Gå til innhold

Er menn virkelig så ukresne?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet her er uansett ikke hans fortid, men din crappy selvtillit. I hodet ditt betyr det at han har pløya stygge jenter at du kanskje er stygg selv. Det er helt analogt med trådene her hvor enkelte jenter føler avsky ved å bli sjekka opp av stygge menn. Hvorfor? Fordi de utvilsomt må være stygge selv når en stygg mann er modig nok til å forsøke sjekke dem opp.

Bisarr logikk det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortid er fortid- noen har vært villere enn andre. Hvis du ikke takler det, ikke spør :) Statistikk tilsier at det slett ikke er er uvanlig å kjøpe sex, dog er det ikke allment akseptert, men det er et helt annet spørsmål. (Og nei, jeg forsvarer det ikke, bare opplyser om fakta) At gutter har lavere terskel for utseende ved one nightere er heller ikke noe nytt. Men man skulle kanskje håpe på at alle disse tingene ikke gjaldt dem man omgås og er sammen med selv? Ikke døm noen for fortiden, med mindre den lever tett innpå dere i dag. Alle har gjort dumme ting, og de fleste lærer av feilene de gjør og gjentar dem ikke!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Jeg prata med han og spurte hva greia var. Eneste han kunne si var at han var full og dum. (Han hadde på den tid blitt hardt dumpet av en jente han elsket, så jeg regner med dette spiller noe inn? Han nevnte ikke dette, men jeg tror dette spiller en rolle inn?) Ellers har han egentlig alltid i følge han selv vært forhold typen men bare ikke funnet noe de siste årene som har passet med han.

Og dere som kommer med disse "du er sikkert stygg du også, siden du sier at dem er det" kommentarene. Hvorfor må jeg også være slik? Er det ikke allmenn akseptert å være pen og si at andre ikke er det?? Jeg hadde jo ikke reagert på dem, dersom vi var på samme "nivå".

Jeg er rett og slett brutalt ærlig. Fyren har hatt sex med meget uattraktive jenter, og det sier han selv. Noe andre forøvrig også kan se. Men det er vel slik som I Grosny sier, er man sulten nok.. så spiser man.

ts

Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen har dette med sjalusi å gjøre? Dette er for meg på samme nivå som å finne ut at kjæresten f.eks har sittet i fengsel for å slossing. Jeg hadde ikke trodd dette om han. Jeg er sjokkert og overrasket over hans tidligere partnere.

ts

Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Oppdatering:

Jeg prata med han og spurte hva greia var. Eneste han kunne si var at han var full og dum. (Han hadde på den tid blitt hardt dumpet av en jente han elsket, så jeg regner med dette spiller noe inn? Han nevnte ikke dette, men jeg tror dette spiller en rolle inn?) Ellers har han egentlig alltid i følge han selv vært forhold typen men bare ikke funnet noe de siste årene som har passet med han.

Og dere som kommer med disse "du er sikkert stygg du også, siden du sier at dem er det" kommentarene. Hvorfor må jeg også være slik? Er det ikke allmenn akseptert å være pen og si at andre ikke er det?? Jeg hadde jo ikke reagert på dem, dersom vi var på samme "nivå".

Jeg er rett og slett brutalt ærlig. Fyren har hatt sex med meget uattraktive jenter, og det sier han selv. Noe andre forøvrig også kan se. Men det er vel slik som I Grosny sier, er man sulten nok.. så spiser man.

ts

Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0

Det er ikke vanlig å si at andre er stygge og at man selv er pen der jeg vanker i hvert fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor var det så viktig for deg å få vite alt dette? Jeg skjønner godt at han nølte med å fortelle, for det fører sjelden noe godt med seg. Jeg har lært det på den smertefulle måten selv, og har sluttet å spørre om ting jeg vet jeg ikke har godt av å vite. Jeg tror ikke noe på at det er standaren på jentene som egentlig er problemet, om de hadde vært vakre hadde det også blitt galt. Snu situasjonen på hodet og se for deg hvordan det hadde vært om HAN hadde reagert slik som du. Jeg tipper han føler seg ganske ydmyket, dum og invandert, så mitt råd er å la det ligge, selv om jeg av tidligere erfaringer vet at det ikke er så lett når man først har begynt å pirke i vepsebolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke de som sier ikke spør hvis du ikke tåler svarene. Jeg vil gjerne vite hva slags person jeg lever med. Hvilke verdier som ligger til grunn, hvilke valg han har tatt. Det sier mye om en person.

Dermed sier det også mye om menn at de holder på slik de gjør. Jeg har funnet meg en mann med en ganske omfattende fortid - hvis jeg skal følge teorien til I Grosny så må han ha trengt mye kos, for å si det sånn... I følge par-venner av ham som jeg etter hvert er blitt kjent med har det ikke vært valg på øverste hylle, og han har heller ikke villet gå inn i seriøse forhold før han fant den rette, den han vil alt med. Som han nå sier er meg, og han viser det på alle mulige måter. Jeg får høre av venninner at de faktisk synes det er litt "søtt", at han ikke har gitt seg til noen andre skikkelig, at jeg får være den første samboeren, den første til det meste (annet enn sex da).

Likevel kan det være vanskelig for meg å tenke på at han har "brukt seg opp" på erobringer og tilfeldige affærer - for i forholdet vårt er han ikke spesielt interessert i den fysiske delen. Det har for han handlet om erobring og nyhetens interesse, og når han nå har slått seg til ro trenger han visst ikke å anstrenge seg på den fronten.

Min konklusjon er derfor at man kan bli ganske følesesmessig amputert av å være så lite opptatt av omstendighetene rundt når man har sex og hvem man har det med. Evnen til intimitet, den utvikles bare med noen man er nær på alle måter over lang tid, blir kjent på godt og vondt. Dessverre for min/vår del vet jeg ikke om den delen kan fikses i vårt forhold og hva det vil gjøre med meg/oss på sikt, siden jeg sliter sånn med det nå. Jeg skulle nok ønske jeg hadde spurt MER faktisk, i starten. Så hadde jeg kanskje fått tatt et mer informert valg.

Jeg mener bare å si - seksuell fortid er ikke uinteressant for en partner man ønsker å satse på. Det burde man kanskje tenke litt på når man er singel, for sin egen del for alle risikofaktorer, men også for fremtidens skyld. Verken følelser eller sex skal man nødvendigvis ta så lett på, selv om jeg har skjønt det er litt umoderne å si det høyt :)

Jeg håper dere har et nært og intimt forhold med mye gode følelser, for det er det som er det viktigste. Hvis han fortsatt klarer å være slik, er han ikke ødelagt av det han har gjort før han traff deg. Det skal du være veldig glad for. Han hadde ikke delt det med deg hvis han ikke virkelig brydde seg. Hvis han ellers er en sympatisk type med omsorg for deg og vanlig empati, kan jeg ikke skjønne hvorfor guttestrekene hans skal være viktige.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Oser sjalusi lang vei her

Nemlig.

Hva faen har dette med sjalusi å gjøre? Dette er for meg på samme nivå som å finne ut at kjæresten f.eks har sittet i fengsel for å slossing. Jeg hadde ikke trodd dette om han. Jeg er sjokkert og overrasket over hans tidligere partnere.

ts

Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0

Hvis de ikke har sittet inn for annet enn litt slåssing i fylla, så ser jeg ikke problemer, vi må regne med at mannfolkene har seg noen fauker.

Jada, fordi de reflekterer deg. Bare innse det. :)

He, he, du må ikke si slik, TS er jo spesiell må skjønne.

Jeg forstår ikke de som sier ikke spør hvis du ikke tåler svarene. Jeg vil gjerne vite hva slags person jeg lever med. Hvilke verdier som ligger til grunn, hvilke valg han har tatt. Det sier mye om en person

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

Hva folk foretar seg som single sier lite om hvordan de er i parforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva folk foretar seg som single sier lite om hvordan de er i parforhold"

Dette er i beste fall en naiv uttalelse. Eneste indikator på hvem vi virkelig er som personer er handling, ikke ord, og med mindre man er splittet i personligheten vil det være fellestrekk, en slags rød tråd, i alt man foretar seg, en overveiende sannsylighet for at man gjør det på den og den måten uansett hva det dreier seg om. Kalles personlighet.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

"Hva folk foretar seg som single sier lite om hvordan de er i parforhold"

Dette er i beste fall en naiv uttalelse. Eneste indikator på hvem vi virkelig er som personer er handling, ikke ord, og med mindre man er splittet i personligheten vil det være fellestrekk, en slags rød tråd, i alt man foretar seg, en overveiende sannsylighet for at man gjør det på den og den måten uansett hva det dreier seg om. Kalles personlighet.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

Selvfølgelig er det forskjell på hva man foretar seg som singel og hva man gjør i et forhold. Å si noe annet er bare dumt. Som singel har man bare seg selv å tenke på, og man er gjerne på jakt etter enten noen å dele livet med eller rett og slett ha det gøy med. Går man inn i et forhold så har man jo funnet det man leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

"Hva folk foretar seg som single sier lite om hvordan de er i parforhold"

Dette er i beste fall en naiv uttalelse. Eneste indikator på hvem vi virkelig er som personer er handling, ikke ord, og med mindre man er splittet i personligheten vil det være fellestrekk, en slags rød tråd, i alt man foretar seg, en overveiende sannsylighet for at man gjør det på den og den måten uansett hva det dreier seg om. Kalles personlighet.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

Ja ha, men hvordan vil du da forklare alle de menneskene som rente rundt og nøt sin frihet da de var single, men som aldri kunne finne på å nyte samme type frihet når de er inn i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

...

Hvis de ikke har sittet inn for annet enn litt slåssing i fylla, så ser jeg ikke problemer, vi må regne med at mannfolkene har seg noen fauker.

...

Vi må virkelig ikke regne med eller normalisere rasshølene som er ute for å lage bråk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vi må virkelig ikke regne med eller normalisere rasshølene som er ute for å lage bråk.

Vel, det er ikke sikkert de var ute etter bråk bare pga de havnet i en slåsskamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om at man må leve i sølibat som singel. Jeg snakker om at hvilke valg man tar som singel, hvordan man bruker den friheten, sier noe om hvilke verdier man har som person. Generelt. Det kan også (men må ikke) si noe om evne til dypere, forpliktende relasjoner.

Jada, det er nok masse eksempler på at den villeste ville har blitt den tammeste tamme, akkurat som alle har en onkel som levde til han ble 90 selv om han røykte fire pakker om dagen - men generelt har man noenlunde sammenhengende adferd.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Vel, det er ikke sikkert de var ute etter bråk bare pga de havnet i en slåsskamp.

Nei, det er ikke sikkert, men de fleste som har sittet inne for slåssing har er nok ikke så uskyldige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg snakker ikke om at man må leve i sølibat som singel. Jeg snakker om at hvilke valg man tar som singel, hvordan man bruker den friheten, sier noe om hvilke verdier man har som person. Generelt. Det kan også (men må ikke) si noe om evne til dypere, forpliktende relasjoner.

Jada, det er nok masse eksempler på at den villeste ville har blitt den tammeste tamme, akkurat som alle har en onkel som levde til han ble 90 selv om han røykte fire pakker om dagen - men generelt har man noenlunde sammenhengende adferd.

Anonym poster: afce11f663c9dc83a73e3f65c0743b76

Ja, ja, vi har alle svin på skogen og har kjæresten bare hatt seg en del sex mens han/hun var singel, så ser jeg ikke problemet.

Nei, det er ikke sikkert, men de fleste som har sittet inne for slåssing har er nok ikke så uskyldige.

Sant nok, men det kunne vært verre, som f.eks voldtekt eller drugdealing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at ingen av gutta her inne har sagt i fra at det er en drøss av pene, kjekke menn som digger å ha sex med en 'stygg' dame. De føler seg ovenpå av det og dama er ytterst takknemlig, aktiv og hengiven tilbake. Mye fin fitte bak et stygt ansikt, som det heter. Jeg har kjekke kompiser som tenner mer på en 'grå mus' (eller stygg) enn en som er pen/fin hvis det bare er snakk om noen å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...