AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! jeg er en jente på 20 år.. har vært sammen med sambo i litt over 3 år nå, vi har en unge på 6 mnd. jeg har et problem, og det er det at jeg ikke klarer og gå ifra han... han kjefter på meg hele tiden, alt jeg gjør er mas og galt, han klager veldig mye på hva jeg gjør, og det gjør til at jeg ikke klarer og være gla eller noe god kjæresten mot han.. han får meg til og gråte veldig ofte, og hvis jeg gråter blir han veldig sint og kjefter på meg. hvis jeg prøver og prate med han om ting, som gjør meg lei meg, eller som jeg tenker på så ber han meg om og holde det for meg selv.. vær gang jeg sier at jeg ikke orker mer, så blir han helt utrolig sint, kjefter og skriker og kaster ting rundt! jeg er redd for at naboene skal høre dette, og sende melding til barnevernet, derfor sier jeg OKEI, JEG MENTE DET IKKE!!! for vi har allerede fått melding fra barnevernet, og hvis vi får en til så er jeg veldig redd for at de skal ta ungen vår, eller at de skal lage noe mer styr... jeg er veldig gla i han, men han har en spilleavheninghet, som gjør at jeg ikke kan prate til han når han spiller, han KLIKKER!! hvis jeg spør han om morningen, om han kan stå opp men ungen, klikker han da også.. skriker og kaller meg stygge navn... jeg aner ikke hvordan jeg skal få krefter, eller mulighet til og gå ifra han.. vil ikke bare dra når han ikke er hjemme heller, det er jo slemt??.. eller... er det? Anonym poster: 602cc12ccf2589b857ce37b21656eb3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 30. juli 2012 #2 Del Skrevet 30. juli 2012 Kjæresten din er syk og trenger hjelp. Send han til barnevernet du. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arcamenel Skrevet 30. juli 2012 #3 Del Skrevet 30. juli 2012 Ta med deg dine ting og baby når du er alene hjemme og dra til foreldrene dine. La moren din passe baby mens du og din far drar til huset til deg og sambo, og du forklarer at det er slutt og hvorfor. :klemme: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 30. juli 2012 #4 Del Skrevet 30. juli 2012 du vil vel ikke at barnet ditt skal vokse opp i et så ustabilt forhold? du har et barn nå og kan ikke bare tenke på deg selv lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 30. juli 2012 #5 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! jeg er en jente på 20 år.. har vært sammen med sambo i litt over 3 år nå, vi har en unge på 6 mnd. jeg har et problem, og det er det at jeg ikke klarer og gå ifra han... han kjefter på meg hele tiden, alt jeg gjør er mas og galt, han klager veldig mye på hva jeg gjør, og det gjør til at jeg ikke klarer og være gla eller noe god kjæresten mot han.. han får meg til og gråte veldig ofte, og hvis jeg gråter blir han veldig sint og kjefter på meg. hvis jeg prøver og prate med han om ting, som gjør meg lei meg, eller som jeg tenker på så ber han meg om og holde det for meg selv.. vær gang jeg sier at jeg ikke orker mer, så blir han helt utrolig sint, kjefter og skriker og kaster ting rundt! jeg er redd for at naboene skal høre dette, og sende melding til barnevernet, derfor sier jeg OKEI, JEG MENTE DET IKKE!!! for vi har allerede fått melding fra barnevernet, og hvis vi får en til så er jeg veldig redd for at de skal ta ungen vår, eller at de skal lage noe mer styr... jeg er veldig gla i han, men han har en spilleavheninghet, som gjør at jeg ikke kan prate til han når han spiller, han KLIKKER!! hvis jeg spør han om morningen, om han kan stå opp men ungen, klikker han da også.. skriker og kaller meg stygge navn... jeg aner ikke hvordan jeg skal få krefter, eller mulighet til og gå ifra han.. vil ikke bare dra når han ikke er hjemme heller, det er jo slemt??.. eller... er det? Anonym poster: 602cc12ccf2589b857ce37b21656eb3a Han viser ikke deg noe sympati, hvorfor skal du gjøre det med han? Stikk så raskt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlilja Skrevet 30. juli 2012 #6 Del Skrevet 30. juli 2012 Kom deg ut av forholdet! Vet hvordan du har det, og det kan bli verre jo lenger du venter. Tenk på barnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy92 Skrevet 30. juli 2012 #7 Del Skrevet 30. juli 2012 Huff ja jeg må komme meg vekk... har bedt en veninne komme og hjelpe meg med og pakke imorgen, når han har dratt på jobb.. blir tungt og reise fra plassen og hjem til mamma.. men det må til, jeg må bare begynne på nytt! :/ jeg har ingen tro på at det kommer til og bli bedere. . så vet jo egentlig hva jeg må gjøre.. får håpe han bare ikke klikker i vinkel da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy92 Skrevet 30. juli 2012 #8 Del Skrevet 30. juli 2012 Har dere noe råd på hva jeg kunne skrevet på en lapp til han da? når han kommer hjem, så tenkte jeg og ha en liten lapp klar sånn at han vet hva som foregår....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #9 Del Skrevet 30. juli 2012 Gå til barnevernet selv.... fortell dem om dette og at du vil vekk slik at barnevernet vet hvorfor ting er som de er... de tar ikke fra deg barnet ditt, men kanskje de vil råde deg til å gå fra han for barnets beste. Hvis du er redd for at han skal bli sint om du flytter så kanskje de kan hjelpe deg med det og? Anonym poster: 705bf6d0d81251beaa698c98fe40e433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy92 Skrevet 30. juli 2012 #10 Del Skrevet 30. juli 2012 Gå til barnevernet selv.... fortell dem om dette og at du vil vekk slik at barnevernet vet hvorfor ting er som de er... de tar ikke fra deg barnet ditt, men kanskje de vil råde deg til å gå fra han for barnets beste. Hvis du er redd for at han skal bli sint om du flytter så kanskje de kan hjelpe deg med det og? Anonym poster: 705bf6d0d81251beaa698c98fe40e433 Vi har et møte med barnevernet den 8.. får forklare ting til de da, han kommer nok til og ville ha foreldreretten, men jeg har tatt opp på lydbånd når han kjefter på meg, og klikker.. så jeg har litt bevis på at han ikke er helt stabil hvis han bli sint.. har ordnet at en veninne henter meg imorgen, etter at han har dratt på jobb.. jeg gruer meg veldig, er redd for og bli uvenn med hele familien hans.. har kommet veldig veldig godt overens med svigers, og vil ikke bli uvenn med de! men de vet hvordan han er, og om sinnet hans.. så jeg tror kansje de vil forstå... min mor bor en time unna her, hvordan ville dere ordnet det med delt foreldrerett?? TUSEN TAKK FOR AT DERE SVARER MEG , TRENGER VIRKELIG RÅD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 30. juli 2012 #11 Del Skrevet 30. juli 2012 Så lenge barnet er så lite vil han nok ikke få så mye samvær.. Tror det er andre regler fra ungen er 1 år eller noe. I første omgang er det viktig at du kommer deg bort fra ham. Alt det andre har du masse tid til å tenke over og undersøke etterpå! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 30. juli 2012 #12 Del Skrevet 30. juli 2012 Bra at du tar tak i dette! Du fortjenter noe bedre, og det gjør barnet ditt også! Det er alltid vanskelig å bryte opp, men ting blir lettere om ikke så lenge. Jeg synes det er flott at du viser ham at du ikke finner deg i slik behandling, altfor mange kvinner som forblir i voldelige og destruktive forhold. Du er ung, og har fortsatt sjanse til å skaffe deg et godt liv med en snill mann! Lykke til imårra. Få høre hvordan det går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy92 Skrevet 30. juli 2012 #13 Del Skrevet 30. juli 2012 Tuuusen takk for svar dere!! jeg har ikke vært inne på dette forumet før, men her skal jeg virkelig bli aktiv altså!! God natt dere, så håper jeg ting går etter planen imorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 30. juli 2012 #14 Del Skrevet 30. juli 2012 jeg aner ikke hvordan jeg skal få krefter, eller mulighet til og gå ifra han.. vil ikke bare dra når han ikke er hjemme heller, det er jo slemt??.. eller... er det? Anonym poster: 602cc12ccf2589b857ce37b21656eb3a Jeg skjønner at du ikke ønsker å dra når han ikke er hjemme, men siden han er den sterke i forholdet, så må du bare dra uten å ta en konfrontasjon med ham først. Den får heller komme etterpå når du har etablert deg alene. Og det er ikke slemt av deg å dra uten å si fra på forhånd, for han gir deg jo ikke noen annen mulighet. Du hadde jo dradd for lenge siden hvis det hadde gått an å gi beskjed til ham face to face. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nytt liv Skrevet 30. juli 2012 #15 Del Skrevet 30. juli 2012 Dere har sikkert delt foreldrerett, om han signerte det på sykehuset. Delt Omsorg er noe annet. Ikke la han få delt omsorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 30. juli 2012 #16 Del Skrevet 30. juli 2012 vil ikke bare dra når han ikke er hjemme heller, det er jo slemt??.. eller... er det? Anonym poster: 602cc12ccf2589b857ce37b21656eb3a Er det han gjør så jævlig snilt da, mener du? Dra, redd deg selv og barnet, og screw han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 31. juli 2012 #17 Del Skrevet 31. juli 2012 Hvordan gikk det med deg idag? Har du reist til din mor? Håper du og den lille har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå