Gå til innhold

Sjalu venninne

Gjest Frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

så hvis den nye dama til kompisen din mener dere ikke skal henge sammen som før fordi hun er sjalu er det helt greit...????

Nope, hadde gitt fanden i henne, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at det er kjipt å kanskje miste en god kompis fordi dama er sjalu. Men du må også prøve å sette deg i hennes situasjon. Hvis man sliter litt med seg selv og sjalusi, så er det veldig enkelt å tenke seg det verste med en gang. Kanskje det også ligger andre ting bak sjalusien hennes.

Tenk deg om mannen din skulle vært ute å trent alene med en annen dame.

Treningssentere blir også ofte sett på som et sted med masse lettkledde, fine damer med deilig kropp pga. tv-serier. Kanskje hun ser for seg noe slik som på TV. Da er det lett å skremme seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Treningssentere blir også ofte sett på som et sted med masse lettkledde, fine damer med deilig kropp pga. tv-serier. Kanskje hun ser for seg noe slik som på TV. Da er det lett å skremme seg selv.

Men hvorfor skal TS reagere etter den her ubegrunnede frykten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva følger dette får for TS. Hva gjør det med hennes liv om hun ikke lenger kan trene med denne mannen? Jeg forstår godt kvinnen i hans liv som kan føle seg usikker, det hadde nok gjerne jeg som en sjalu person også gjort. Og gud hvor glad jeg hadde blitt om han hadde sluttet å trene med TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke TS få ha seg en treningskompis, lurer jeg på.

Som sagt; tror du TS blir ulykkelig uten denne treningsvennen? Jeg trener alene hver gang, og klarer meg utmerket. Forstod det som om hun trente med sin egen mann i ny og ne? Heldig er hun som deler den fritidsaktiviteten med sin mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Som sagt; tror du TS blir ulykkelig uten denne treningsvennen? Jeg trener alene hver gang, og klarer meg utmerket. Forstod det som om hun trente med sin egen mann i ny og ne? Heldig er hun som deler den fritidsaktiviteten med sin mann.

Ulykkelig og ulykkelig fru blom, at de to ikke skal trene sammen mer er det ikke damen hans som skal bestemme. Det skal TS og den her fyren som seriøst fortjener seg en mindre sjalu kvinne som skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykkelig og ulykkelig fru blom, at de to ikke skal trene sammen mer er det ikke damen hans som skal bestemme. Det skal TS og den her fyren som seriøst fortjener seg en mindre sjalu kvinne som skal.

Men her kan jo alle bli lykkelig, om hun slutter å trene med ham. Tror ikke det er noe stort offer for TS sin del. En skal jo ikke bare dure på og "eie" sin kompis uansett livssituasjon, BARE fordi det er ens rett. Djises, slutt å vær så vrang i pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men her kan jo alle bli lykkelig, om hun slutter å trene med ham. Tror ikke det er noe stort offer for TS sin del. En skal jo ikke bare dure på og "eie" sin kompis uansett livssituasjon, BARE fordi det er ens rett. Djises, slutt å vær så vrang i pelsen.

Den eneste "lykkelige" her blir damen til treningskameraten, dvs helt til hun får noe nytt å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste "lykkelige" her blir damen til treningskameraten, dvs helt til hun får noe nytt å klage på.

Hva faen vet du om det? Dersom min kjæreste hadde kuttet ut div fjas med sine dyrebare venninner, hadde mitt liv vært betraktelig enklere å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva faen vet du om det? Dersom min kjæreste hadde kuttet ut div fjas med sine dyrebare venninner, hadde mitt liv vært betraktelig enklere å leve.

Og livet hans hadde blitt fattigere uten vennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og livet hans hadde blitt fattigere uten vennene sine.

Tullevenner. Som han knappest snakker med, som aldri tar kontakt med ham, som han bare beholder fordi de er sexy og fine å ha dersom han skulle bli singel og har lyst å pule de (må tro jeg vet det). Hva med å lage seg en ordentlig vennekrets som oss andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Tullevenner. Som han knappest snakker med, som aldri tar kontakt med ham, som han bare beholder fordi de er sexy og fine å ha dersom han skulle bli singel og har lyst å pule de (må tro jeg vet det). Hva med å lage seg en ordentlig vennekrets som oss andre?

Vel, men altså, slike venner kommer uansett tilbake når det blir over mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...