Det er ingen tvil nå, eg og x-en vil nok sprekke snart, eg elsker en annen og eg mene jo hun ”elske” meg også, men er nok litt forvirret av meg eller ”perioden hennes”. Hun er kald og avvisende, eg tror hun bare tuller når vi reiser rundt sammen (felles hobby) for å gjøre seg viktig elle kostbar fordi eg må skjerpe meg med bruddet. Igjen skal hun på fest, nå åpenbart siden det er julefest med store deler av firmaet denne gang og ikke bare de 6, eg tilbyr jo selvsagt å hente henne og kjøre henne, dette har eg gjort flere ganger før og hun alltid vil eg skal gjøre dette, men ikke denne gang. Hun sier hun blir sen og tar bare bussen etter festen fordi vett ikke når skal hjem å ende trolig i byen etter firmafesten, eg føle noe er feil nå, magefølelsen. Morgen dagen etter må eg ha tak i en muskelindrene krem som hun har hjemme hos seg selv siden eg skal konkurrere tidlig. Eg kommer utfor å ringer til henne, hun tar omsider tlf, men få henne ut er umulig eller bare se henne. Hun sier kremen er på jobb og orke ikke stå opp (hun hadde alltid kommet ut før), videre ber eg hun vise seg elle åpne vindu for eg blir frustrert pga mistanken på hun ikke er hjemme er 100%, hun sier hun åpne vindu..men det gjør hun ikke, sier hun er nede ved døren når eg ser på vindu, bare sludder og vår. Eg står der i 10 min mens dårlige unnskyldninger renner ut, eg må forlate huset for nå hallen eg skal til, min venn som er med er forvirret over episoden. 20 min etter eg komme i hallen ringer eg hus tlf der moren hennes svare. Eg spør om hun er hjemme, men moren sier: nei hun er ikke kommet hjem ennå, for hun hadde sjekket om hun var kommet fra festen tidligere (episoden her er første store innpasset i frykten hos meg). Samme kveld starter min lange søke om hva som er gale, så eg starte tenke, hennes mobil som alltid har vært tilgjengelig tenke eg over har jo vært veldig bortgjemt på en måte siste tiden. Eg sjanser på å ta en titt å lese om kan være noen sms som sier noe om gårsdagen.. det er første gang i mitt liv eg føle meg så bedratt.. det er en sms fra ham og et svar..[så synd du måtte gå så tidlig, var så kosen…, ja det var dumt, men masse morgen sp___ hehe;) Forferdelig! Eg skrive et svar tilbake til ham sent fra hennes mobil, en litt flørtete sms for se om det er avslørende svar å hente..det er sent så svar komme ikke. Men eg konfrontere henne om sms morgen, hun klikke for eg klikke og sier det er jobb tulleri..det er bare sånt tøys vi har det på jobben..eg synes nå selv at sms høres ikke ut som en vanlig enkel ting tøyse sms, ordene ligge som noe har hendt. Eg sier eg har svart ham og eg vil se første han svare, men hun er sint og forlater meg for skal i hallen, men hun sier eg skal få lese første svart hun får. Noen timer senere viser hun meg sms fra ham: hva er det du snakker om, de på jobben kommer til å le av oss nå når eg vise dette. [i senere tid får eg tilgang til hennes sms log, der vise det at tidspunktet etter hun forlater meg så sender hun intensivt flere sms til ham…manipulere et svar med ham for dekke over..]. Etter dette sier hun det er slutt, hun vil gjøre andre ting..reise være fri, være med andre..kanskje om par år kunne vi finne..hu trenge pause osv. Dette er tyngste depresjon eg har måtte gå med, eg faller 10kg på under en måned fordi eg forstår ikke ka som har hendt. Eg forstår ikke helt nå at det er en annen fyr i livet hennes, å på en måte godtar det var bare tulleri mellom dem, men innerst inne så kjenne eg det er noe gale. Daglig er eg i kontakt med henne, møter på henne å prate dødt. Hun ville jo bare ha meg og eg ville ha henne, eg er på vei til forlate x-en og barna mine, den veien kan ikke returneres for eg elske min nye flamme. Det er umulig å se for meg et lykkelig par i mitt daværende forhold, den delen er død. Min nye har åpnet sinnet mitt for at hun er den eg elske eller som hun alltid sier: vi er perfekt for hverandre og ment til bli. Dag etter dag går, juletiden er uten følelser og eg prøve bare å holde ansiktet oppe foran folk. Inne i kroppen dør eg mer og mer.. Helt i slutten av desember ser det på en måte ut som hun har begynt å forstå meg og eg faktisk vil til henne. Hun er litt forvirret igjen, muligens positivt, eg får enkelte kyss og hender strykes. Det ser ut som hun prøve tenne seg igjen, lager romantisk kveld til henne for å prøve vise at eg alltid har elsket henne til å med i disse vonde dager betyr hun mest. Det var jo bare få måneder siden eg var alt i livet hennes og alt hun ville var livet med meg, hun kan umulig forandre seg så raskt med unntak noe har påvirket henne. Januar 2012 2 januar, vendepunktet. Vi avtale å ta en lengre joggetur sammen i 17 tiden, men hun svare sent. Hun sier hun først skal kjøre pappen ut en plass og så gi beskjed rett etter at vi skal jogge. Eg prøve ringe henne og så sms henne at eg er klar og hun er treg nå. Så i litt frustrasjon kjøre eg ut til plassen vi alltid møtes for jogge for helle vente på henne der elle bare jogge uten henne. Når eg ankommer parkeringsplassen oppdager eg at bilen allerede er der. Hun oppdager bilen min å kommer ut litt merkelig i oppførselen, men ut andre døren kommer det en fyr. Han ser ut til ”surre” i mobilen..å det virke som litt merkelig påløpt situasjon. Hun sier hun har sendt meg sms og at bilen ikke virker..batteriet er flatt. Eg stiller meg et merkelig spørsmål selv: Hvordan greier hun på disse 3-4 minuttene siden hun å sende sms, kjøre de 15 minuttene fra der faren skulle. Komme hit å få en tilfeldig fyr langs stien som ikke har bil å spør om han kan hjelpe å samme sleng få bilen kald å vinduer full med kondens.. Fyren ser også passe lost ut å eg lure også på hvorfor hun ikke ringte meg om hjelp som faktisk kan hjelpe henne, hun hater gå spør fremmede om hjelp og går alltid til meg om slikt eller stefaren. Så dette rimer null og niks, hun ser eg er forvirret. Det er mørkt og yrer noe, å eg prøver se hans ansikt under luen hans og bak mobilen han jobber så dødt med. Hører de sier: ja då trenge du ikke hjelp til batteriet osv.. korte setninger å det ser ut som hun bare prøver få ham rasktest mulig vekk, en litt merkelig oppførsel dersom du går spør en tilfeldig om hjelp å så omtrent bare ignorere ham vekk når eg komme. Normalt om en fikk problemer med bilen var vel å spørre en person som hadde bil selv der (trengte hun ikke hjelp nå plutselig av ham, skulle han fikse bilen før eg kom) og ikke en litt yngre person som tilfeldigvis gikk tur 30 meter vekke og ikke hadde noen bil.. Hun har treningsklær på seg å er litt mer sosial og litt flørtende, tydeligvis pga eg skal avledes ved eg har fersket henne. {i disse dager er naiv og godtroende, eg jobbe med få henne mer på gli tilbake å ser ikke helt hva som foregår foran øynene mine, eg velge ignorere mistankene mine direkte mot henne. Eg er redd for miste den lille flammen eg får av henne, all positiv sosial anledning er pluss for at noe kan reddes}. Vi jogger sammen, det er litt flørt også nå, når vi kommer tilbake så prøver eg bilen. Den er faktisk død å vi må prøve finne nytt batteri, mobilen hennes er plutselig tom for strøm når eg spør om hun kan lyse nedi. Vi kjøre hjem til meg for eg må skifte før vi kjøre videre, mistanken min om denne plutselig døde mobilen ikke er så død allikevel får meg til snu i døren for hente noe i bilen. Det stemmer, mobilen er på igjen og hun sms til noen, hun sier at mobilen er litt rar å hadde litt strøm igjen faktisk(eg ser den er på ca 3/4full). Hun hogger når eg spør mistenkelig, hun ser eg er blitt mistenksom åpenbart nå. [i sms loggen som eg får par måneder siden er det tydelig hun sms ham når eg er inne å dusjer og når hun har forlatt meg for kvelden.] Vi kjører ut å skaffer batteri, men på turen så klikke x-en min på ting å tang, det har blitt for mye å hun stiller meg ultimatum. Eg ber hun velge, så det ender med brudd mellom oss å fronten blir kald mellom oss når eg komme hjem 3 timer etter eg først kjørte ut. Men jogge nesten en time å så kjøpe bilbatteri og noe annet tar tid samt prøve sette i dette og mangle skrujern tar tid. Eg og x-en er slutt, vi velger å bo sammen til hun greie løse nye bo forhold. Eg sitter med tårer sammen med gutten min på 4 år, det er tungt. Livet ble ikke som planlagt, nå dukker de ekstremt tunge pappa følelsene opp når eg ser gutten sin i øynene som forstår mamma og pappa ikke skal bo sammen. {samtidig som hun eg elsker miste eg også..hun eg ga opp være familie faren for}. Hun var med meg på hele kvelden da bruddet mitt hendte, ironisk..å eg har lurt veldig på hva som gikk rundt i hodet på henne mens hun så eg og x-en ”endelig” brøt i øynene hennes. Har hun dårlig samvittighet, er hun glad? Hva tenker hun, angrer hun sitt forhold med ham, hva vil hun, vil hun til single meg nå. Det er ble nok mange tanker for alle 2 januar! (for meg i ettertid er det veldig åpenbart hva som skjedde denne kveld, min nåværende forlovede satt å planla denne ettermiddag sammen med mr lover kollega førstkommende helg og evt. netter de kunne samkjøre en felles kose tid sammen uten at eg eller hans forlovde ville oppdage noe med ”gode” alibi. Videre tror eg klining og litt munn stake har vært. Blir jo fort litt kondens på alle ruter når slikt skjer, eg finner også senere ut at hennes mr lover kollega tar toget fra hjemsted og buss videre til jobb, dette forklare jo den billøse personen som gikk til bussholdeplassen! Eg kjenner også igjen bilde av fyren i ettertid på facebook bl.a). Fredag 6 Januar Hun skal jobbe kveld som servitør (hennes andre jobb som hun har som deltidstilling/etter avtale), ofte hos sin pappe som er ansvarlig for ene restauranten på hotellet (men ikke den store hun skal jobbe i denne kveld). Normalt så jobber hun fra 18:00 til 00:00-02:00, dette har hun gjort i ny og ne siste årene. X’en har dratt hjem å eg ønsker selvsagt min kjære skal komme til meg like etter jobb. Hun jobber veldig nært der eg bor i forhold til helt hjem der hun bor. Hun sier hele tiden det blir vanskelig fordi hun må kjøre søsteren sin hjem (skal også jobbe med henne), hun tror også det blir så sent at hun orke ikke komme for det blir for stress. Eg prøver å forstå henne, hvorfor det skulle være så vanskelig. Det har aldri vært problem før, hun har jo alltid mast om å kjøre osv. alltid før. Denne gang ble alt vanskelig av en eller annen grunn. Når endelig kvelden kommer så sms eg henne å prøve få henne til komme, men hun svarer ikke. Eg godtar jo dette siden hun ikke går rundt med mobil og om det er stress vet eg hun har hatt problemer med å kommunisere på jobben også tidligere. Min frustrasjon kommer mer frem da hun enda ikke greier svare på noe inntil klokken er 02:00, da kjenner eg den ubehagelige magefølelsen komme igjen. Å nå begynner mistankene mine å falle på noe ikke er som det skal, det er fra denne dag eg starter virkelig å gå tilbake i tankene om hva som har hendt tidligere, alle hendelser, mobilen, oppførselen. I å med x’en er på en måte full utav å hode har fått roet seg litt denne første januar uken. Hva om alle disse hendelser som har oppstått ikke er helt tilfeldige, eg starter en seriøs tankegang å lete etter flere spor og trekke alt sammen. Min frustrasjon og depresjon der eg alltid så tilfeldighet og tenkte kanskje bare var meg begynner å bli revet ned. Nå begynner eg å sette sammen.. Tidlig morgen ringer eg til hotellet hun jobber for å høre litt allment om var arrangement i går i salen hun sa hun jobbet. Hun eg prater med er natteansvarlig so jobber fra 23 tiden om kvelden til morgen. Hun sier at alle saler var helt tomme, utenom et lite selskap på en 20 mann men de var ferdige og ute til kl 2330. Eller var alt tomt, eg spør henne spesifikt om den store salen. Hun bare smiler å sier at om noe hadde foregått så var hun den som hadde visst det. Noen timer senere prater eg med min forlovde å spør ut om gårsdagen store fest, hvem som var der, mange de var der og hva de spiste. Dette er informasjon hun alltid sier og meste er hun klar over på forhånd. Hun virke litt brydd om spørsmålene, men sier de var 320 mann(full sal), oljefolk (normalt vet hun nøyaktig hvem som er der) og maten var noe sånn vanlig 3 retters. De gikk sent å derfor orket hun ikke komme til meg, hun ville hjem og sove. [eg konfronterte henne ikke denne dag om hva eg selv hadde funnet ut, men oppdaget i telefonloggen hennes at hun hadde kommunisert med ulike folk denne kvelden, men unngått meg(for hun var jo på jobb). Videre står det også i avtale boken null og niks om jobb denne dagen, å her notere hun alt umiddelbart hun får avtaler eller andre hendelser. Eg ber henne også ved senere anledning om timelisten fra jobben, men då klikker hun. Å hun kommer med vanskelig setning: Stole vi ikke på hverandre? Åssen kan vi være sammen om vi ikke gjør det.. å hun nekter vise slikt fordi då stole vi ikke på værandre og hun truer med flytte ut o.l. og hun ber meg skjerpe meg om vi skal funke, å at alt er bare tull. Men å legge frem en forklaring eller vise til ting eg spør om, som faktisk er enkelt bare for motbevise hva eg mene. Det har til nå ikke skjedd ved noen anledning, å nå er det sommer] Lørdag 14 Januar Dette er igjen en veldig lignende situasjon som 6 januar. Denne gang er eg mer bevisst på noe kan skje, men selvsagt så vet en jo ikke. Jobb tid er samme som sist, denne kvelden går eg fysisk ned til der hun jobber for å virkelig se om er en tilstelning i salen hun sier hun skal jobbe. Det er faktisk taxi firmaer som har en stor sammenkomst, mulig et felles arrangement siden de rommer store salen. Så eg går ikke inn, men eg er ennå i tvil om alt er som skal. Hun har ca en fast plass i parkeringhuset så eg prøver å se om bilen er der, eg går igjennom hele parkeringshuset nøye, henne bil er ikke der. Ca kl 02:30 får eg beskjed om at hun sluttet ca midnatt men kjørte sin venninne hjem fra byen, hun var dårlig så ble hos henne til nå(hun bor like ved henne). Nå skal hun straks hjem og e sliten så hun orket hun ikke kjøre tilbake til sentrum til meg. Formiddagen er eg tidlig oppe, eg ønske å se om bilen hennes er hjemme. Når eg ankommer 08:30 tiden så er det null bil der, eg prøve kontakte henne. Får ikke svar før en time etter, så sier hun at hun sove. Eg har også lagt noe i postkassen til henne som eg ber henne hente, dette skal hun når hun står opp. Eg spør henne videre kor bilen er, fordi eg var tidlig ute å kjørte tur, hun fomle litt å sier at søsteren er sikkert ute med stefaren å øvekjøre i henne bil. Dette er komisk, tror hun virkelig at søsteren står opp så tidlig og stefaren gidde kjøre ut med henne grytidlig en søndag formiddag… Trolig har søsteren vært ute å festet og stefaren hviler. Huset er mørkt og dødt, eg har da sittet en time å observere det. Eg ler litt då hun sier det, hun ser jo den selv at det blir for dumt å sier at trolig så har stefaren lånt den bilen (liten) til kjøre ut boss med. Igjen en meget dum forklaring, det rote hun har i bilen og lille plassen hun har bak i bilen. Bare tull og tøyseforklaring. Hun sier hun skal ringe meg når hun står opp osv.. Eg er stri, eg blir sittende i bilen å vente i spenning på hva hvordan dette bil mysteriumet vil ende. Kl 1045 ringe hun meg å sier at hun er i bilen på vei til pappen sin for å se den nye bilen han har kjøpt..???! (hvordan kan dette ha hendt, eg har jo full oversikt over hus og parkering). Hun sier hvor ca hun er og eg starte kjøre selv til pappen hennes mens eg prate med hu i tlf. 30 sekunder etter eg kjøre komme hun kjørende mot meg mens eg prate med hu i telefonen, hu oppdage meg ikke å eg snur bilen for kjøre etter henne tilbake. Eg komme på avstand å ser hun kommer fullt påkledd ut av bilen å rasker seg inn i huset. Ringer henne opp 15 min etter å spør hvor hun er, eg sier eg kjørte forbi pappen også men hun var der ikke. Irritert sier hun at hun sa hun hadde lite strøm å måtte lade telefonen…ååååja…(har hun ikke vært hjemme liksom hele tiden). Hun sier hun skal ringe meg litt senere, hun virke smule frustrert igjen. [igjen så konfrontere eg ikke henne om dette akkurat nå, eg oppdage i ettertid at hun har sendt mr lover en del sms i tiden 23:30-24:00. Så til tross hun ikke husker at var taxi sentralen som hadde fest i der, så tror eg faktisk hun jobbet der til nesten midnatt, men hun drog aldri til noen venninne og så hjem etter. Antageligvis har hun dratt fra jobben rundt 23:30 å sms hvor de skal møtes, dette forklare muligens hvorfor bilen ikke var i parkering huset da eg var nede for sjekke opp. Alternativt så har hun satt bilen der de skulle tilbringe natten sammen å så bare gått opp til jobben]. Helgen etter har x’en min flyttet ut, min forlovede tilbringer helgen med meg. Hun har også startet flytte ting ut, hennes familie ser ut til forstå at hun har fått kjæreste (endelig!). Vi prater mye nå sammen å eg tror hun sliter litt med flere følelser nå. Nå får hun meg, det hun trodde hun ikke skulle få, tankene om livet uten meg, tankene om hva hun har gjort i høst osv. Hun er litt tilbake tiden før hun slapp mr lover til. Men nå med en hemmelighet som kan ødelegge veldig mye. Vi er sammen vær dag, hun holder mobilen sin nært, hun blir sinna når hvis eg er borti mobilen hennes, uvissheten om mr lover kjører inn sms eller eg skal finne noe er jo fryktelig alarmerende. Hun flytter stadig mer inn, å nå vet også mammaen at hun trolig vil flytte ut offisielt snart (så å si er hun ikke hjemme lengre). Ingen vet vi er sammen, vi sparer den offisielle delen der pga brudden med x’en er litt nært. Lørdag 28 januar Vi her i bergen for spille konkurranse, eg er alltid nysgjerrig nå om er noe mer eller hvem den mr lover er. Ennå kan eg ikke si 100% at det har vært noe, så eg søker jo etter flere beviser. Hvem han er, har det vært noe, er det ennå noe på gang skjult. Eg kan jo ikke stole på noe hun har sagt, forklaringene er har jo vært helt bak mål til nå i forhold til fakta. Hun er ute på banen og en mobil ligger å jamrer i en av baggene. Det er ikke min, så eg fomler etter å se om er hennes. Trykke på knappen og vips..au da der var det en sms fra en viss «Sindre kp» som står som følger: eg ligge her i sengå å eg vett eg crazy…hvorfor vil du ikkje kose mer?? E jo så herlig med 69 med deg J (ikje heilt ordrett). Eg får sjokk, kroppen min føles som gå i biter, eg blir kald og kroppen min har aldri respondert slikt. Eg skjelve, alt blir fullstendig katastrofe i hode, sms som bekrefte mistanker. Det var eneste sms som stod var fra ham, alt tydeligvis fjernet sendt/mottatt. Eg får mobilen raskt nedi, vært horribelt om hun kom å la en ekstrem episode foran alle våre kollegaer der vi er blant toppspillerne. Hun spør hvorfor eg plutselig er rar osv… tror hun det er lett å være meg nå. Eg prøve å roe hode å tenke på noe annet, men kniven er satt. Nå vett eg jo hun har en person hun skjuler. Og tåpelig nok er det samme flørte navnet hun brukte på meg tidligere…Eg greie ikke notere ned nr hams der og da pga tiden. Sjokket ble så stort, å det var jo flere folk rundt meg så eg greide ikke fokusere der og da.[i telefon loggen som eg får senere ser eg jo at de to har kommunisert, hun har sendt ham 3-4 sms i to timene før, så de har hatt en diskusjon på gang. Selvsagt uten eg har sett eller blitt vist noe. Fantastisk åssen hun har greid å snike det ut å evt si hun prater med venner. Eg vil tro at hun er ikke vil mer med ham nå, han er kosen og vil mer. Hun har jo så å si flyttet inn, bestilt inn veldig dyr giftering i enda uoffiell forlovelse. Hva skal hun sjanse nå for, han må vel forstå at eg/mannen vil gjøre alt omtrent umulig å bare stikke av en kveld/natt. Mr lover føler seg vil litt tråkka på, hvorfor kan de ikke lage plan og ha sex ennå. Han har jo gått bak sin forlovde i flere måneder i skalkeskjul av lang jobb/fest hos venner i å med han bor over en time fra sivilisasjonen. Dette til tross han skal gifte seg 17. mars. Han har nok unnskyld seg ovenfor sin forlovede at det kan bli sent med det firma han medeier i. Slik kan han alltid lure forloveden med at han kommer hjem om morgenen (driver med catering). Til tross eg var bevisst på de hadde/har en affære, så virket det i sms fra ham at han ville ha henne mer, men hun virke avvikende nå. Meldingen var katastrofe i hode mitt på en måte, men på den andre siden virket det som hun ikke ville mer å flukte nå vekk tilbake til det livet hun ville egentlig ha. Forholdet med ham var ikke noen «one night stand», det var en affære med en nær jobbkollega. Et tøysete flørtet forhold som plutselig ble til en affære av utroskap. 4-5 Februar Nytt arrangement/mesterskap, vi viser oss for første gang som offesielt par. Hun har flyttet inn også. Tirsdag 14 februar (dato hendelsen som gjør at eg sitter her i ennå depresjon) Forloveden min har av en eller annen grunn fått seg til å dra for å besøke sine besteforeldre bursdagen sin. Hun har snakket om dette i noen dager allerede, eg er veldig forvirret hvorfor hun absolutt skal dra på selveste bursdagen opp. Besteforeldrene skal dra par måneder vekk til sommerhuset sitt i tyrkia, så hun ønske være med dem før de drar. Tanken er jo edel sånn sett, men allikevel hennes første bursdag sammen med meg stikke hun for en overnatting hos dem. Hun har alltid lagt stor vekt på bursdagen, hvorfor dette. Igjen kommer magefølelsen noe ikke er helt der det skal. For første gang har eg også møtt hennes besteforeldre som er på besøk hos moren hennes, de gir henne bursdagsgaver og sier at blir jo lenge til vi sees igjen. Så hun får gaver der å da, eg spille litt stum og fjern som om eg ikke høre etter. Mer blir mumlet som eg velge overhøre, de snakke om når flyet går osv..flyet går samme kveld som hun skal reise opp….merkelig.. Par dager etter spør eg om kan være med, men det vil hun ikke. Hun vil være med dem alene å nå også prate hun om at dagen etter skal hun kjøre dra med en venninne derfra hun skal besøke dem. Så til tirsdagen og sms mottaket. Eg kommer kjørende inn i hagen, hun sitter å trykker på mobilen i den andre bilen. Vi kommer relativt likt hjem denne dag, etter trening på kvelden når hun går i dusjen tar eg igjen en sjapp titt på mobilen. Tilfelle noe skulle være glemt å skjule… ja bomben som bekrefte noe er i hende: Ham: Ja eg tror den svarte på forrige bilde er vinneren altså :D om du har tekt å væra liga kosen som vanlig? Herlig når du kose me hele kroppen min…mmm..glede meg. Hun: Godt valgJ eg tror eg komme te å ver ennå mer kosete, det e sykt leenge siden sist gang..føle meg mye tryggare på deg nå enn før..så eg sga å kyssa og massera heile kroppen din. Du sga nåk få svømmehud denne gangen åg. Hehe.. An bodde jo i munnen sist, passe perfekt inn:D (høres dette ut som en tøyse sms?) MEN også viktig her er eg tar også bilde av mobil nr kontakten, å når eg søker opp dette senere i all spenning på hvem dette er…ja det er samme nr som personen som skrev sex meldingen på firmafesten tidlig i desember. Nå blir også dette åpenbart og at det er kollegaen, de jobber sammen og planlagt meste) Eg teste henne, eg legge mobilen min oppe og eg ber om få låne hennes mobil fordi min er på lydløs så eg kan ringe meg etter den. I desperasjon sier hun at hun kan ringe, men eg sier hallo…e jo bare låne og gå rundt med den..hva er galt med det? Mens me diskutere så ser eg hun jobbe desperat på mobilen..ja du kan lure på hvorfor..hun innser at hun faktisk har glemt å slette siste meldinger og er livredd for eg skal se dem..men det har eg jo gjort og som vanlig tatt bilde av dem som bevis. Uken frem til fredag bursdagen hennes Eg må i skjul ringe til besteforeldre for kontrollere fly tid for å forsikre meg de faktisk drar fredagen. Flyet går kl 21, de er alltid par timer før + 40 min kjøring. Dvs de kjøre senest 1830. Min sier hun skal ta båten kl 1645 slik hun får litt tid med meg før hun reise.. båten er fremme 1815..skal hun være med besteforeldre i 15 min minus de 5-10 min tar for kjøre ut og opp til hus..spøken er latterlig nå som eg vet så mye mer. Denne uken er hun sykemeldt så er hjemme fra jobben. Mandag spør hun hvor disse litt xxx klærne er, for hun vil overraske meg og sende stilig bilde til meg. Tirsdag hente hun flere, først da får eg et bilde der hun tja vise en het side av seg pent innkledd. Fredagen Bursdagen hennes Eg har planlagt å ferske henne, ved å ligge baki bagasjerommet hvor enn hun skal. Eg tror faktisk hun skal til besteforeldrene, da kan hun bruke huset alene og hun kan hente venninnen som bevis/alibi på hun har vært der oppe. Da kan også mr lover ta tidlig båt tilbake og være hos sin egen forlovde på formiddagen (catering passe inn igjen Vi har sex når eg kommer fra jobben, hun går å dusjer og det gjør hun normalt heller ikke i å med hun dusjet før eg kom hjem også (sutre pga eg mene ikke er vits å shawe seg nå som hun skal være vekke og ber heller hun kan gjøre det når hun komme tilbake, hun lage lite nr utav det..tenke mr lover blir skuffet om komme med stikkerter). Mens hun står i dusjen sjekker eg baggasjen hun skal ha med til besteforeldre. I en liten veske ligger det øverste en sammelagt bukse (passe akkurat inn om du tar folder i 3 gang), toalett vesken under buksen og under der ligger et helt rent hvitt bh/string sett, men der ligger også en svart gjennomsiktig babydoll. Den har hele armer så den er veldig luftig sexy. Alt går som planlagt, bare eg får ikke siste hempe på i bagasjerommet. Hadde kun trengt 3-5 sekunder til så hadde den sittet (uheldig bare). Så dukke hun opp og spør hva eg drive med.. Eg konfrontere henne om at eg vett hun ikke skal til besteforedrene, det skal hun sie hun men eg sie de drar i dag og ikke søndag som du sier. Eg sie at hun tror eg er teit så skal gå på denne spøken, og at eg har overhørt det meste. Å at flyet går i dag, igjen begynne hun å ror med å si hun skulle bare si hade til dem (hun sa alltid hun ville være hos dem en stund siden de skulle reise søndag..nå ble det bare si hade). Videre kjøre hun på hun skulle til venninnen sin. Eg spør om eg skal ringe begge de to hun skal til for å høre, da true hun meg at om eg gjør det så er det slutt for då «stole» vi ikke på hverandre igjen osv (den der leksa igjen)[skulle hun besøke besteforeldre kunne hun jo reist torsdag til fredag, hun var jo sykemeldt og de andre er jo pensjonister, men mr lover hadde jo ingen catering en torsdags natt..]. Eg ringe til mr lover og blåser ut en del, han sier han ikke kjenner til sms som ble skrevet uken før og skylder på at sikkert er en av kollegaene som har tulla med mobilen og skrev sex sms til min forlovde (den om glede seg, lenge siden, sist gang osv). Men sms ble skrevet 1530 og mottatt like etter. Dvs 30-40 minutter etter jobb slutt, da mr lover sitt tog er på vei sørover. Det er bare vas som ikke rimer som kommer ut munnen på ham, mens min forlovde sitter å prøve dytte ord frem når eg spør enkelte ting. Blir bare vas og tåpelige forklaringer. Spør han hvor han er, han sier han er i selskap hos moren sin. Synes det blåse veldig mye der han er, antageligvis står han ute å vente på min forlovde skal plukke ham opp ved båten (der blåse det). Det blir en del irritasjon, men eg roer meg ned til tross eg føler bare er sludder de begge farer med. En drøy time etter ringer ham meg (ja det tar en time som sagt hjem til seg selv). Han er sint for an skal finne ut hvem som hadde sendt forloveden sin en facebook melding skjult om hva plan mannen hadde for dagen(det var meg som laget en falsk for se om forloveden hans var helt uvitende, tydeligvis) så nå skulle han ip finne han som skulle prøvd ødelegge deres forhold. Det innrømmet eg var meg, hvorfor skulle eg ikke prøve finne mer etter alt løgnen han hadde servert meg. Dette var liksom toppen som fikk meg til forstå at hun ville være utro mot meg etter vi ble sammen, flyttet sammen og forlovet oss, fått på oss de veldig dyre ringene. Kjøpt masse nye møbler og planlagt åssen vi skulle gjøre ting fremover, så gjør hun slik. Eg kunne levd med at hun kuttet ham i starten av januar med tanke på sms hans fra 28 januar, å bare glemt det. Etter denne episoden så har ting åpnet seg, dagen etter hadde bursdagsfest. Hun lovet meg vise spesifisert logg pga søsteren og pappen «misforstod» noe om hun skulle ha folk hjemme hos seg på bursdagen. Noe som fikk meg til klikke siden søsteren da ikke var hjemme, var det der de skulle kose seg, i tidligere bostedet hennes som var tomt, eg klikket i sinne pga gårsdagen og nå var offisielt et hus til tomt klar. Hun lover meg listen siden eg ble sint, så det roet meg. Mandagen bestille eg listen, eg tror ikke at det gikk. Så eg spør om hun kan bestille den for meg siden hun lovet den. Hun blir sinna å sier at hun sa bare det for å roe meg, å at me må stole på hverandre og den der vanlige. Eg får faktisk tak i listen, den blir sendt å hun oppdager ikke at eg får den i posten. Eg måtte låse postkassen for at hun ikke skulle oppdage den. Der kommer bomben, eg får listen fra 1.12.2011. Horder med sms meldinger til ham, over 230 sms til ham i desember, og noen mms. Det har blitt sendt meldinger også sent, natten. Tydelig at tiden han sitter på toget er bra tid og veldig masse, han har mer sms en til meg. Januar samme opplegget, nå kommer sms frem når hun har sendt, her faller alle løgner på når hun sendte og hvem til. Alle datoer som nevn ovenfor kommer nå, hun har greid lure ut sms til ham når vi har vært reise sammen også. Helt latterlig åssen hun har løyet om ikke har kontakt. Når en sammenligner sms til ham i forhold til de andre 5 hun tøyser med på jobb så er det vel 200 til ham og 5-6 til sammen på de andre 5. Det sier vel noe… Bursdag uken oppdager eg jo det helt ville, han har fått mms tilsendt vær dag, og mandagen 2 stk. Ene mms eg fikk var også sendt til ham som to kontakter. Så alle disse pirrende plaggene fikk ikke eg se mye til, men det var å pirre ham med «kjøkkenting» bilders som hun sier hun sende til ham..aldri fått svar hva kjøkken ting hun sende bilde av når hun ligger sykemeldt hjemme i vår felles seng. Vær mms ble alltid oppfulgt av flere sms, selve bursdag dagen fikk hun veldig mange. Hun har også 20 minutters telefonkontakt på bursdagen etter at eg hadde diskutert med mr lover like etter eg forlot huset for hente gaven til henne. Ja den var ikke kjøpt pga hu skulle jo ut ha sex med ham, dette til tross han var i «familie selskap» som tydelig var slutt par minutter etter eg gikk ut. Hun har ringt og de har diskutert hva nå… Antar begge hadde kraftig panikk nå for at informasjonen eg satt med ikke skulle spre seg til hans forlovde som alt nå handler om beskytte. Sms hennes skiftet også mye mønster etter hun flyttet inn, hun sender sms hovedsakelig i perioden 1500-1530 (etter hun slutter og før eg kommer hjem). 17 Mars Mr lover gifter seg, hun har bitt skjermet og bortgjemt fra alt han har gjort Påsken Hus skal ha besøk av to venninner, blant annet hun som hun skulle hente/ligger over hos på bursdagen. Onsdagen kommer første venninne, vi spiser og de to sitter ute. De drikker en del vin, å min kjære blir litt pussa. Tilfeldigvis er eg ved døren for sette på mer varme i hytta, da eg hører hun plutselig prater om sengekos. Hun sier at eg er herlig, kosen og den myke, MEN med navn så er han mr lover (ja sier navnet til henne som om det ikke skulle være noe nytt) mer grabben og er sånn pang på. Det får meg til å nesten svime av, fy fader! Tenk høre slikt, hadde en sexy jente sendt meg pirrende sms og bilder så blir jo en vær mann ekstra vill de ganger de får leke seg med herligheten. Han blir jo pirret vanvittig, selvsagt kan man ikke sammenligne den daglige med han galne som får besøk av 1 gang i måneden..eg blir så lei. Eg konfrontere henne når hun komme inn i hytta med sinna stemme, hun sier hun aldri har nevn han…og manipulerer venninnen som er like ved henne: DU har ikke hørt noen «navn» at vi sa noe utfor. Eg synes synd på henne, spesielt i ettertid så vett eg hun visste om dette forgikk og var mot det. Da min forlovede gikk på toalettet prøvde eg få noe utav henne, å hun bad om ikke bli involvert. Kvelden roe seg…min forlovede sende en sms til neste venninne om når hun komme så skal hente henne. Hun dagen etter og eg som er den som tåler gå lengre skiturer tar med denne sports jenta på skitur som hun ønsket. Når vi kommer tilbake så låner eg tlf hennes for se hva type hun har, et mål har eg. Undersøke hva sms min forlovde sende henne kvelden før som ble slettet. Den sier: Bussen bla bla komme då… om han «meg» spør hvor om bursdagen så si eg skulle sove hos deg!!! Glede meg til du komme i morgen. Ikke svar på denne sms!! Her blir resten av bursdagen bekreftet og hennes andre dårlig alibi forsvinner. Dagen etter tar eg med henne på en tur, målet er få ut informasjon. Det virker, eg sier alt som det er og sier eg leste sms, hun føler seg relativt lost og ber om prate med hun andre fordi hun vet mer. Hun selv får vite lite, å er bare liksom alltid i mitten. Men hun er klar over at min forlovde har rota en stund med en fra jobben. Vi alle 4 drar hjem, eg sette min forlovde av i hennes gammle hjem for hun orke ikke være med resten av turen opp der eg skal levere hennes venninner. Hele turen går i oppklarning av mr lover, eg sier at eg er klar over det meste og at eg og hun andre har prata på skituren. Å at et vil diskuterer det eg hørte på onsdagen da min forlovde var full, sier eg er lei av bli behandles som en blind, døv og teit person som bare tror på vas. Hun åpner seg og forteller om forholdet til mr lover og min forlovede, eg blir ikke for sjokket. Men eg er åpenbart sjokket over at hun forteller dette til de helt nærmeste venninner hun har, forteller om sex med ham. Veldig gøy! Hun forteller også hun sa hun ikke måtte gjøre det, men hun pushet det for gjøre det. Så endelig var det noen flere som var klar over affæren og kunne bekrefte at et ikke levde i et parallelt univers av virkeligheten. Hun sier at hun må si at hun har fortalt det til min forlovede, dette vil eg hun skal også. Men ber hun vente en uke og når eg er tilstede. Begge jentene er klar over deres vennskap skal settes på prøve. Men ærlighet skal jo vare lengst?? Uken etter ringer hun, men hun ringer en dag for tidlig og når eg ikke er der, ikke helt som avtalt. Da brennes det broer, min forlovde vett eg alarmerer mr lover og bestevenninne, hun sier at eg tvang venninnens hennes til fortelle løgner om henne og mr lover. Dette blir bare fullstendig idiotisk, alt ser bare teit ut. Eg irritere meg at eg ikke fikk høre samtalen, pga i ettertid har hun mistet sin neste beste venninne og en av sine andre nærmeste. Det har vært null kontakt, nok et bevis på sannhet rant ut. Trolig eneste måte å få i gang vennskapet deres er nå innrømmelse til meg om affæren, først da kan nok de andre komme inn i bilde igjen. 1 Mai Hun har nå sluttet i jobben der mr lover kollega jobber, delvis pga sterkt press fra min side pluss hun ønsket å gjøre noe annet. Følt lenge hun ikke kunne utvikle seg til noe der. 3 Mai Min forlovde har utviklet slag klumper bak, de har vokst siden slutten av mars. Nå blitt såpass rare at hun oppsøker lege. Vi begge tror det er hemorider eller noe som forsvinner. Ber hun ringe meg umiddelbart etter hun har vært der. Tilfeldigvis oppdager eg at i ettertid at når eg ringer henne så er det opptatt og hun sitter faktisk i tlf. med ham (ny tlf logg, denne gang backup). Eg sender en sms til henne eg sier at eg ba hun ringe meg først, noe som hun sier hun gjorde…det har jo nok bevis mot. Eg greie få tak i loggen, tar en backup av hennes slettede sms samt samtaler. Dette er beviser hun ikke vet eg har, men eg har hele loggen mellom de to og innholdet. Samt min egen mobil der han skriver noe helt annet til meg. Hun har fått kjønnsvorter, hun sier hun ikke vet hvor hun har fått det fra, men trolig smitte fra håndkle elle noe(bare surr). Han ser eg ber hun skylde på meg elle x’en, men eg vet ikke noe er der. Kjønnsvorter utvikles normalt mellom 3-6 måneder etter smitte, eller helt opptil 8 måneder. Regnestykket er enkelt, etter hun rota med ham ble hun smitta. Det fysiske beviset samt deres meldinger mellom hverandre stemme null og niks. Eg har også fått henne til sverge på at hun ikke hadde noe kontakt om noe slikt denne dag, løgnen renner omtrent utav øynene. Hun er også dårlig til lyge, siden eg har andre beviser. Etter dette har eg også registrert flere sms, men det eg tror ser ut som han prøve komme seg unna. Hun muligens ha noen kontakt, uten det føre til noe…elle det vett eg ikke. Oppdaget også en senere logg, der hun sier til ham at hun greie snart ikke mer. Han sier hun ikke må sprekke nå. Han har forsikret at ingen vet noe, ikke kona og heller ingen venner vett en DRITT. Så slik er statusen hans, veldig redd for noen skal slippe bomben mot henne eller familien. Så store spørsmålene mine, hva synes dere? Eg føler eneste måten eg kan vite hun faktisk nå vil elske å være med meg er å innrømme alt, da legger hun alt på bordet og tar støtene. Hvem skal eg presse, mr lover er jo en grusom person. Kan jo bare fortsette og flørte med andre «single» jenter og bruke unnskyldninger for være borte i ny og ne. Skal kona hans blir såpass bedratt hele tiden, bør hun bli oppringt? Skal eg bare glemme alt, håpe det funke og da spille dum. Men eg tror om da så vil dette komme tilbake vær gang, alle hennes bursdager vil jo da bli påminnelse om hva hun skulle egentlig. Vi har bestilt kirke til bryllup, lokale, familien henne har omfavnet meg, eg har og skal hjelpe flere av dem med masse. Hun skal få hund, eg har stort hus og hytte. Hun har solgt sin bil siden holder med en stor, vi har startet å pusse opp sammen. I andres øyne så sier de hun er heldig som har fått en mann som har stort hus, hytte og bil. 2 generasjoners arv. Hun er i starten av 20 årene så hun har til rådighet mer enn normale mann greier å oppnå i løpet av livet. Men det er dette andre, hadde det bare blitt oppklart. Helst hatt flere folk som var utenforstående å fortalt henne eller ham at om ikke han forteller sannheten til meg så vil kona og familiene deres få vite alt. Føler meg så dårlig behandlet og latterliggjort av dårlig spøker, føler er som de kunne hatt sex foran meg og sagt at det er bare tull og ikke misforstå, er bare sånn tøys vi har det på jobb. Det er for dumt. Eg vil helst unngå enda et push selv mot min forlovde, men noen utenfra kunne tatt grep slik at eg selv ble satt litt utav spill. Slik kan det føles som munnen hennes til sine venner har ryktet litt for langt. Tror er 6-8 stk nå som vet hva som har hendt, å det øker nok. Eg vil gifte meg med henne, men en oppklarning må til. Nødvendigvis trenger ikke kona hans få vite noe, men mr lover skal vite at dritten og all smerten som erten har påført meg ikke kommer gratis. Han skal få svare på spørsmål som ingen utro folk kunne ønske sko få. Det siste som kommer til hende er trolig hun blir kontaktet av meg eller noen kjente der hun vil komme til meg for se.. Da ender det i katastrofe, muligens han fortjener det, hun fortjener jo vite hva potensielt løs kule hun har giftet seg med. Med alle de håndfaste beviser eg har, innrømmelser, bilder, logger, motstridene svar min forlovde og mr lover gir osv. Også testa en slik utrotest på henne, i høst så scoret hun 9/10 lett, mulig 10/10 om. Sammenlignet med nå er hun nedi 1/10, men det er nok normalt. Hvorfor kan hun ikke fortelle meg sannheten, alt eg har spurt om har hun alltid desperat forsvart, men når eg har gravd frem beviser på det motsatte så er det: tulleri, stole du ikke på meg, åssen skal vi være sammen om vi ikke stole på værandre, då er det slutt, kjøre hjem til mamma. Hun unngår slik forklaringer når eg ønske få svar frem: Ennå ikke greid forklare hva hun skulle bursdagen.. Ikke forklart hva mms kjøkkenbilder av ting er (han sier han aldri har mottatt eneste bilde). Hvorfor hun sender så masse sms i forhold til andre. Hvorfor hun ikke kan bevise at hun virkelig arbeidet dagen hun jobbet. Osv osv.. Det er såpass åpenbart at det er dumt, det synes dem eg har prata med også. Det er klart å tydelig alt sammen, men hun nekter for alt.. alt trolig for skandalen og det kan skape og mot hans kone. Men er greie ikke takle det. Eg vil heller vite sannheten, enn gå rundt her å vite uten hun innrømmer. Da kan vi begge jobbe med få det bak oss, slik føle eg er rett, ellers må eg gå her uvitende bevisst på sannheten. Hun kan per definisjon alltid gjøre slik med meg hvis ikke..stole du ikke på meg osv. Endret 31. juli 2012 av dissid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 31. juli 2012 #2 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg vil virkelig anbefale deg å skrive en kortversjon av dette hvis du vill ha råd. Tviler på at det er mange som orker å lese gjennom hele det lange innlegget der. Jeg kom ikke halvveis en gang før jeg gav opp. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttstykke Skrevet 31. juli 2012 #3 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg leste faktisk hele innlegget ditt. Trodde aldri det skulle ta slutt.. For både din egen og din forlovedes skyld anbefaler jeg deg å løpe.. Dere har for dårlig fundament til å kunne bygge et ekteskap på. Du kommer aldri til å kunne stole på henne, og hun kommer til å bli lei av din kontrollering, overvåking og søken etter bevis på hennes utenomekteskaplige eskapader. Hva angår din forlovedes elsker og hans kone, synes jeg personlig at hun fortjener å vite hvem hun er gift med.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ida Skrevet 31. juli 2012 #4 Del Skrevet 31. juli 2012 Bryt med henne og fortell alle som vil høre sannheten om henne og den andre fyren. Please, ikke bli mer i dette. Du blir bare ødelagt av dette. Du har nok av beviser for den som vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellevill- gjest Skrevet 31. juli 2012 #5 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg leste hele faktisk. ;-) Og det jeg tenker om dette er at hun virker usympatisk også at du på ingen måte kan stole på henne. Når det er sagt synes jeg ikke du er så sympatisk heller som, har vært utro mot kona din i tre år (hvis jeg forsto rett, mye informasjon...). Så sånn sett smaker du vel din egen medisin nå.En annen ting er at jeg stadig overraskes over samlivsbrudd med barna involvert der det blir nye samboere og ustabile forhold før ungene omtrent har fått informasjon om at mamma og pappa flytter fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellevill Skrevet 31. juli 2012 #6 Del Skrevet 31. juli 2012 Litt mer: Dessuten synes jeg at det stuntet ditt med å legge deg i bagasjerommet var helt sprøtt og ganske patetisk. Du visste jo hun hadde en avtale med elskeren sin, ikke nedlat deg til å gjøre sånn som det. En annen ting er at du virker full av selvmedlidenhet. Tenker spesielt når du beskriver om hvordan du er med elskerinnen din, kona gir deg et ultimatum og du beskriver hvordan du må forteller de stakkats barnet sto mamma og pappa ikke skal bo sammen lenger. Ganske utrolig ansvarfraskrivelse og selvopptatt situasjonsanalyse. Jeg skjønner du har vært under et veldig press, men å ha et forhold til noen du overvåker slik du gjør, virker bare meningsløst og sprøtt. Du får spesifiserte telefonlogger, leser sms, ringer jobb og slekt, spionerer osv. Vil du virkelig ha det slik? (beklager skrivefeil/dårlig språk. Skriver på mobil ute og ser nesten ikke hva jeg selv skriver... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dissid Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg leste hele faktisk. ;-) Og det jeg tenker om dette er at hun virker usympatisk også at du på ingen måte kan stole på henne. Når det er sagt synes jeg ikke du er så sympatisk heller som, har vært utro mot kona din i tre år (hvis jeg forsto rett, mye informasjon...). Så sånn sett smaker du vel din egen medisin nå.En annen ting er at jeg stadig overraskes over samlivsbrudd med barna involvert der det blir nye samboere og ustabile forhold før ungene omtrent har fått informasjon om at mamma og pappa flytter fra hverandre. Eg og x'en levde mer eller mindre i et vennskapsforhold føle riktig å si. Stadig skliende fra hverandre, hadde det ikke vært for et nært familie medlem falt bort og sorgen gjorde vi hold tritt samt usikkerheten med barn nr to også ble født omtrent samme uke så hadde vi godt fra hverandre. Venneforhold ble og støtten sammen rundt nyfødt og uventet dødsfall. Verken meg eller x'en har eller hatt kjønnsvorter, så om følelser og full tillit/åpenhet til min forlovede så er det ingen utroskap. Vi var alltid åpne, helt til hun ikke trodde eg sko komme. Da bke det løgn på et område som førte til noe ingen av ønsket om eg hadde slått opp tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dissid Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Litt mer: Dessuten synes jeg at det stuntet ditt med å legge deg i bagasjerommet var helt sprøtt og ganske patetisk. Du visste jo hun hadde en avtale med elskeren sin, ikke nedlat deg til å gjøre sånn som det. En annen ting er at du virker full av selvmedlidenhet. Tenker spesielt når du beskriver om hvordan du er med elskerinnen din, kona gir deg et ultimatum og du beskriver hvordan du må forteller de stakkats barnet sto mamma og pappa ikke skal bo sammen lenger. Ganske utrolig ansvarfraskrivelse og selvopptatt situasjonsanalyse. Jeg skjønner du har vært under et veldig press, men å ha et forhold til noen du overvåker slik du gjør, virker bare meningsløst og sprøtt. Du får spesifiserte telefonlogger, leser sms, ringer jobb og slekt, spionerer osv. Vil du virkelig ha det slik? (beklager skrivefeil/dårlig språk. Skriver på mobil ute og ser nesten ikke hva jeg selv skriver... ) Synes også bagasjerommet var helt på tryne. Men hun beneket alt så dumt, så ferske dem var et ønske slik at alt nedlatende ord om hvor korka eg var så kunne tro slikt sko få en annen lyd. Eg hadde ikke fortalt noen på denne tid om problemet, selvsagt hadde det vært lettere å følgt etter med en venn. Men eg var så alene, å orate til henne var som vegg uten forståelse av fornuft Gjelder barna så kom eg i andre rekke, x'en hadde fortalt det og eg måtte sitte alene med en da gråtende gutt å si samme som mammen hadde sagt. Hun hadde allerede planlagt å dra vekk og sittet med papirer i hånda. Når gjelder ansvar til barna, så kjemper eg i retten med støtte fra min forlovede om hovedansvar. Pr.idag har eg dem mest å tar full ansvar så langt eg kan. Det var et felles brudd der hun flyttet ut, så ikke noe fraskrivelse, tvert imot. Stemmer, usikkerheter om de er over og lekt spion slet meg ut. Vær eneste dag i 6måneder går det tid på vonde tanker. Kroppen føles som revne, eg vil ha innrømmet sannhet og så se om hun elske meg å innser selv hvor gale det er. Dette tror eg hun vet og derfor pinnholde på sannheten for slippe bli totale løgn syndebukk. Hun føler seg vel muligens utad mot andre bedre til tross hun må vel slite innvendig i seg selv med dette. Hvis ikke sannheten komme er det eg som vil sprikke og da taper alle. Sannhet til meg vil begrense et utfall, synes synd på mr lover kone som er uvitende. Men misunner henne på samme tid, for dette er grusomt å vite, holde på. Endret 31. juli 2012 av dissid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #9 Del Skrevet 31. juli 2012 Gadd ikke lese alt, er det muuuuulig å skrive så mye?! Men, min kortversjon er: KARMA! Du får tydeligvis oppleve nå, det du har utsatt din kone, mor til dine barn for. Og se hva du valgte å kaste ekteskapet og familielivet på båten for. Ei lita flyfille som både kan gjøre det med deg - og mot deg. Og nå er du til og med skrudd nok til å krangle og bråke med moren til ungene dine om foreldreansvar. Du bør ta telling og se på din rolle i dette, ikke bare sutre over forloveden din. Bare det at hun fortsatt er din forlovede er ganske utrolig, spør du meg. Som man reder, ligger man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King George Skrevet 31. juli 2012 #10 Del Skrevet 31. juli 2012 Lol, det må være det lengste innlegget jeg har sett på noe forum noen gang! Og alikevel tok jeg meg tid til å lese hele innlegget. Hva man kan ta seg tid til når man ikke har unger Eller venner! Men jeg skjønner ikke hva som er problemet? Har du fortsatt lyst til å være sammen med dama? Du må da skjønne at du aldri kommer til å stole på henne? Du kan ikke fortsette et forhold der du må lese smslogger og konstant ha kontroll på hvor hun er for å føle deg sånn nogenlunde trygg på at hun ikke er utro mot deg. Holder du på sånn for lenge forundrer det meg ikke om det kommer til å ødelegge framtidige forhold for deg også. Nei, gjør det slutt og move on. Er forøvrig enig i at du har smakt din egen medisin. Utroskap er dårlig karma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #11 Del Skrevet 31. juli 2012 Kutt henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. juli 2012 #12 Del Skrevet 31. juli 2012 Hun ville være med en gift mann. Når du endelig var klar for å gå ut av forholdet, finner hun seg en ny gift mann. Det er mer spennende, og ikke like skummelt. Føler dog ingen sympati med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. juli 2012 #13 Del Skrevet 31. juli 2012 Wall of text!! Må være det lengste innlegget jeg noen gang har lest her inne Sier som de andre, dette er ikke liv laga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2012 #14 Del Skrevet 31. juli 2012 Nå har jeg lest hele og jeg synes du er en idiot hvis du gifter deg med henne! Herregud, jenta er jo søppel! Hun har vært slem mot deg, kanskje hun er det, og mest sannsynlig er det ikke siste gangen hun gjør noe sånn. Du er nok blind av forelskelse, men herlighet: få opp øynene mann!! Og om dere blir gift: du MÅ ha kontrakt med særeie på verdiene dine! Hvis ikke blir det 50/50, og hun kommer svært godt ut av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 31. juli 2012 #15 Del Skrevet 31. juli 2012 Og om dere blir gift: du MÅ ha kontrakt med særeie på verdiene dine! Hvis ikke blir det 50/50, og hun kommer svært godt ut av det.... Det stemmer kun hvis de er gift veldig lenge (15+ år). Det han har med inn i ekteskapet forblir hans. (det gjelder så klart ikke for ting han skaffer seg mens de er gift, så hvis han har veldig høy lønn/hun har ingen skal jeg være enig med deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nette Skrevet 31. juli 2012 #16 Del Skrevet 31. juli 2012 Så langt! Kvitt deg med hu der. Hun er bare ute etter pengene dine. Å send bevis til kona til mr lover i posten eller noe om meldingene. Forlat henne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #17 Del Skrevet 31. juli 2012 bruker du google translate eller? Er en vanvittig klumsete setningsoppbygning, og endel merkelige ordvalg.... Anonym poster: 190bf11f8bbe876174ed6043b0a3964c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 1. august 2012 #18 Del Skrevet 1. august 2012 Herregud, jeg har ikke ord. Dere er ikke bra for hverandre i det hele tatt. Se på hva du skriver da, alt det rare du har gjort, og de elendige unnskyldningene hennes! Hvor tafatt er du om du ikke klarer å bevise for henne at du VET at hun har vært utro? Du har jo bevis! Legg de frem! Still henne til veggs! Og så kaster du henne ut uten å tenke to ganger over det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #19 Del Skrevet 1. august 2012 Stakkars stakkars unger! Så hjernedød far! Herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetfrombergen Skrevet 1. august 2012 #20 Del Skrevet 1. august 2012 Kirke til bryllupet?????..Er du helt gal???? LØP fra henne så fort som mulig!!!!! Det skjedde en gang og det skal skje flere! Ta til hensyn det folk anbefaler her fordi du kommer aldri til å vare lykkelig med den jenta åpenbart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå