Gå til innhold

Hjelp meg :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på en plass der en en Norsk gutt er kunde og jeg er til trukket av! Jeg ser på han og han ser på meg og begge blir stumme og jeg ekpiderer han stille og rolig! Men øyekontakt har vi...

Så jeg vet ikke hva dette betyr...Vil han noe mer? Er han singel slik at jeg kan trå frem fullt ut..Tenk om han ikke er det? Vil ikke ødelegge mellom han og dama!

Jeg vet mob nr hans for han skrev det sist og jeg vet hvor han jobber hen!!

Og btw jeg er utenlandsk og muslim, så er i tvil om han vil gå for å bli kjent da!!

Så what to do!! Vi begge er i midten av 20-åra og voksne!

Hva hadde du gjort og hvordan skal jeg gå frem og finne ut av han!!!

Anonym poster: 402407a2a72f56dd39f1e6eb8fb914d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han har gitt deg mobilnummeret sitt, så hadde jeg sendt ham en tekstmelding :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man finne ein partner eller prøve å bli kjent med noen så man aller først kommunisere med vedkommende, og slikt lar seg sjeldent gjøre når man har det travelt på jobb. Hva vedkommende tenker vet jo ingen før han sier noe selv, og hvis du vil ha kontakt, kan du for eksempel spørre vedkommende om han vil komme på café eller liknende først.

Deretter får du finne ut mer om personen og hans planer om date, ig eventuelt om han har partner eller ikke. Har han partner så oppfordrer jeg deg til å holde deg unna han uansett hvordan du eller han måtte føle, og har ikke frue, så får du se hva dere kan bygge videre på etter det første møtet.

Lykke til, og husk at første steg i å bli kjent med noen er å kommunisere i en situasjon hvor begge kan være avslappet og fordragelige i hverandres nærver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarzani, han har ikke gitt meg mob nr, men fikk se den via jobbsammenhengen ...

Seff, har han dame vil jeg ikke se han i øynene mer, som sagt vil ikke ødelegge noe her!!

Er så livredd for avslag :(

Har aldri vært den som tar kontakt for jeg er så sykt sjenert!!

Hva om jeg ender han mld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en mld du. :)

Anonym poster: cecf0bfd8d9b5e53239db3ed83a32f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt bare å sende ham en melding dersom du føler det egner seg best.

Forøvrig vil jeg meddele at du absolutt ikke må føle deg verken flau eller redd for å kontakte ham, da det ikke er noe unormalt eller rart, egentlig. Ta det hele med stor ro og ikke ta et eventuelt avslag for meir enn det er, og ha i tankene at det egentlig ikke kan komme noe særlig dårlig ut av denne situasjonen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send han en melding da vel :) Hva er det verste som kan skje? Åh, det minner meg om den filmen - The Greatest, hvor de to ungdommene bare ser hverandre i øynene hver gang de møtes helt til den ene bestemmer seg for å si "hei". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere :)))

Men hva skal jeg skrive, "Hei, er du singel, for jeg er interessert i deg":@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg blir for direkte for mitt vedkommende.

Det er opp til deg selvsagt, men personlig ville jeg heller spurt meir hverdaglige spørsmål, og heller latt det spørsmålet komme som en mer naturlig del senere. Før man prøver å snakke om samliv med noen så synes jeg det er greit å snakke om mer hverdagslige trekk ved vedkommende, slik at situasjonen føles som naturlig kontakt og ikke desperat jakt etter partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan begynne med å spørre hvordan han har det, eller hva han holder på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presenter deg på sms og spør om han har lyst på å ta en kopp kaffe med deg. En kopp kaffe kan du få unna på 2 minutter hvis han er en dust, men ka ta en time om har er topp. Det verste du kan få er nei, og da er du jo like lengst som før. Den som intet våger, intet vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du lyst å finne på noe en dag?

"Du vil ikke være med å ta en kopp kaffe en dag da?"

Anonym poster: 1de14745f35757802ff43b99830f8bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...