AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Del Skrevet 30. juli 2012 jeg har så lyst på nye dc. noe lignende disse de er så søte og klumpete men hvor får jeg tak i slike "billig"? jeg kan kjøpe fra shoes.com f.ex men blir jo så dyrt med frakt og toll. noen som vet om et billig sted? trenger ikke nødvendigvis være dc eller vans, men andre skatesko som ligner på disse? takk Anonym poster: 28fc4d2ca83d713c5cb6a4e4362b92e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym96 Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 Neineinei, du har ikke lyst på slike sko. Med mindre du er 13-14 år. Har du slike sko vil du ikke bli tatt seriøst i verken jobbsammenheng eller noe annet. Tro mine ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morteno Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 Er de skoene fremdeles "inn"? Husker jeg brukte dem for rundt 10 år siden da jeg var 12 Kan jo hende det ligger noe på finn.no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. august 2012 #4 Del Skrevet 12. august 2012 Er de skoene fremdeles "inn"? Husker jeg brukte dem for rundt 10 år siden da jeg var 12 Kan jo hende det ligger noe på finn.no. Hehe, nei det er de heldigvis ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 12. august 2012 #5 Del Skrevet 12. august 2012 Herregud, så saklige og seriøse folk på dette forumet er, jeg blir imponert!!!! De skoene der kan du få billig på eventuelt eBay eller andre utenlandske nettsider. Syns likevel at DC sine skatesko har lav kvalitet, ville heller gått for Etnies! Du kan sjekke ut flere slike på brandos.no, og eventuelt se om du finner lignende sko på eBay. Alt er billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 12. august 2012 #6 Del Skrevet 12. august 2012 her? http://www.junkyard.no/Store.aspx?C=77&B=637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 12. august 2012 #7 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg vet ikke om det er et alternativ for deg, men de pleier å ha billigere DC sko på skobutikker i Sverige. La merke til det når jeg var der i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 13. august 2012 #8 Del Skrevet 13. august 2012 De har en sports butikk i Charlottenberg med DC sko til litt over 300 svenske kroner;) HAr kjøpt til minsten her og de holder en stund,han er 10 da,bare for å fortelle at skoene blir godt brukt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå