Gå til innhold

Han har eldre "venninner"

Gjest Tuva 43

Anbefalte innlegg

Gjest Tuva 43

Samboeren er 47 år og har "venninner". De er gjerne 10 år eldre enn ham: en nabo, en han har blitt kjent med gjennom diverse tilstelninger etc.

Han gjør de tjenester: kjører de til legen og annet. Han har lett for å bli utnyttet, syns jeg...gir lett uten å få noe tilbake, osv.

Når jeg spør ham sier han bare at de er "venninner i ånden".

Kanskje han tenner på eldre kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje han bare er snill, liker å hjelpe sine venner? Skal du legge noe seksuelt i alt en mann gjør, da bør du ikke være samboer med han.

Egentlig bør du være glad for å ha funnet en snill mann som gjerne hjelper uten å få noe igjen for det, men hvis dette er noe som går utover ting som skal gjøres hjemme, da bør du prate med han om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er koselig å gi, uten å få noe tilbake. Her om dagen svømte jeg langs stranda og så ett par slite med å få en båt opp på tilhengeren. Jeg svømte bort, tilbød hjelp, og tok i og løftet fra vannet. De ble glade. Jeg synes det var en morsom opplevelse, og det at de ble glade var belønning så det holdt for meg. Episoden var en glede i hverdagen for meg, og jeg følte at jeg betydde noe.

Ingenting seksuelt skjedde, til tross for at jeg kun hadde på meg ei lita badebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da at det er ganske naturlig at man gjør tjenester til venner - når det gjelder for eksempel det å bli kjørt til legen.

Med mindre det er en hel harem av disse venninnene ser jeg ikke helt problemet. Om han hadde tent på eldre kvinner hadde han sannsynligvis heller blitt sammen med en og ikke beholdt de som venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...