Gå til innhold

Er menn virkelig så ukresne?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

så briller og er en indikasjon på at jenta er uattraktiv? ;) hver sine preferanser sier nå jeg :)

Uansett synes jeg du skal la det ligge, du ødelegger for deg selv om du ikke gjør det!

Briller er ikke en indikasjon nå. Det var bare toppen av kransekaken for å si det på den måten.

ts

Anonym poster: b2036932ffaea6d5c4730df58e5317f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Kjære deg da kvinnemenneske.

Slutt å stille spørsmål om ting du ikke egentlig vil høre sannheten om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg da kvinnemenneske.

Slutt å stille spørsmål om ting du ikke egentlig vil høre sannheten om.

Jeg ville jo høre sannheten, men trodde klart den skulle være en (stor!) smule anderledes.

Jeg vet rett og slett ikke om jeg takler dette her. Jeg tror jeg skal be han fortelle meg om de gangene han faktisk har takket nei. (Om det har sjedd noen gang da)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg ville jo høre sannheten, men trodde klart den skulle være en (stor!) smule anderledes.

Jeg vet rett og slett ikke om jeg takler dette her. Jeg tror jeg skal be han fortelle meg om de gangene han faktisk har takket nei. (Om det har sjedd noen gang da)

ts

Seriøst, du er bare teit. Du må regne med at folk har hatt ei fortid.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som hadde et så stort problem med at jeg hadde hatt sex med mennesker før den jeg var sammen med... TS, du har dessuten ingen "garanti" for at han ikke syntes disse menneskene var attraktive da han hadde sex med dem. At du mener de ikke er pene, betyr ikke at han ikke syntes det der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Er problemet at han har ligget med mange eller at du ikke synes de er attraktive? Om de ikke er pene på ett bilde, kan de være det på et annet.

Uansett ville jeg ikke gravd mer i det. Det kommer sikkert ikke noe godt ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martin

Mann her - i dag meget godt gift. Men da jeg var ungkar tok jeg nøyaktig hva som helst. Det holdt mer enn nok at de hadde fitte og var villige. Jeg og en kamerat hadde konkurranse et helt år om å nedlegge flest mulig, da gjaldt det ikke å være kresen, nei.

Han vant med 20-18, kan jeg huske. Det var et gøyalt år å tenke tilbake på i dag. Ja, gøyale år i det hele tatt, viktige slik at jeg siden slo meg til ro med min vakre frue. Jeg trenger ingen flere enn henne.

Hun vet veldig godt om alt dette, og syntes det er både vanvittg og underholdende å høre om. For det betydde ingenting - det var felles utnyttelse av hverandre, de damene og oss gutta. SLik det fortsatt er den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Slettes ikke unormalt, både for gutter og jenter. Blir jeg full nok har jeg omtrent sex med hva som helst og bryr meg ikke så mye om utseende på jenta. Eneste kriteriet er at jenta er ålreit og hyggelig. Husker det var en jeg tok med hjem fordi hun hadde så søt dialekt :--D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meget at du får et nytt syn på han, og for min del hadde ein slik fortid vært svært tungt bedømt i mitt inntrykk av han. Dette handler utelukkende om ditt syn på seksualitet og hvorvid du aksepterer at din partner har et meget annet syn, og på det sett står ingen andre enn deg med et valg å ta.

Forøvrig vil jeg tro at dersom dette med seksuell-fortid er såpass viktig for en, så er man nøye med å få en oversikt over det før man går inn i forholdet. Derifra kan man bedømme saken enkelt, alt etter hva som kommer frem eller om vedkommende i det heile er interessert i å fortelle deg det. Dessuten må jeg legge til at jeg synes det er merkelig du gir såpass oppmerksomhet til hans tidligere partnere sitt utseende. Det burd ei grunn ikke ha noe å si når det er antallet du undres over.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hjelpes..

Hva som foregår nå man er singel har en kjæreste ingenting med.

Enig der men jeg hadde satt spørsmålstegn til en som syntes det var greit å ha trekant med et kjærestepar. Hva om han krever at han og ts skal ha trekant?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Enig der men jeg hadde satt spørsmålstegn til en som syntes det var greit å ha trekant med et kjærestepar. Hva om han krever at han og ts skal ha trekant?

TS kan jo bare si nei og argumentere med at det der har du jo allerede prøvd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten lå på senga i morges og kom inn på temaet fortid. Jeg er ganske åpen og ærlig av meg så jeg pøste ut hva jeg har gjort opp igjennom tidene. Det er ikke så veldig mye sprøtt. Kun 4 stk one night stand (med relativt kjekke menn) og noe klining med venninner på fylla.

Så var det kjæresten min sin tur. Han nølte en del i starten med å gi alle detaljer, men med mitt pokerfjes så tømte han seg godt. Tror ikke han sa alt han har gjort, men mye av det.

Mildt sagt sitter jeg igjen sjokket! Plutselig ble det litt vanskeligere å stole på han, når han er ute på byen.

Han har i følge han selv: Hatt sex med et kjærestepar (med barn) som var 15 år eldre enn han selv. Hatt sex med en "eldre" kvinne på 35+ ish sammen med bestekameraten sin. Hatt sex med en afrikansk kvinne (ikke prostituert). Kjøpt seg blowjob i utlandet (hvor det var lovlig å selge sex). Og dratt med en HAUG med vrak fra byen for å knulle (han sa de ikke var noe pene).

Greit at man er kåt og singel, men det finnes da grenser??

I need to go to a doctor! :sjokkbla:

Anonym poster: fde20230727c2e6c9d2341a7da777743

Et veldig interessant og godt innlegg. Jeg har også den aller største forakt og avsky mot mennesker som puler alt som puster på grunn av manglende impulskontroll og "uslokkbar brunst". Og jeg kan ikke la være og dømme mennesker som har lav dømmekraft =(

Derfor er det også interessant når jeg møter damer og vite hva slags gutter/fyrer/typer hun har pult på, har det ofte vært menn hun har avsky for neste dag? Er det gutter hun ikke vil vedkjenne seg dagen etter?

Pleier hun og ta med seg folk hjem og ikke ønsker at de skal være der neste dag?

Isfåll et dårlig menneske jeg ikke vil involvere meg i, men og påpeke at man ikke liker horete jenter/mennesker plager visst mange jenter her personlig, - av en eller annen grunn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må vel da forstå at det som plager trådstarter mest er at damene/parene kjæresten har pult har vært stygge!

Hadde det vært pene, attraktive jenter man også har lyst til og pule på edru så hadde hun vært stolt selvsagt.

Hvem han kjæresten har pult teller jo selvfølgelig på skalaen over hvor attraktiv trådstarter er. En er ikke like stas og bli pult av en som puler uteliggere, som det er og bli pult av en som har en noe høyere standard?

Endret av waco
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dere må vel da forstå at det som plager trådstarter mest er at damene/parene kjæresten har pult har vært stygge!

Hadde det vært pene, attraktive jenter man også har lyst til og pule på edru så hadde hun vært stolt selvsagt.

Hvem han kjæresten har pult teller jo selvfølgelig på skalaen over hvor attraktiv trådstarter er. En er ikke like stas og bli pult av en som puler uteliggere, som det er og bli pult av en som har en noe høyere standard?

Jeg tenker at folk som har en slik tankegang, må ha veldig dårlig selvtillit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at folk som har en slik tankegang, må ha veldig dårlig selvtillit.

Det stemmer nok sikkert. Men om du for eksempel fikk høre at kjæresten din hadde blakket seg ut med og kjøpe afrikanske horer for alle pengene sine før han ble sammen med deg, - (bare ett tenkt tilfelle), - hadde ikke du fått et noe lavere syn på han fyren din??

(dette er jo selvsagt bare et konstruert eksempel for og eksemplifisere i sin egen hverdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta meg for eksempel da, om jeg var på stevnemøte med en jente, og jenta begynner og fortelle meg om sist gang hun var på kielferja og pulte på en trailersjåfør mens typen satt i lugaren og passet ungene som ikke fikk sove, - da hadde jeg nok tenkt mitt i mitt stille sinn, selv om jeg vet at det er en veldig dårlig egenskap og være forhåndsdømmende til billige damer og damer som liker og gjøre ugagn med sin egen seksualitet?

Eller finnes det virkelige noen mennesker som er uenige med meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det stemmer nok sikkert. Men om du for eksempel fikk høre at kjæresten din hadde blakket seg ut med og kjøpe afrikanske horer for alle pengene sine før han ble sammen med deg, - (bare ett tenkt tilfelle), - hadde ikke du fått et noe lavere syn på han fyren din??

(dette er jo selvsagt bare et konstruert eksempel for og eksemplifisere i sin egen hverdag)

Jo, da hadde jeg sett han i et helt annet lys. Spiller ikke noen rolle om de er afrikanske da, kunn elike gjerne vært norske. Men det bli noe helt annet.

Men jeg hadde ikke revurdert hele forholdet mitt bare fordi jeg ikke syns eksene hans er pene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...