Gjest EvaL Skrevet 17. februar 2004 #21 Del Skrevet 17. februar 2004 Men selvfølgelig har vi fått kommentarer av andre' date=' om det ikke var på tide for lenge siden. "Hun slutta da og da, hint, hint..." "Skal han ikke slutte han, kanskje?"[/quote'] Barn er individer og utvikles i forskjellig tempo, derfor er det helt høl i hue at enkelte skal sammenlikne barna på den måten. Det har nok med "prestisjen" å gjøre som en skrev om tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 17. februar 2004 #22 Del Skrevet 17. februar 2004 Gir dere barna belønning når de slutter med bleie? Vet ikke om jeg er helt enig i det selv. Kjenner ei som hadde en fristende, stor leke stående med plastikken på i stua. Gutten såg den hele tida, og visste at han skulle få den når bleien var av om natta. Vil ikke dette gi barna en form for prestasjonsangst? Jeg syns ikke barna skal belønnes for noe så naturlig som å gå på do. Denne personen kan umulig ha tenkt over hva hun gjorde. Barnet så leken og ville selvsakt ha den, men hver morgen han våknet opp og hadde våt bleie, ble han lei seg og følte at han hadde mislykkes igjen. Man kan ikke fremskynde tørrhet om natten på den måten. Barna tisser jo mens de sover, og skal de klare å holde bleien tørr må de jo være våkne natten igjennom. Nei, slikt blir jeg opprørt av å lese. Nettopp, det var dette jeg ville fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. februar 2004 #23 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis jeg har skjønt dette riktig mener Fredagsbarn at det er mulig at bleiene nå er så gode at barn blir senere tørre. Hvis det er tilfelle støtter jeg meg til henne. Jeg er overbevist om at det finnes en sammenheng. Jeg sier ikke at den er avgjørende. Men at det finnes en sammenheng. Det jeg egentlig mener er at jeg har hørt mange si at DE mener det ern en sånn sammenheng, og at JEG ikke ser bort fra at det kan stemme, men jeg vet ikke, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå