Gjest Katten. Skrevet 2. august 2012 #121 Del Skrevet 2. august 2012 Hvordan kan du vite om de ikke liker godteriet eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2012 #122 Del Skrevet 3. august 2012 Vel, mange flere enn de som har sjansen vil ha uforpliktende sex, og mye av det. Javel? Hvordan kan du vite det? Det er faktisk ikke sånn at alle har sansen for uforpliktende sex. Hvordan kan du vite om de ikke liker godteriet eller ikke? Om jeg dater/er sammen med noen blir jeg gjerne litt kjent med personen. Da er det naturlig at en også får et inntrykk av den andre på det området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 3. august 2012 #123 Del Skrevet 3. august 2012 Javel? Hvordan kan du vite det? Det er faktisk ikke sånn at alle har sansen for uforpliktende sex. Nei, men de som gjerne ville, men aldri hadde sjansen er ofte bitre for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. august 2012 #124 Del Skrevet 3. august 2012 Om jeg dater/er sammen med noen blir jeg gjerne litt kjent med personen. Da er det naturlig at en også får et inntrykk av den andre på det området. Akkurat det er naivt. Mennesker endrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atania Skrevet 3. august 2012 #125 Del Skrevet 3. august 2012 Hmm.. jeg synes nå faktisk at menn som har hatt en utsvevende fortid er veldig tiltrekkende jeg.. De jeg har vært forelsket i har typisk hatt usedvanlig mange sexpartnere og gjort.. eh en del verre krumspring enn det som nevnes i åpningsinnlegget i vaffal. Men det skyldes kanskje at jeg selv alltid har vært så 'uskyldig' hehe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #126 Del Skrevet 5. august 2012 Nei, men de som gjerne ville, men aldri hadde sjansen er ofte bitre for det. Ja, det er jeg enig i. Jeg skrev det litt lenger opp, om ikke i helt samme ordlag. Akkurat det er naivt. Mennesker endrer seg. Hva mener du ? Det er naivt å tro at man blir kjent med den man dater/er sammen med Majoriteten av de som ikke har følt for å pule ukjente folk innen de er 25-30 år, våkner ikke en dag og "nå vil jeg ha One night stands - spes siden jeg nå er i et forhold". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2012 #127 Del Skrevet 5. august 2012 Akkurat det er naivt. Mennesker endrer seg. jeg er av den formening at folk ikke endrer seg. De som endrer seg etter bli kjent perioden gjør det fordi de lot som om de var en annen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2012 #128 Del Skrevet 5. august 2012 En undersøkelse jeg kom over for litt siden (har dessverre ikke link), viste at de som har hatt veldig mange partnere er de som er mest trofast. Selvsagt. De vet nemlig hva det går i og at fargen til gresset er opp til hvor mye vann og sol du gir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #129 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Selvsagt. De vet nemlig hva det går i og at fargen til gresset er opp til hvor mye vann og sol du gir det. Rart de med all den kunnskapen at de fortsatt har hatt en drøss med partnere da - de nekter kanskje bare å vanne? Hva som skal foranledige en varig endring denne gangen er ikke lett å finne. Undersøkelsene tyder også på at virkligheten er en helt annen enn din oppfatning. Endret 5. august 2012 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. august 2012 #130 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, det er jeg enig i. Jeg skrev det litt lenger opp, om ikke i helt samme ordlag. Hva mener du ? Det er naivt å tro at man blir kjent med den man dater/er sammen med Majoriteten av de som ikke har følt for å pule ukjente folk innen de er 25-30 år, våkner ikke en dag og "nå vil jeg ha One night stands - spes siden jeg nå er i et forhold". Om en føler at den man liker har en annerledes seksualmoral enn deg selv, så vil de fleste skjule deler av den. Du aner ikke hvor mange tilfeller jeg har opplevd at skikkelig ordentlige kvinner vil ha et lite eventyr. jeg er av den formening at folk ikke endrer seg. De som endrer seg etter bli kjent perioden gjør det fordi de lot som om de var en annen Den dagen mennesker slutter å endre seg, er de død. Man utvikler seg hele tiden. Selvsagt. De vet nemlig hva det går i og at fargen til gresset er opp til hvor mye vann og sol du gir det. Exactly. Rart de med all den kunnskapen at de fortsatt har hatt en drøss med partnere da - de nekter kanskje bare å vanne? Hva som skal foranledige en varig endring denne gangen er ikke lett å finne. Undersøkelsene tyder også på at virkligheten er en helt annen enn din oppfatning. Man trenger ikke nekte seg selv nytelse kun fordi en leter etter en person å dele livet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. august 2012 #131 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, det er jeg enig i. Jeg skrev det litt lenger opp, om ikke i helt samme ordlag. Hva mener du ? Det er naivt å tro at man blir kjent med den man dater/er sammen med Majoriteten av de som ikke har følt for å pule ukjente folk innen de er 25-30 år, våkner ikke en dag og "nå vil jeg ha One night stands - spes siden jeg nå er i et forhold". Jeg vet faktisk om mange tilfeller hvor akkurat det har skjedd. Plutselig en dag våkner de opp, og lurer på om de har gått glipp av noe. De får lyst til å utforske, prøve andre og skaffe seg erfaringer. Tanken på at kjæresten er den eneste man skal ligge med i overskuelig fremtid, og at man skal gå gjennom livet uten å ha testet ting, blir skremmende. Det skjer. En som derimot har utforsket, vet hva det går i. For noen blir det da kanskje lettere å slå seg til ro, for man har prøvd det. Og illusjonene er ikke de samme som hos en som tror han går glipp av noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #132 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Om en føler at den man liker har en annerledes seksualmoral enn deg selv, så vil de fleste skjule deler av den. Du aner ikke hvor mange tilfeller jeg har opplevd at skikkelig ordentlige kvinner vil ha et lite eventyr. Den dagen mennesker slutter å endre seg, er de død. Man utvikler seg hele tiden. Exactly. Man trenger ikke nekte seg selv nytelse kun fordi en leter etter en person å dele livet med. Ja, man kan jo alltids bli lurt - det er mange patetiske personer der ute som gir seg ut for å være en annen enn den de egentlig er. Heldigvis er de fleste lett å gjennomskue. Det er så mange ja what a stud you are. Vi vurderer nok folk litt ulikt. Jeg vet faktisk om mange tilfeller hvor akkurat det har skjedd. Plutselig en dag våkner de opp, og lurer på om de har gått glipp av noe. De får lyst til å utforske, prøve andre og skaffe seg erfaringer. Tanken på at kjæresten er den eneste man skal ligge med i overskuelig fremtid, og at man skal gå gjennom livet uten å ha testet ting, blir skremmende. Det skjer. En som derimot har utforsket, vet hva det går i. For noen blir det da kanskje lettere å slå seg til ro, for man har prøvd det. Og illusjonene er ikke de samme som hos en som tror han går glipp av noe. Argumentet ditt kan holde vann for en jomfru, men ikke for en "voksen" mann/dame som har hatt tidligere partnere, kanskje også et par ONS, men som ikke fikk noe ut av det. Endret 5. august 2012 av kristian82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 5. august 2012 #133 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, man kan jo alltids bli lurt - det er mange patetiske personer der ute som gir seg ut for å være en annen enn den de egentlig er. Heldigvis er de fleste lett å gjennomskue. Det er så mange ja what a stud you are. Vi vurderer nok folk litt ulikt. Argumentet ditt kan holde vann for en jomfru, men ikke for en "voksen" mann/dame som har hatt tidligere partnere, kanskje også et par ONS, men som ikke fikk noe ut av det. Jeg tror ikke alder eller antall partnere har noe å si. Jeg tror heller det går på om man har fått gjort det man vil, levd ut sine behov og av den grunn er klar til å slå seg til ro med en partner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2012 #134 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg tror at eksperimentelle mennesker som ender opp med en ikke-eksperimentell partner UTEN erfaring, gjerne vil være mer søkende. Selvsagt er det ingen regel, men det må jo være en grunn til at den mest vanlige årsaken for utroskap er at de ikke har spennende nok sex hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #135 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg tror ikke alder eller antall partnere har noe å si. Jeg tror heller det går på om man har fått gjort det man vil, levd ut sine behov og av den grunn er klar til å slå seg til ro med en partner. Ja, men hva som skal til for at en person er klar for å slå seg til ro er vel individuelt. "Poengene" (min mening) overfor blir fortsatt de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #136 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg tror at eksperimentelle mennesker som ender opp med en ikke-eksperimentell partner UTEN erfaring, gjerne vil være mer søkende. Selvsagt er det ingen regel, men det må jo være en grunn til at den mest vanlige årsaken for utroskap er at de ikke har spennende nok sex hjemme. Like barn leker vel best. Nok en grunn til å ikke gi seg ut for å være noen annen enn den man er i møte med en ny partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 5. august 2012 #137 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg tror at eksperimentelle mennesker som ender opp med en ikke-eksperimentell partner UTEN erfaring, gjerne vil være mer søkende. Selvsagt er det ingen regel, men det må jo være en grunn til at den mest vanlige årsaken for utroskap er at de ikke har spennende nok sex hjemme. Sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2012 #138 Del Skrevet 5. august 2012 Like barn leker vel best. Nok en grunn til å ikke gi seg ut for å være noen annen enn den man er i møte med en ny partner. Ting forandrer seg.Kanskje er man uerfaren når man møtes og vil ha mer etterhvert. Kanskje man har pult rundt mye og at sex ikke er like viktig senere når man er klar for å slå seg ned. Man trenger ikke utgi seg for noe annet enn hva man er for at det seksuelle skal gå rett vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2012 #139 Del Skrevet 5. august 2012 Ting forandrer seg.Kanskje er man uerfaren når man møtes og vil ha mer etterhvert. Kanskje man har pult rundt mye og at sex ikke er like viktig senere når man er klar for å slå seg ned. Man trenger ikke utgi seg for noe annet enn hva man er for at det seksuelle skal gå rett vest. Nei, men det hjelper neppe å seile under falskt flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2012 #140 Del Skrevet 5. august 2012 Det er det jo heller ingen som har påstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå